Uspješno ste prijavili štetu po polici osiguranja od automobilske odgovornosti!

Zaprimili smo Vašu prijavu štete po polici osiguranja od automobilske odgovornosti.

Koji su daljnji koraci u procesu prijave štete?

1. U najkraćemu mogućem roku kontaktirat će Vas naš djelatnik putem Vaših podataka za kontakt.

2. Kako bismo ubrzali proces obrade štete, dokumentaciju nam možete dostaviti (ukoliko već niste) e-mailom na prijava.steta@allianz.hr.

Osnovna potrebna dokumentacija uključuje:

  • obostranu presliku prometne dozvole ili drugi dokaz vlasništva oštećene stvari,
  • obostranu presliku vozačke dozvole
  • svu policijsku dokumentaciju ako je štetni događaj prijavljen MUP-u (npr. zapisnik o alkotestiranju, zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka, zapisnik o očevidu...)
  • Europsko izvješće o nezgodi (ako je ispunjeno)
  • svu drugu relevantnu dokumentaciju
  • fotografije oštećenog predmeta.

Za sva dodatna pitanja slobodno nam se obratite na besplatni telefon 0800 5000 ili e-mailom na prijava.steta@allianz.hr.

Vaš Allianz

 

Pridružite nam se na Facebooku!