Uspješno ste prijavili štetu po polici osiguranja od nezgode!

Zaprimili smo Vašu prijavu štete po polici osiguranja od nezgode.

Koji su daljnji koraci u procesu prijave štete?

1. U najkraćemu mogućem roku kontaktirat će Vas naš djelatnik putem Vaših podataka za kontakt.

2. Kako bismo ubrzali proces obrade štete, dokumentaciju nam možete dostaviti (ukoliko već niste) e-mailom na prijava.steta@allianz.hr.

Osnovna potrebna dokumentacija uključuje:

  • preslika tekućeg računa/ štedne knjižice (za isplate po policama životnih osiguranja isplata je moguća isključivo na tekući)
  • kompletnu medicinsku dokumentaciju povezanu sa štetnim događajem
  • svu policijsku dokumentaciju ako je štetni događaj prijavljen MUP-u (Prijava o ozljedi na radu, Zapisnik/Potvrda policije, Zapisnik inspekcije rada, Zapisnik o alkotestiranju...)
  • ako je do nezgode došlo upravljanjem vozila potrebno je dostaviti preslika vozačke i prometne dozvole
  • za osiguranike osigurane preko pravnih osoba (poslodavci, škole i sl.) potrebna je ovjera formulara od strane poduzeća ili škole
  • za prijave nesretnog slučaja po polici životnog osiguranja, potrebno je popuniti CRS obrazac
  • ako je osiguranik maloljetan - preslika osobne iskaznice ili rodnog lista osiguranika te osobne iskaznice zakonskog zastupnika

Za sva dodatna pitanja slobodno nam se obratite na besplatni telefon 0800 5000 ili e-mailom na prijava.steta@allianz.hr.

Vaš Allianz

 

Pridružite nam se na Facebooku!