Uspješno ste prijavili štetu po polici osiguranja pomorskog kaska!

Zaprimili smo Vašu prijavu štete po polici pomorskog kaska za plovilo koje ste naveli.

Koji su daljnji koraci u procesu prijave štete?

1. U najkraćemu mogućem roku kontaktirat će Vas naš djelatnik putem Vaših podataka za kontakt.

2. Kako bismo ubrzali proces obrade štete, dokumentaciju nam možete dostaviti (ukoliko već niste) e-mailom na prijava.steta@allianz.hr.

Osnovna potrebna dokumentacija uključuje:

  • presliku plovidbene dozvole/upisnog lista
  • presliku dozvole za upravljane plovilom
  • svu dokumentaciju o nezgodi Lučke kapetanije ako je štetni događaj prijavljen
  • svu policijsku dokumentaciju ako je štetni događaj prijavljen MUP-u (npr. zapisnik o alkotestiranju, zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka, zaspisnik o očevidu...)
  • svu drugu relevantnu dokumentaciju
  • fotografije oštećenog predmeta

Za sva dodatna pitanja slobodno nam se obratite na besplatni telefon 0800 5000 ili e-mailom na prijava.steta@allianz.hr.

Vaš Allianz

 

Pridružite nam se na Facebooku!