Blog

  Kako društveni mediji mijenjaju automobilsku industriju

Kako društveni mediji mijenjaju automobilsku industriju

Može li Facebook zamijeniti vašeg lokalnog trgovca automobilima ili automehaničara? Vlasnici automobila preskaču posrednika i komuniciraju izravno s proizvođačima preko Facebooka.

Društveni mediji sve su više uključeni u svaki aspekt naše svakodnevice pa ne čudi da platforme poput Facebooka i Twittera pronalaze nove načine korištenja koji daleko nadilaze dijeljenje fotografija i postavljanje statusa. Tvrtke i brendovi koriste društvene medije kako bi doprli do potrošača, a potrošači daju svoje "lajkove", upite, komentare i prigovore izravno tvrtkama i organizacijama s kojima komuniciraju.

Jedinstveni je primjer takve izravne interakcije između tvrtke i potrošača automobilska industrija. Četverogodišnja analiza javnih objava 10 najvećih proizvođača u automobilskoj industriji u Francuskoj na stranicama na Facebooku pokazuje da vlasnici automobila sve češće koriste Facebook kao sredstvo za izravan odnos s proizvođačima. Iako 56 % svih javnih komentara čine komentari vlasnika automobila koji vole svoje vozilo i svoju marku, 27 % njih traži pomoć. Oko 72 % takvih zahtjeva za pomoć, koji nisu toliko hitni koliko su nestrpljivi, dobiju barem jedan odgovor od proizvođača, ali i od Facebook zajednice.

Ova analiza napravljena je u sklopu istraživanja koje je proveo Allianz Global Assistance, koji je prije toga proučavao i kako putnici koriste Twitter. "Za vozače je Facebook sredstvo komunikacije koje ubrzava iskustva koja imaju s proizvođačima automobila," kaže Rémi Grenier, izvršni direktor Allianz Global Assistancea. "Mislim da je jedan od najzanimljivijih pravaca za istraživanje korištenje mogućih novih interakcija za analizu i odgovaranje na zahtjeve za pomoć postavljene putem interneta."

Iako je u 2013. godini broj javnih komentara postavljenih na stranice proizvođača na Facebooku bio umjeren (u prosjeku 60 mjesečno po stranici), taj broj porastao je 20 puta u četiri godine. Tijekom istog razdoblja, broj korisnika Facebooka u Francuskoj utrostručio se – opseg komunikacije između korisnika društvenih medija i proizvođača porastao je brže nego broj korisnika Facebooka. Taj novi kanal nesumnjivo omogućuje vlasnicima vozila uspostavljanje izravne veze s proizvođačima.

Korisnici društvenih medija iskorištavaju nove mogućnosti koje Facebook nudi kako bi komunicirali s proizvođačima i zatražili pomoć: istraživanje otkriva da 27 % komentara čine zahtjevi za pomoć. Mnogi se okrenu stranici proizvođača na Facebooku zato što nisu uspjeli pronaći zadovoljavajući odgovor na svoje pitanje ili problem drugdje. Također ispravno pretpostavljaju da je tvrtkama itekako u interesu odgovarati na upite potrošača putem takvog važnog foruma kako bi izbjegle loš publicitet.

Izvor: Allianz Knowledge

« Povratak

8 ideja o automobilu budućnosti

Postojat će automobili bez vozača, automobili će se moći hakirati poput račun...više

Kako društveni mediji mijenjaju automobilsku industriju

Sve što trebate znati o svom digitalnom otisku

Sve veća upotreba digitalnih uređaja ima učinak na klimatske promjene koje po...više

Kako društveni mediji mijenjaju automobilsku industriju

Trendovi budućnosti: Naš svijet i mi

Naš svijet mijenja se svakodnevno: tehnologije koje koristimo, način na koji ...više

Kako društveni mediji mijenjaju automobilsku industriju