Allianz u svijetu

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Allianz - svjetski uspješan brend

Allianz - svjetski uspješan brend

Financijska snaga, globalno konzistentan brend i digitalizacijom olakšan pristup klijentima.

Uspješan je brend ogledalo uspjeha kompanije: Allianz je brend koji klijentima i drugim zainteresiranim stranama obećava zadovoljavajuću kvalitetu usluge -bilo da se radi o stabilnim financijskim rezultatima u vrijeme krize, o kvaliteti proizvoda po mjeri privatnih ili pravnih osoba, ili o brizi koju kompanija pokazuje za svoje zaposlenike.

Allianz opslužuje 78 milijuna klijenata u više od 70 zemalja te ima više od 600.000 ambasadora: zaposlenika, zastupnika, brokera i partnera koji svojim radom stvaraju jedinstveno Allianz iskustvo za klijente. Oko 80 posto poslovanja kompanije odvija se pod brendom Allianz, a najnovije rebrendiranje provedeno je u Rusiji.

Prema podacima poznate kompanije Interbrand, vrijednost je Allianzovog brenda porasla za 8 posto te trenutno iznosi oko 6,7 milijardi dolara, a na listi najuspješnijih svjetskih brendova, Allianz zauzima visoko 63. mjesto. Interbrand je svjetski poznata kompanija za brend savjetovanja, a  mjeri vrijednost nekog brenda na osnovi njegove relevantnosti, vodstva i pozicije na tržištu, diverzifikacije te lojalnosti klijenata.

Interbrand je mišljenja kako Allianzova predanost razvijanju novih i inovativnih načina suradnje s klijentima doprinosi konzistentnosti njegova brenda  na različitim tržištima i unatoč raznolikostima proizvoda, stvarajući na taj način ozračje povjerenja dionicima i gradeći tako dodanu vrijednost.

Činjenica da je Interbrand pozicionirao Allianz i na svoju listu 50 globalno najuspješnijih zelenih brendova dokazuje da su na globalnoj razini prepoznata Allianzova ulaganja u obnovljive izvore energije, klimatsku neutralnost poslovanja, ponudu zelenih proizvoda i općenito u ekološku osviještenost.

"Uspješna poslovna strategija ne podrazumijeva samo pozitivne financijske rezultate, već prije svega zadovoljstvo naših klijenata kroz izvrsnost usluga te kroz proizvode prilagođene pojedinačnim potrebama.  Klijenti danas očekuju uslugu putem različitih kanala, stoga moramo ulagati u razvoj tehnologije i poticati digitalizaciju. Naš je cilj biti prepoznati od klijenata kao pouzdan partner i to je ono čemu težimo u svim našim nastojanjima ", rekao je Christian Deuringer, direktor Globalnog brend menadžmenta, Allianz SE.

  Sponzorstva pričaju Allianz priču

Sponzorstva pričaju Allianz priču

Allianz brend je rezultat odlične kombinacije globalnih i lokalnih aktivnosti te internih i eksternih događanja. Allianz pridaje jednaku važnost internim eventima te kroz angažman zaposlenika stvara brend ambasadore koji Allianz priču dijele sa svojim prijateljima, obiteljima i poslovnim partnerima.  

Allianz sponzorira aktivnosti u područjima koja imaju snažnu vezu sa njegovim poslovanjem kao što je to sigurnost u prometu, Formula 1 ili paraolimpijski sportovi. Allianzov nogometni kamp za mlade, golf i muzički kampovi povezuju pak mlade ljude u međukulturalni dijalog. 

I Allianzova obitelj stadiona također se širi: najnoviji član Allianz Rivijera u Nici otvoren je potkraj rujna, a riječ je o višenamjenskom stadionu koji je izgrađen kao moderni i ekološki održiv stadion. Već sljedeće godine otvara se još jedan stadion - Allianz Parque u Sao Paulu.
 

  Povijest

2006. Allianz AG preimenovan u Allianz SE
2005. Otvorenje nove Allianz Arene, nogometnog stadiona u Munchenu
2003. Michael Diekmann nasljeđuje Henning Schulte-Noelle na mjestu predsjednika Uprave
2002. Utemeljenje Euler Hermes S.A. kreditnog osiguravatelja
2001. Preuzimanje Dresdner banke
2000. Dionice Allianz Group uvrštene na burzu u New Yorku
1997. Akvizicija Assurances Generales de France, Paris
1995. Akvizicija ELVIA Group, Zurich i Lloyd Adriatico, Trieste
1991. Akvizicija USA osiguravatelja Fireman's Fund Insurance Company, Novato, California
1990. Preuzimanje državne osiguravateljne kuće bivše Istočne Njemačke Početak aktivnosti na području istočne Europe - Hungaria Biztosito
1986. Preuzimanje Cornhill Insurance PLC, London
1984. Preuzimanje Riunione Adriatica di Sicurta (RAS), Milano
1976. Uspostavljanje poslova osiguranja imovine u USA
1974. Ulazak na tržišta Velike Britanije, Nizozemske, Španjolske i Brazila
1966. Utemeljenje ureda u Francuskoj i Italiji
1958. Uvođenje brand slogana "...hopefully covered by Allianz"
1949. Seljenje Allianz centrale iz Berlina u Munchen
1943. Razaranje centrale Allianz Lebensversicherung u Berlinu
1932. Početak radova na Centru za istraživanje šteta, prethodnici Allianz centra za tehnologiju (AZT)
1903. Formiranje mirovinskog fonda za zaposlenike Allianza
1895. Prvo izlistanje dionica Allianz na burzi u Berlinu
1893. Otvaranje ureda u Londonu
1890. Početak rada Allianz Versicherungs - AG s centralom u Berlinu