Allianz u svijetu

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Allianz - svjetski uspješan brend

Allianz - svjetski uspješan brend

Financijska snaga, globalno konzistentan brend i digitalizacijom olakšan pristup klijentima.

Uspješan je brend ogledalo uspjeha kompanije: Allianz je brend koji klijentima i drugim zainteresiranim stranama obećava zadovoljavajuću kvalitetu usluge -bilo da se radi o stabilnim financijskim rezultatima u vrijeme krize, o kvaliteti proizvoda po mjeri privatnih ili pravnih osoba, ili o brizi koju kompanija pokazuje za svoje zaposlenike.

Allianz opslužuje 78 milijuna klijenata u više od 70 zemalja te ima više od 600.000 ambasadora: zaposlenika, zastupnika, brokera i partnera koji svojim radom stvaraju jedinstveno Allianz iskustvo za klijente. Oko 80 posto poslovanja kompanije odvija se pod brendom Allianz, a najnovije rebrendiranje provedeno je u Rusiji.

Prema podacima poznate kompanije Interbrand, vrijednost je Allianzovog brenda porasla za 12 posto te trenutno iznosi oko 9,53 milijardi dolara, a na listi najuspješnijih svjetskih brendova, Allianz zauzima visoko 51. mjesto. Interbrand je svjetski poznata kompanija za brend savjetovanja, a  mjeri vrijednost nekog brenda na osnovi njegove relevantnosti, vodstva i pozicije na tržištu, diverzifikacije te lojalnosti klijenata.

Interbrand je mišljenja kako Allianzova predanost razvijanju novih i inovativnih načina suradnje s klijentima doprinosi konzistentnosti njegova brenda  na različitim tržištima i unatoč raznolikostima proizvoda, stvarajući na taj način ozračje povjerenja dionicima i gradeći tako dodanu vrijednost.

Činjenica da je Interbrand pozicionirao Allianz i na svoju listu 50 globalno najuspješnijih zelenih brendova dokazuje da su na globalnoj razini prepoznata Allianzova ulaganja u obnovljive izvore energije, klimatsku neutralnost poslovanja, ponudu zelenih proizvoda i općenito u ekološku osviještenost.

  Sponzorstva pričaju Allianz priču

Sponzorstva pričaju Allianz priču

Allianz brend je rezultat odlične kombinacije globalnih i lokalnih aktivnosti te internih i eksternih događanja. Allianz pridaje jednaku važnost internim eventima te kroz angažman zaposlenika stvara brend ambasadore koji Allianz priču dijele sa svojim prijateljima, obiteljima i poslovnim partnerima.  

Allianz sponzorira aktivnosti u područjima koja imaju snažnu vezu sa njegovim poslovanjem kao što je to sigurnost u prometu, Formula 1 ili paraolimpijski sportovi. Allianzov nogometni kamp za mlade, golf i muzički kampovi povezuju pak mlade ljude u međukulturalni dijalog. 

I Allianzova obitelj stadiona također se širi: najnoviji član je Allianz Stadium u Torinu na kojem igra momčad Juventusa, koji je uz Allianz Stadion u Beču, Allianz Arenu u Munichu, Allianz Stadion u Sydneyu, Allianz Park u Londonu, Allianz Rivieru u Nici te Allianz Parque u São Paulo postao sedmi član Allianzove obitelji stadiona.

 

  Povijest

2015. Oliver Bäte nasljeđuje Michaela Diekmanna na mjestu predsjednika Uprave

2006. Allianz AG preimenovan u Allianz SE
2005. Otvorenje nove Allianz Arene, nogometnog stadiona u Munchenu
2003. Michael Diekmann nasljeđuje Henning Schulte-Noelle na mjestu predsjednika Uprave
2002. Utemeljenje Euler Hermes S.A. kreditnog osiguravatelja
2001. Preuzimanje Dresdner banke
2000. Dionice Allianz Group uvrštene na burzu u New Yorku
1997. Akvizicija Assurances Generales de France, Paris
1995. Akvizicija ELVIA Group, Zurich i Lloyd Adriatico, Trieste
1991. Akvizicija USA osiguravatelja Fireman's Fund Insurance Company, Novato, California
1990. Preuzimanje državne osiguravateljne kuće bivše Istočne Njemačke Početak aktivnosti na području istočne Europe - Hungaria Biztosito
1986. Preuzimanje Cornhill Insurance PLC, London
1984. Preuzimanje Riunione Adriatica di Sicurta (RAS), Milano
1976. Uspostavljanje poslova osiguranja imovine u USA
1974. Ulazak na tržišta Velike Britanije, Nizozemske, Španjolske i Brazila
1966. Utemeljenje ureda u Francuskoj i Italiji
1958. Uvođenje brand slogana "...hopefully covered by Allianz"
1949. Seljenje Allianz centrale iz Berlina u Munchen
1943. Razaranje centrale Allianz Lebensversicherung u Berlinu
1932. Početak radova na Centru za istraživanje šteta, prethodnici Allianz centra za tehnologiju (AZT)
1903. Formiranje mirovinskog fonda za zaposlenike Allianza
1895. Prvo izlistanje dionica Allianz na burzi u Berlinu
1893. Otvaranje ureda u Londonu
1890. Početak rada Allianz Versicherungs - AG s centralom u Berlinu