Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Allianz: Dobar početak, ali i dalje očekujemo tešku godinu

  • Bruto dobit povećana je za 20,3 posto i iznosi 31,5 mil. kn; razina solventnosti je više nego dvostruko veća od zakonski propisane regulative - 212,1 posto
  • Ukupni bruto premijski prihod iznosio je 315,8 mil. kn, 11,7 posto premijskog rasta u odnosu na pad tržišta od 0,8 posto
  • Liderska pozicija u životnim osiguranjima; povećan tržišni udio na 17,3 posto uz ostvareni bruto premijski prihod od 99,2 mil. kn
  • U neživotnim osiguranjima ostvaren premijski prihod od 216,6 mil. kn što je za 9,1 posto više nego u prvom kvartalu 2011. godine
  • Kombinirani razmjer na kraju ožujka iznosio je 92,5 posto

 

Allianz je u prvom kvartalu 2012. godine ostvario bruto dobit u iznosu od 31,5 milijuna kuna, što je za 20,3 posto više nego u istom razdoblju 2011. godine. Ukupni bruto premijski prihodi Allianza u prva tri mjeseca 2012. godine dosegli su 315,8 milijuna kuna, što je za 33 milijuna kuna više u usporedbi s istim razdobljem u 2011. godini. Dok je Allianz ostvario ukupni rast premije od gotovo 12 posto, tržište je zabilježilo pad od 0,8 posto.

Granica solventnosti, kao jedan od najvažnijih pokazatelja kvalitete poslovanja je u prvom kvartalu 2012. godine iznosila 212,1 posto što je više nego dvostruko od zakonski propisane regulative. U životnim osiguranjima tvrtka je zadržala i učvrstila lidersku poziciju povećavši tržišni udio na 17,3 posto uz ostvareni bruto premijski prihod od 99,2 milijuna kuna. Zabilježen je rast premijskog prihoda od 9,1 posto u neživotnim osiguranjima, uz ostvareni bruto premijski prihod od 216,6    milijuna kuna.

"I ovu izazovnu godinu počeli smo vrlo dobro. Uspjeli smo ostvariti pozitivne rezultate u oba segmenta te značajno nadmašiti tržište, koje i dalje bilježi negativni trend. Posebno dobri rezultati bili su životnim osiguranjima gdje i dalje bilježimo solidan rast i čvrsto držimo liderku poziciju. Temelji za uspješno poslovanje i dalje će biti ostvarenje dobre razine profitabilnosti, konzervativna politika investiranja te fokus na kvalitetno upravljanje troškovima. Cilj nam je i u ovoj godini bilježiti bolje rezultate od tržišta, ali nije realno da ćemo zadržati ovako visoke stope rasta", komentirao je rezultate Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza na današnjoj konferenciji za medije održanoj u novoj zgradi Središnjice Allianza u Heinezelovoj ulici u Zagrebu.

Život - potvrda liderske pozicije

U životnim osiguranjima Allianz i dalje uspješno posluje te je ostvario rast premijskog prihoda od 17,9 posto, dok je tržište istovremeno zabilježilo rast od 2 posto u odnosu na prvi kvartal 2011. godine. Tako je premija od životnih osiguranja u prvom kvartalu 2012. godine iznosila 99,2 milijuna kuna. Povećan je i tržišni udio Allianza na 17,3 posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine kada je udio iznosio 15 posto.

Neživot - povećanje tržišnog udjela i rast u bitnim segmentima

U segmentu neživotnih osiguranja ukupna bruto premija iznosila je 216,6 milijuna kuna, što je za 9,1 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok je istovremeno tržište palo za 1,6 posto. Allianz je ostvario bolje rezultate u odnosu na tržište u bitnim segmentima: osiguranju imovine, osiguranju  od odgovornosti, osiguranju od nezgoda, transportnim osiguranjima te osiguranjima motornih vozila. Kombinirani razmjer, odnos ukupnih rashoda i zarađene premije, kao najvažniji pokazatelj uspješnosti u segmentu neživotnih osiguranja, iznosio je 92,5 posto što je na razini istog razdoblja protekle godine.

Slaven Dobrić, član Uprave Allianza, posebno se osvrnuo na segment motornih vozila istaknuvši kako se tržište novoprodanih vozila u Hrvatskoj prepolovilo od 2008. godine što je utjecalo i na prosječnu starost vozila koja sada iznosi 11 godina.

Klijenti -  14.000 novih u 2011. i nastavak rasta

U 2011. broj klijenata Allianza rastao je za 5,2 posto čime je ukupni broj klijenata rastao za 14.000 i na kraju godine prešao brojku od 283 tisuće. Najveći rast bilježi se unutar dobne skupine do 25 godina što je utjecalo na proširenje Allianzovih online usluga, preferiranih upravo od mladih klijenata.
"Klijenti sada traže više transparentnosti i bržu i dostupniju uslugu. Puno ulažemo u online segment koji još nema veliki udjel u ukupnoj premiji, ali će sigurno rasti u godinama koje su pred nama", istaknuo je Galić. Uz besplatni portal Moj Allianz, gdje klijenti mogu dobiti uvid u svoje police i odštetne zahtjeve, Allianz je razvio aplikacije za iPhone i Smart uređaje - m-Allianz za prodaju putnog zdravstvenog osiguranja te Allianz Weathersafe, personaliziranu vremensku prognozu.

S preseljenjem u nove poslovne prostore Allianz je klijentima i oštećenicima ponudio novo mjesto za prijavu i procjenu štete na motornim vozilima. Na novom procjenilištu klijentima se nude i nove jedinstvene usluge na hrvatskom tržištu: besplatna zamjenska vozila za klijente u suradnji s 8 Allianzovih servisnih partnera te popravak vjetrobranskih stakala unutar 20 minuta na samom procjenilištu u suradnje s tvrtkom Carglass.

Za daljnje informacije molimo kontaktirajte:

Sonja Miočić Maksić

direktorica Korporativnih komunikacija

sonja.miocic-maksic@allianz.hr