Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Allianz nakon devet mjeseci: rast premije i profitabilnosti

U prvih devet mjeseci bruto dobit povećana za 10,5 posto i iznosi 86,7 milijuna kuna; granica solventnosti na visokih 207,7 posto

  • Ostvaren ukupni bruto premijski prihod od 773,5 milijuna kuna; istovremeno tržište bilježi pad premije od 1,2 posto
  • U životnim osiguranjima zabilježen je rast bruto premije od 7,6%, čime je povećan tržišni udio na 15,3 posto
  • U neživotnim osiguranjima ostvaren je premijski prihod od 508,9 milijuna kuna, što predstavlja porast od 1,5 posto
  • Otvoren 51 novi poslovni ureda širom Hrvatske

 

Nakon devet mjeseci Allianz bilježi vrlo dobre poslovne rezultate, uz rast i u životnim i neživotnim osiguranjima, dok je tržište nastavilo s daljnjim padom u oba segmenta. Ostvarena je solidna bruto dobit, koja je krajem rujna iznosila 86,7 milijuna kuna, što je za 10,5 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Ukupni bruto premijski prihodi Allianza iznosili su nakon devet mjeseci 773,5 milijuna kuna, uz rasttržišnog udjela na 11,1 posto čime je dodatno učvršćena druga pozicija na tržištu. Adekvatnost kapitala je pritom porasla s 194,6 posto zabilježenih na kraju trećeg kvartala 2010. na čak 207,7 posto na kraju istog razdoblja ove godine, što više od dvostruko premašuje zakonom propisani minimum za hrvatske osiguratelje.

 graf

Neživot - bolji od tržišta u segmentu motornih vozila

U neživotnim osiguranjima ukupna bruto premija iznosila je 508,9 milijun kuna, što predstavlja porast od 1,5 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Allianz i dalje bilježi bolje rezultate od tržišta u segmentu osiguranja od automobilske odgovornosti, nezgode i osiguranja od odgovornosti. Kombinirani razmjer, odnos ukupnih rashoda i zarađene premije, iznosio je nakon devet mjeseci 93,2 posto, što je poboljšanje u odnosu na isto razdoblje prošle godine kada je iznosio 94,9 posto.

Život -  značajan rast u odnosu na tržište

U okolnostima u kojima tržište bilježi pad u životnim osiguranjima od 1,4 posto, Allianz je učvrstio lidersku poziciju ostvarivši rast premijskog prihoda od 7,7 posto. Tako je bruto premija od životnih osiguranja nakon devet mjeseci iznosila 264,6 milijuna kuna. Nakon trećeg kvartala Allianz je u životnim osiguranjima povećao tržišni udio na 15,3  posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine kada je udio iznosio 14 posto.

 

Komentari Borisa Galića, predsjednika Uprave na ostvarene rezultate i planove do kraja godine

 

Poslovanje u prvih devet mjeseci: 

"Nastavili smo rasti više od tržišta i ostvarujemo zadovoljavajuću razinu profitabilnosti. Od prvih pet osiguratelja na tržištu jedini smo bilježili rast i u životnim i u neživotnim osiguranjima, a posebno dobri rezultati ostvareni su u klasičnim životnim osiguranjima. Uz to smo nastavili sa širenjem Allianzove prodajne mreže i ureda što je povećalo dostupnost naših proizvoda širem broju građana. Otvorili smo čak 51 novo prodajno mjesto, te počeli s radom u 16 gradova i mjesta u kojima do sada nismo bili prisutni."

 

  • Životna osiguranja:
    "Rast od sedam posto u životu je vrlo dobar rezultat, i to u uvjetima u kojima je tržište nastavilo padati, a okolnosti i trendovi se nisu bitno promijenili. Kriza nam je dodatno osvijestila kako se svatko  mora pobrinuti za svoju budućnost, bilo kroz osiguranje, mirovinsku štednju ili neki drugi oblik ulaganja ili štednje. Proces financijskog opismenjivanja je dugotrajan i u njega vrijedi ulagati kako na razini struke tako i na razini individualnih tvrtki, ali i same države."

  • Neživotna osiguranja:
    "U neživotu smo nešto bolji u odnosu na prošlu godinu. Kroz individualni pristup i nove proizvode uspjeli smo zadržati bolji rast od tržišta u nekoliko segmenata, od kojih su najznačajnija motorna vozila. U protekle smo dvije godine uveli preko 6 novih proizvoda te nove usluge asistencije (trenutno nudimo 5)..Isto tako, važan utjecaj na ovakav rezultat, upravo u segmentu neživota, imala je naša strategija da budemo što dostupniji klijentima kroz širenje mreže naših poslovnih ureda te ulaganje u online kanale, što je ove godine rezultiralo rastom online prodaje većom od 40 posto."

 

  • Očekivanja do kraja godine, planovi:
    "Uz održavanje stabilnog tržišnog udjela, planiramo nastaviti rasti bolje od tržišta. Naš fokus će i dalje biti na pojedinim segmentima klijenata te na individualnom pristupu i rješenjima. Uz to ćemo nastaviti sa širenjem Allianzove prodajne mreže i ureda u cijeloj Hrvatskoj. Kada je riječ o samom tržištu, očekujemo da će do kraja godine i dalje biti u padu. Bitnih promjena u trendovima vjerojatno neće biti niti u 2012. i pred nama još jedna izazovna poslovna godina."

 

Za daljnje informacije molimo kontaktirajte:

Sonja Miočić Maksić

direktorica Korporativnih komunikacija

sonja.miocic-maksic@allianz.hr