Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Allianz nastavio niz dobrih poslovnih godina

Allianz nastavio niz dobrih poslovnih godina
  • Ostvaren rast bruto dobiti koja je dosegnula 125,6 milijuna kuna
  • Zadržana pozicija lidera u životnim osiguranjima s tržišnim udjelom od 18,26 posto i bruto premijskim prihodom od 535,7 milijuna kuna
  • U neživotnim osiguranjima ostvaren premijski prihod od 655,1 milijuna kuna, dok su ukupni premijski prihodi iznosili 1.190,9 milijuna kuna 

Allianz Zagreb je i u 2015., jednoj od najizazovnijih godina za osiguravatelje na hrvatskom tržištu, nastavio uspješno poslovanje usprkos padu premijskih prihoda. U 2015. Allianz je ostvario bruto dobit u iznosu od 125,6 milijuna kuna, što je 11,9 milijuna kuna više u usporedbi s 2014. godinom. Granica solventnosti, važan pokazatelj kvalitete poslovanja, u prošloj godini iznosila je 254,3 posto što je za 5,2 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine. Prošla je godina završena s ukupnim bruto premijskim prihodima od 1.190,9 milijuna kuna što je 2.2 posto manje u odnosu na 2014. godinu.

U životnim osiguranjima Allianz je zabilježio pad premijskog prihoda od jedan posto, ali je istodobno uspješno obranio dugogodišnju lidersku poziciju u životnim osiguranjima. Allianzova premija u životnim osiguranjima u 2015. godini dosegla je 535,7 milijuna kuna, a tržišni udjel iznosio je 18,26 posto.

"U uvjetima izrazito niskih kamatnih stopa koje će vjerojatno potrajati kroz duže razdoblje, s klasičnih životnih osiguranja preusmjerili smo se na osiguranja s investicijskom komponentom. U ovim uvjetima vjerujemo da su ti proizvodi na dulji rok bolji i za klijente i za osiguravatelje. Pri tome smo svjesni i naglašavamo veliki značaj edukacije klijenta, s obzirom da oni u tim proizvodima snose investicijski rizik te potrebu da ti proizvodi budu transparentni. Zadovoljni smo što smo i s takvim pristupom uspješno zadržali poziciju lidera u životnim osiguranjima. ", komentirao je predsjednik Uprave Boris Galić.

U neživotnim osiguranjima tržište je i lani još uvijek osjećalo posljedice liberalizacije obveznog auto osiguranja koje je prije dvije godine potreslo tržište. Ukupni bruto premijski prihod Allianza u neživotnim osiguranjima u 2015. iznosio je 655,1 milijuna kuna što je 3.2 posto manje u odnosu na godinu ranije. 

Allianz je bolje rezultate u odnosu na tržište ostvario u segmentima neživotnih osiguranja kao što su osiguranja imovine (rast od 2,9 posto), osiguranja od odgovornosti (rast od 126,1 posto), putno zdravstveno osiguranje (rast od 11,3 posto) te osiguranja od nezgoda (rast od 1,1 posto).

AZ obvezni mirovinski fondovi su s krajem 2015. godine upravljali s 29,5 milijardi kuna što čini gotovo 40 posto tržišnog udjela u imovini pod upravljanjem obveznih mirovinskih fondova, dok AZ dobrovoljni mirovinski fondovi upravljaju s više od 1.62 milijarde kuna što čini 53,4 posto tržišnog udjela u otvorenim dobrovoljnim mirovinskim fondovima.