Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Allianz nastavlja uspon na ljestvici najboljih globalnih brendova

  • Allianz zauzeo 54. mjesto među 100 najboljih globalnih brendova
  • Globalna vrijednost brenda narasla za 10 % na 8,5 milijardi USD

Na Interbrandovoj godišnjoj ljestvici najvrjednijih svjetskih brendova, Allianz je još jednom poboljšao svoj položaj. U nedavno objavljenom izvješću za 2015., Allianz se pomaknuo za jedno mjesto, na 54. poziciju, a vrijednost brenda narasla je za 10 % u odnosu na 2014. godinu.

Otkako je 2007. prvi put uvršten na Interbrandovu ljestvicu, Allianz je ostvario golemi skok s 80. na 54. mjesto i više nego udvostručio vrijednost brenda s 4 milijarde na 8,5 milijardi USD.

Interbrand kao ključne faktore koji su pridonijeli tom rastu navodi 85 milijuna Allianzovih klijenata diljem svijeta, 125-godišnju tradiciju te strateški pristup digitalizaciji.

„Allianz je još jednom ostvario iznadprosječni rast vrijednosti brenda od 10 %. To nas svrstava među vodeća društva u sektoru financijskih usluga te potvrđuje da ispunjavamo obećanja koja naš brend nudi,” kaže Christian Deuringer, direktor odjela za globalno upravljanje brendom u Allianzu. „Ostvareno mjesto na ljestvici pokazuje kako naši klijenti, kao i drugi dionici, cijene orijentiranost brenda Allianz na pozitivnu budućnosti i našu posvećenost održivom razvoju u kontekstu financijske uključivosti, klimatskih i demografske promjena.”

Facebook, Apple, Amazon, Hermès i Nissan brendovi su s najvećim rastom na ovogodišnjoj ljestvici, među kojima se nalazi i sedam njemačkih društava, uključujući Allianz.

Cilj Allianza jest kontinuirano jačanje brenda, upotrebom najsnažnijih tehnologija i potrošačkih brendova, koji su mjerilo u globalnom poretku. „Najvažnija je orijentiranost na klijente”, kaže Deuringer. „Klijentima moramo ponuditi proizvode i rješenja koji su u potpunosti prilagođeni njihovim potrebama te korisničko iskustvo bez poteškoća.”

Interbrandovo globalno rangiranje vrijednosti brendova temelji se na analizi financijskih rezultata brendiranih proizvoda ili usluga nekog poduzeća, ulozi koju taj brend igra u klijentovoj odluci o kupnji te snazi i veličini brenda, mjerenim prema deset različitih parametara.