Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Allianz u prvoj polovici 2011.: ostvarena bruto dobit od 60,6 milijuna kuna

  • U prvih šest mjeseci bruto dobit iznosila je 60,6 mil. kn., adekvatnost kapitala iznosila 221%, što dvostruko premašuje zakonom propisanih 100% u RH

  • Ostvaren  ukupni premijski prihod od 535,9 mil. kn; istodobno je tržište palo za 2 posto

  • U životnim osiguranjima zabilježen je rast od 2,1%, uz premijski prihod od
    172,3 mil. kn

  • U neživotnim osiguranjima ostvaren je premijski prihod od oko 363,6 mil. kn, što
    je više u odnosu na isto razdoblje protekle godine; tržište neživota palo je za 2,1 posto

 

Nakon prvih šest mjeseci ove godine Allianz je zabilježio solidne poslovne rezultate, zabilježivši rast i u životnim i u neživotnim osiguranjima, dok je tržište u istom razdoblju bilo u minusu u oba segmenta. Bruto dobit Društva je na kraju lipnja iznosila 60,6 milijuna kuna, što je rast od gotovo 10 posto u odnosu na isto razdoblje 2010. kada je iznosila 55,4 milijuna kuna.

Ukupni bruto premijski prihodi iznosili su 535,9 milijuna kuna, odnosno 4,8 milijuna kuna više nego u istom razdoblju prošle godine. Tako je na kraju lipnja tržišni udio Allianza iznosio 10,8 posto, što je porast u odnosu na isto razdoblje u 2010. (10,5 posto). Adekvatnost kapitala je na kraju lipnja iznosila 221 posto, što više od dvostruko premašuje propisani zakonski minimum za hrvatske osiguratelje (100%).

Neživot - bolji rezultati od tržišta u segmentu motornih vozila

U neživotnim osiguranjima ukupna bruto premija iznosila je 363,6 milijuna kuna, što je za 0,3 posto više od premijskog prihoda iz istog razdoblja prošle godine. Time je Allianz na tržištu neživota povećao svoj tržišni udio na 9,6 posto. Bolje rezultate od tržišta Allianz je zabilježio u osiguranju od automobilske odgovornosti, nezgode i odgovornosti. Kombinirani razmjer, odnos ukupnih rashoda i zarađene premije, iznosio je nakon šest mjeseci 92 posto, što je poboljšanje u odnosu na isto razdoblje prošle godine kada je iznosio 95 posto.

Život - nastavak trenda rasta u odnosu na ukupno tržište

U životnim osiguranjima Allianz je ostvario rast premijskog prihoda od 2,1 posto, dok je tržište zabilježilo pad od 1,8 posto u odnosu na prvo polugodište protekle godine. Tako je bruto premijski prihod od životnih osiguranja u prvih šest mjeseci ove godine iznosio 172,3 milijuna kuna. Allianz je u životnim osiguranjima povećao tržišni udio na 15 posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine kada je udio iznosio 14,5 posto.

Komentari Borisa Galića, predsjednika Uprave na ostvarene rezultate i planove do kraja godine


Poslovanje u prvih šest mjeseci:
"S aspekta premijskog prihoda, ostvarili smo cilj koji smo si postavili, a to je da rastemo više od tržišta. Profitabilnost je zadovoljavajuća, a posebno bih istaknuo našu visoku adekvatnost kapitala. Ona je zaštita i jamstvo u slučaju nepredviđenih situacija na tržištima kapitala i drugih rizika. Isto tako, ne treba zaboraviti da je čvrsta kapitalna baza i nama i našim osiguranicima dodatno jamstvo da su njihova sredstva dugoročno sigurna, posebno s aspekta visokih kapitalnih i drugih zahtjeva koje pred nas postavlja Solvency II."

Životna osiguranja:
"Rast od dva posto u životu je solidan, dodatno smo učvrstili našu lidersku poziciju i to u uvjetima u kojima je tržište padalo. Smatramo da ima još potencijala, posebice u klasičnim životnim osiguranjima i bankoosiguranju. Tržište je dobro prihvatilo naše novo klasično osiguranje života Allianz Život, kao i dječje osiguranje Tigar Te,o koje smo lansirali prošle godine. Isto tako, nastojat ćemo slijediti dobru praksu iz proteklih godina te i u 2011. pripisati solidnu dobit našim osiguranicima -  u 2010. godini ona je iznosila 4,5%."

Neživotna osiguranja:
"U neživotu smo malo u plusu u odnosu na prošlu godinu, ali veseli da je segment motornih vozila bio značajnije bolji od tržišta. Nedavno smo na tržištu predstavili osiguranje od otkaza uz AO policu, u novo osiguranje od nezgode uveli smo još jednu uslugu asistencije za naše klijente - Allianz kućna njega. Uz ovu nudimo i druge asistencije:  Pomoć u kući, Euro+, Pomoć na putovanju i Pomoć na moru, koje klijentima pružaju više od standardne osigurateljne zašite. Isto tako, bitan utjecaj na ovakav rezultat, upravo u segmentu neživota, imala je naša strategija da budemo što dostupniji klijentima kroz širenje mreže naših poslovnih ureda. Samo u prvih šest mjeseci otvorili smo čak 28 novih prodajnih mjesta."

Očekivanja do kraja godine, planovi:
"Stabilno smo na oko 11% tržišnog udjela. Uz kvalitetan portfelj i zadovoljavajuću razinu profitabilnosti, cilj nam je i dalje rasti brže od tržišta. Što se tržišta tiče, ne očekujemo promjenu trendova do kraja 2011., a niti u prvoj polovici sljedeće godine - tržište će vjerojatno biti u minusu."

 

Za daljnje informacije molimo kontaktirajte:
Sonja Miočić Maksić
direktorica Korporativnih komunikacija
sonja.miocic-maksic@allianz.hr