Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Allianz uveo mobilne zastupnike i omogućio sklapanje police gdje god se nalazili

Allianz je na hrvatsko tržište uveo potpuno mobilne zastupnike te mijenja način rada u osiguranju. Cjelokupni proces ugovaranja police sada je moguće obaviti odmah, u vrijeme i na mjestu koji najviše odgovaraju klijentu, a brza i jednostavna priprema, izmjena, ispis i potpis ponude na licu mjesta postali su stvarnost. Allianz zastupnici mogu odgovoriti na sva pitanja klijenta, bez odlaska u ured i zakazivanja novih sastanaka.                                                                                                

Zahvaljujući novoj tablet aplikaciji, razvijenoj u suradnji s HT-om, Combisom, IT Sistemima i InfoCumulusom , u potpunosti je digitaliziran proces ugovaranja osiguranja. Mobilni zastupnik putem tableta pristupa svim potrebnim podacima o klijentu te mu trenutačno može ponuditi cjeloviti pregled svih vrsta osiguranja. Ovisno o željama klijenta, zastupnik na licu mjesta ponudu može prilagoditi te izračunati premiju, a klijent željenu policu odmah može i prihvatiti koristeći e-potpis, nakon čega mu se polica prosljeđuje elektroničkom poštom ili se ispisuje putem mini prijenosnog pisača.

Aplikacija je zamišljena kao „ured na dlanu“ kojeg zastupnik nosi sa sobom gdje god se klijent nalazio i kada god ga zatrebao, pri čemu olovka i papir postaju sasvim nepotrebni. Cjelokupni proces je ubrzan i povećana je njegova učinkovitost, a pristup proizvodima znatno je olakšan.

„Svijet u kojem živimo sve se više digitalizira i postaje mobilan pa tako i navike naših klijenata. Nakon prošlogodišnjeg uvođenja mobilnih procjenitelja, napravili smo sljedeći logični korak u digitalizaciji poslovanja. Mobilni zastupnici omogućuju nam manju administraciju, brže radne procese, veću efikasnost i bolju prilagodbu potrebama i životnim navikama naših klijenata. Osim toga, digitalizacija procesa i smanjenje potrošnje papira pridonose očuvanju okoliša, o čemu uvijek vodimo računa.“, izjavila je Tajana Horvat, direktorica Sektora za informatiku i organizaciju u Allianzu.

Novi način rada obilježava prekretnicu u načinu prodaje osiguranja jer rješava veliki broj problema s kojima su se zastupnici do sada svakodnevno susretali. Mobilni zastupnici doprinijet će profesionalnosti rada, koji u Allianzu od sada više neće biti isti, na obostrano zadovoljstvo zastupnika i klijenata.

„Projekt mobilni zastupnik razvijali smo u uskoj suradnji s našim zastupnicima. Razvoj tehnologije ne ide u smjeru da računala zamijene ljude, već da tehnologija pomogne, uštedi vrijeme te time omogući bolju organizaciju posla i veću učinkovitost“, izjavio je Krešimir Bihar, direktor Sektora vlastitih kanala prodaje u Allianzu, te dodao kako su zastupnici pozitivno prihvatili novu tehnologiju te da prevladava osjećaj ponosa među njima kao pionirima koji uspješno prate korak s vremenom i predvode u razvoju industrije.