Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Allianz uvodi potpuno mobilne procjenitelje šteta

Allianz uvodi potpuno mobilne procjenitelje šteta

Zahvaljujući korištenju suvremenih IT rješenja procjene šteta na automobilima obavljat će se u cijelosti na licu mjesta, brže i uz manje papirologije. Allianzov cilj je potpuna digitalizacija procesa obrade šteta.

Zagreb, 9. srpnja 2014. - Allianz na hrvatsko tržište uvodi potpuno mobilne procjenitelje šteta na automobilima, čime pridonosi očuvanju okolišu, a klijentima nudi uslugu procjene štete u najkraćem mogućem roku od nastanka prometne nesreće. Zahvaljujući novoj tablet aplikaciji, razvijenoj u suradnji s Microsoftom i InfoCumulusom, Allianzovi procjenitelji od sada mogu procjene šteta u potpunosti obavljati na terenu, čime se pojednostavljuje i ubrzava procjena te u konačnici i proces obrade te isplate šteta.

Proces procjene štete na motornim vozilima jedan je od najsloženijih u pogledu potreba brzine i fleksibilnosti. Procjenitelji su u prošlosti ovisili o informacijama iz ureda i nisu bili samostalni u radu, a podacima iz različitih sustava upravljalo se ručno, što je usporavalo proces koji je zahtijevao i veliki obujam papirologije. Zahvaljujući novoj aplikaciji, Allianzovi procjenitelji od sada i na terenu mogu pristupiti bazama podataka, a njihovo ručno unošenje posve je eliminirano. Aplikacija omogućuje povezivanje baze podataka s procjeniteljima na terenu, pri čemu je korištenje papira postalo posve nepotrebno, a procjenitelji se po obradi jedne štete mogu odmah uputiti na sljedeću lokaciju. Ovakav način rada pridonosi očuvanju okoliša, a stalna dostupnost podataka i mogućnost procjene bez odlaska u ured omogućuje obradu većeg broja prijava u jednome danu i samim time ubrzava procjenu štete te obradu zahtjeva za isplatom.

„Allianz je među klijentima prepoznat po brzoj isplati šteta i u želji da im ponudimo još bržu i kvalitetniju uslugu, uvijek smo u potrazi za novim i boljim rješenjima. Novom aplikacijom i tabletima s 3G modulom našim smo procjeniteljima omogućili mobilnost, odnosno dolazak na mjesto štete odmah po njenom nastanku, čime klijentima nudimo brzu i do sada jedinstvenu uslugu na našem tržištu. Ovo je također prvi korak u digitalizaciji procesa kojim ćemo posve ukinuti papirnate obrade šteta“, izjavio je Slaven Dobrić, član Uprave za operacije Allianza, dodajući kako je digitalizacija poslovanja i smanjivanje potrošnje papira i dio Allianzove politike odgovornog ponašanja prema okolišu.

Aplikaciju trenutno koristi 20 Allianzovih procjenitelja šteta i usluga je dostupna u cijeloj Hrvatskoj, a osim procjenitelja, podatke generirane aplikacijom koriste i njihovi menadžeri, što im omogućava  lakše praćenje terenskog rada, bolji uvid u ljudske resurse u danom trenutku  i stoga bolje upravljanje timovima, na obostrano zadovoljstvo osiguratelja i klijenata.

Za daljnje informacije molimo kontaktirajte:

Lana Zeković Mellé

Voditelj korporativnih komunikacija

Allianz Zagreb d.d.

Heinzelova 70

10 000 Zagreb

Tel. +385 1 3670 270

Fax.+ 385 1 3670 783

GSM: 099 3670 448

lana.melle@allianz.hr