Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Allianz zauzeo poziciju najvrjednijeg brenda osiguranja na globalnoj razini

Allianz zauzeo poziciju najvrjednijeg brenda osiguranja na globalnoj razini
  • Brend Allianz na vrhu liste Top 50 osiguravatelja treću godinu zaredom
  • Allianz je jedini osiguravatelj među 50 najjačih svjetskih brendova u 2016. godini
  • Vrijednost brenda Allianz iznosi 18.6 milijardi eura, što je rast od 8,1 % u odnosu na 2015. godinu

Allianz je ove godine učvrstio svoju poziciju najvrjednijeg brenda osiguranja na globalnoj ljestvici vrijednosti korporativnih brandova Brand Finance Global 500 ranking. Držeći vodeću poziciju među osiguravateljima treću godinu zaredom, Allianz je jedini osiguravatelj uključen u Top 50 najjačih svjetskih brendova u 2016. godini.

Kao rezultat Allianzova snažnog rasta premije, vrijednost brenda Grupe povećana je za 8,1% s 17.2 milijardi eura na 18.6 milijardi eura (20.3 milijardi dolara) te je Allianz zauzeo 43. mjesto među 500 najboljih svjetskih brendova (pomak s 44. mjesta u 2015.).

Pri izradi ovogodišnje liste najvrjednijih brandova tvrtka Brand Finance prepoznala je Allianzovu otpornost u odnosu na izazovno okruženje te snažne financijske rezultate Grupe potaknute snagom njezina branda, „usmjerenošću na klijenta“ i pristupom „digital by default“ (digitalno kao standard). Stoga je Allianz u ovogodišnjem poretku i vodeća tvrtka među pružateljima financijskih usluga po usmjerenosti na brand.

Christian Deuringer, voditelj odjela Global Brand Management u Allianzu, izjavio je: „Ova izvrsna pozicija pokazuje da naša strategija vodećeg brenda, naša jasna usmjerenost na klijenta i digitalizaciju grade povjerenje i imaju snažan odjek kod naših klijenata diljem svijeta. Zahvalni smo na njihovoj sve većoj lojalnosti.”

U svojoj procjeni budućeg potencijala Allianza tvrtka Brand Finance ističe da usmjerenost na klijenta može nastaviti stvarati vrijednost i donositi rast. Brand Finance također smatra da je Allianz izrazito dobro pozicioniran za iskorištavanje mogućnosti rasta koje donose promjene pokrenute digitalizacijom u sektoru osiguranja.

Više informacija:

 

Izvor (fotografija): allianz.com