Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Allianzova neto dobit u trećem tromjesečju porasla za 36,5 posto uz doprinos svih segmenata poslovanja

Allianzova neto dobit u trećem tromjesečju porasla za 36,5 posto uz doprinos svih segmenata poslovanja
  • Ukupni prihodi porasli su za 0,5 posto na 27,7 milijardi eura; interni prihodi ostvarili su rast od 1,7 posto izuzmu li se utjecaji valutnih tečajeva i konsolidacije
  • Operativna dobit u trećem tromjesečju skočila je za 18,2 posto na 2,9 milijardi eura u usporedbi s istim razdobljem prošle godine
  • Neto dobit pripisiva dioničarima u istom je razdoblju ostvarila rast od 36,5 posto na 1,9 milijardi eura
  • Kombinirana kvota porasla je na 94,1 posto u usporedbi s 93,5 posto zabilježenih u trećem tromjesečju prošle godine
  • Operativna dobit u segmentu životnih i zdravstvenih osiguranja u trećem je tromjesečju porasla za 53 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine
  • Profitabilnost novog posla u segmentu životnih i zdravstvenih osiguranja u trećem je tromjesečju iznosila 2,8 posto
  • Neto priljev klijenata u PIMCO-u u trećem je tromjesečju iznosio 4,7 milijardi eura, što predstavlja prvi pozitivan neto tok od drugog tromjesečja 2013. godine
  • Omjer troškova i prihoda u segmentu upravljanja imovinom porastao je za 2,5 postotnih bodova na 60,8 posto
  • Omjer kapitaliziranosti prema Solventnosti II na dan 30. rujna ove godine iznosio je 186 posto
  • Potvrđena je prognoza operativne dobiti za 2016. godinu u iznosu od 10,5 milijardi eura, plus/minus 500 milijuna eura

 Tablica (2)

Allianz Grupa, najveći osiguravatelj i upravitelj imovinom u Europi, u trećem je tromjesečju zabilježila rast operativne dobiti od 18,2 posto na 2,9 milijardi eura, i to zahvaljujući doprinosima svih poslovnih segmenata. Pritom je segment životnih i zdravstvenih osiguranja ostvario najbolje rezultate, uz doprinose svih velikih članica Allianz Grupe.

U istom je tromjesečju neto dobit pripisiva dioničarima skočila za 36,5 posto na 1,9 milijardi eura, djelomično zahvaljujući i boljim rezultatima svih poslovnih segmenata. Segment neživotnih osiguranja zabilježio je rast internih prihoda od 3,1 posto izuzmu li se utjecaji valutnih tečajeva i konsolidacije.

„Naši napori da razvijemo poslovanje u vrlo teškim uvjetima počinju se isplaćivati“, istaknuo je Dieter Wemmer, glavni direktor za financije Allianza SE. „Svjedoci smo održivog i profitabilnog rasta u brojnim segmentima poslovanja. Poboljšanja provedena u skladu s našom globalnom strategijom donose rezultate te smo na putu da dostignemo ciljanu operativnu dobit za 2016. godinu u iznosu od 10,5 milijardi eura, plus/minus 500 milijuna eura.“

U trećem su se tromjesečju popravili i ključni pokazatelji uspješnosti: kombinirana kvota porasla je na 93,5 posto (u usporedbi s 94,1 posto zabilježenih godinu dana ranije), dok je omjer troškova i prihoda u segmentu upravljanja imovinom porastao na 60,8 posto (u usporedbi s prethodnih 63,3 posto). U segmentu života, profitabilnost novog posla pala je za 0,3 postotna boda na 2,8 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, ali je porasla za gotovo isti iznos u odnosu na drugo tromjesečje, i to usprkos padu tržišnih stopa.

Grupa: zahvaljujući rezultatima ostvarenim tijekom prvih devet mjeseci ove godine, Allianz je na putu da ostvari ciljanu dobit za 2016. godinu

Ukupni prihodi ostvareni tijekom prvih devet mjeseci ove godine pali su za 3,2 posto na 92,4 milijardi eura. Operativna dobit istovremeno je pala za 1,7 posto na 8,0 milijardi eura, ponajviše zbog segmenta neživotnih osiguranja te, u nešto manjem opsegu, segmenta upravljanja imovinom. Segment životnih i zdravstvenih osiguranja pritom je ostvario rast operativne dobiti. Na neoperativni rezultat utjecao je slabiji rezultat ulaganja te klasificiranje južnokorejskog poslovanja kao poslovanja za prodaju. Neto dobit pripisiva dioničarima iznosila je 5,1 milijardi eura, što je pad od 1,1 posto u usporedbi s prvih devet mjeseci prošle godine.

U trećem tromjesečju ove godine, ukupni prihodi primaknuli su se iznosu od 27,7 milijardi eura (u usporedbi s prošlogodišnjih 27,5 milijardi eura). Pad prihoda u segmentu upravljanja imovinom neutraliziran je rastom prihoda u segmentu životnih i zdravstvenih osiguranja.

Operativna dobit u trećem je tromjesečju porasla za 18,2 posto na 2,9 milijardi eura, ponajviše zahvaljujući višoj marži kod ulaganja u segmentu životnih i zdravstvenih osiguranja. U segmentu neživotnih osiguranja operativna je dobit ostvarila rast od 4,3 posto zahvaljujući snažnijem preuzimanju rizika i rezultatima ulaganja, dok je u segmentu upravljanja imovinom operativna dobit porasla za 0,5 posto.

Niža umanjenja vrijednosti i viši realizirani dobici rezultirali su poboljšanjem neoperativnog rezultata. Neto dobit pripisiva dioničarima u trećem je tromjesečju ove godine porasla za 36,5 posto na 1,9 milijarde eura. Osnovna dobit na dionici (EPS) porasla je na 4,08 eura (u usporedbi s 2,99 eura u istom razdoblju prošle godine).

U prvih devet mjeseci ove godine anualizirani povrat na uloženi kapital (RoE) iznosio je 12,4 posto (u usporedbi s 12,5 posto za 2015. godinu). Anualizirane brojke ne predstavljaju predviđanje za cijelu godinu.

Na kraju trećeg tromjesečja omjer kapitaliziranosti prema Solventnosti II iznosila je stabilnih 186 posto, što je pokazalo otpornost grupe usprkos okruženju kojim trenutno diktiraju niske kamatne stope.

"Allianz je poboljšao svoje rezultate u trećem tromjesečju usprkos nevjerojatno niskim kamatnim stopama i troškovima kolebanja tečaja nakon Brexita“, istaknuo je Dieter Wemmer, glavni direktor za financije Allianza SE.

Segment neživotnih osiguranja: snažan interni rast od 3,1 posto u trećem tromjesečju

Tijekom prvih devet mjeseci ove godine bruto zaračunata premija ostala je stabilna, na 40,4 milijarde eura (u usporedbi s 40,7 milijardi eura ostvarenih u istom razdoblju prošle godine). Izuzmu li se utjecaji valutnih tečajeva i konsolidacije, ostvaren je solidan interni rast od 3,1 posto, ponajprije zahvaljujući pozitivnom razvoju događanja u Turskoj, Njemačkoj i Argentini. Operativna dobit pala je za 9,9 posto na 3,9 milijardi eura u usporedbi s istim razdobljem prošle godine; razlog za pad dijelom su i visoke isplate šteta vezanih uz prirodne katastrofe u drugom tromjesečju te niži prihodi od ulaganja. Osim toga, operativnu dobit ostvarenu u istom razdoblju prošle godine potpomogla je neto dobit ostvarena prilikom prodaje segmenta osobnih osiguranja Fireman's Funda. Kombinirana kvota iznosila je 94,4 posto (u usporedbi s prošlogodišnjih 94,1 posto).

Bruto zaračunate premije u trećem su tromjesečju ostale na 11,5 milijardi eura. Izuzmu li se utjecaji valutnih tečajeva i konsolidacije, ostvaren je solidan interni rast od 3,1 posto, ponajprije zahvaljujući pozitivnom razvoju događanja u Turskoj i Australiji te u kompaniji Allianz Worldwide Partners. Rastu od 3,1 posto pridonijeli su povećanje cijena od 1,6 posto i povećanje broja polica od 1,5 posto.

Operativna dobit porasla je za 4,3 posto na 1,4 milijardi eura. Rezultat preuzimanja rizika poboljšan je zahvaljujući malom broju prirodnih katastrofa i nižim velikim gubicima. Popravio se i rezultat ulaganja, i to nakon nepovoljnih valutnih utjecaja u trećem tromjesečju 2015. godine. Taj je pozitivan učinak djelomično neutraliziran nižim neto kamatnim stopama. Kombinirana kvota porasla je na 93,5 posto (u usporedbi s 94,1 posto iz istog razdoblja prošle godine).

"Stopa internog rasta od više od 3 posto jasan je pokazatelj stabilnosti segmenta neživotnih osiguranja“, rekao je Dieter Wemmer, glavni direktor za financije Allianza SE.

Segment životnih i zdravstvenih osiguranja: viša marža od ulaganja potaknula je rast dobiti

U segmentu životnih i zdravstvenih osiguranja u prvih je devet mjeseci ove godine operativna dobit porasla za 13,8 posto na 3,1 milijardu eura. Statutarne premije pale su za 4,7 posto na 47,5 milijardi eura. Ciljani prelazak na proizvode s učinkovitijim korištenjem kapitala podignuo je profitabilnost novog posla (NBM) na 2,6 posto (u usporedbi s prošlogodišnjih 1,9 posto). Kao rezultat toga, vrijednost novog posla (VNB) porasla je u prvih devet mjeseci ove godine za 29,2 posto na 1,0 milijardi eura.

Statutarne premije u trećem su tromjesečju porasle za 1,6 posto na 14,5 milijardi eura (u usporedbi s prošlogodišnjih 14,3 milijarde eura), i to zahvaljujući većoj prodaji proizvoda s učinkovitijim korištenjem kapitala u Njemačkoj i SAD-u. Taj je rezultat djelomično neutraliziran nižim premijama od proizvoda osiguranja povezanih s investicijskim fondovima u Italiji i na Tajvanu. Izuzmu li se utjecaji valutnih tečajeva i konsolidacije, statutarne su premije porasle za 1,5 posto.

U usporedbi s istim razdobljem prošle godine, u trećem je tromjesečju 2016. operativna dobit porasla za 53,0 posto na 1,1 milijardu eura, i to ponajviše zbog viših marži od ulaganja u SAD-u i Francuskoj. Osim toga, operativna dobit u trećem tromjesečju 2015. godine bila je opterećena uvrštavanjem gubitka u Južnoj Koreji.

Vrijednost novog posla (VNB) u trećem je tromjesečju pala za 1,0 posto na 318 milijuna eura. Premije su prešle na kapitalno učinkovitije proizvode zbog promjena u proizvodnoj strategiji, no nepovoljni gospodarski uvjeti u SAD-u i na europskim tržištima imali su negativan utjecaj. Profitabilnost novog posla (NBM) pala je za 0,3 postotna boda na 2,8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, ponajviše zbog niskih kamatnih stopa. Istovremeno, u odnosu na drugo tromjesečje ove godine profitabilnost novog posla zapravo je porasla.

"Ostvarili smo sjajan uspjeh usmjerivši naš poslovni miks prema kapitalno učinkovitijim proizvodima, što je vidljivo u novoj poslovnoj marži od 2,8 posto“, istaknuo je Dieter Wemmer. „Rezultati segmenta života iskoristili su snažnije marže od ulaganja u trećem tromjesečju usprkos povijesno niskim kamatnim stopama koje vidimo danas.“

Upravljanje imovinom: PIMCO privukao prve pozitivne neto tokove u više od tri godine

U segmentu upravljanja imovinom neto odljevi klijenata i negativni valutni utjecaji više su nego neutralizirani snažnim pozitivnim tržišnim povratom i akvizicijom kompanije Rogge Global Partners. Sve to zajedno rezultiralo je rastom imovine klijenata pod upravljanjem (AuM) od 4,0 posto na dan 31. prosinca 2015. Operativna dobit u prvih je devet mjeseci pala za 5,8 posto na 1,6 milijardi eura, ponajviše zbog nižih marži i manje prosječne imovine klijenata pod upravljanjem, što je dovelo do nižih prihoda u tom segmentu. Osim toga, pad bonusa također je imao negativan učinak na operativnu dobit. Niži operativni troškovi djelomično su neutralizirali pad operativnih prihoda. Omjer troškova i prihoda (CIR) porastao je na 64,2 posto (u usporedbi s prošlogodišnjih 65,1 posto).

Operativna dobit neznatno je porasla na 604 milijuna eura (u usporedbi sa 600 milijuna eura iz istog razdoblja prošle godine). Niži operativni troškovi više su nego neutralizirali pad prihoda u segmentu imovine klijenata pod upravljanjem i niže bonuse. U usporedbi s drugim tromjesečjem ove godine, operativna je dobit porasla za 21,2 posto.

Omjer troškova i prihoda (CIR) porastao je za 2,5 postotnih bodova na 60,8 posto, ponajviše zbog pada troškova osoblja i troškova restrukturiranja. I PIMCO i Allianz Global Investors doprinijeli su tom poboljšanju; Allianz Global Investors je, primjerice, dosegao najučinkovitiju razinu poslovanja od uspostavljanja trenutne strukture 2012. godine.

U usporedbi s 30. lipnjem ove godine, imovina klijenata pod upravljanjem (AuM) porasla je za 20 milijardi eura na 1.327 milijardi eura kao rezultat pozitivnih tržišnih učinaka i neto priljeva klijenata, djelomično neutraliziranih negativnim valutnim utjecajima. PIMCO je ostvario pozitivan neto tok klijenata od 4,7 milijardi eura, i to po prvi puta od drugog tromjesečja 2013. godine. U slučaju Allianz Global Investorsa, ostvaren je neto priljev klijenata od 1,5 milijardi eura – to je već 14. tromjesečje od njih ukupno 15 s pozitivnim neto tokom klijenata.

„S pozitivnim neto tokom klijenata od 4,7 milijarde eura PIMCO je potvrdio privlačnost svojih proizvoda“, zaključio je Dieter Wemmer.

Tablica2

München, 11. studenoga 2016.