Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Godišnji rezultati Allianza za 2012. godinu

Allianz u 2012.: solidna dobit i bolji rast od tržišta

  • Bruto dobit iznosila 116,5 mil. kn; razina solventnosti više nego dvostruko veća od zakonski propisane regulative te iznosi 218,1 posto
  • Ukupni bruto premijski prihod 1.089,4 mil. kn; 6,2 posto premijskog rasta u odnosu na pad tržišta od 1,1 posto
  • Liderska pozicija u životnim osiguranjima; povećan tržišni udio na 16,7 posto uz ostvareni bruto premijski prihod od 410 mil. kn
  • U neživotnim osiguranjima ostvaren premijski prihod od 679,3 mil. kn što je za 4,2 posto više nego u 2011. godine
  • Poboljšan kombinirani razmjer - 88 posto

Allianz je u 2012. godini ostvario bruto dobit u iznosu od 116,2 milijuna kuna. Ukupni bruto premijski prihodi Allianza u 2012. godini dosegli su 1.089,4 milijuna kuna, što je za 63,8 milijuna kuna više u usporedbi s istim razdobljem u 2011. godini. Dok je Allianz ostvario ukupni rast premije od 6,2 posto, tržište je zabilježilo pad od 1,1 posto.

Granica solventnosti, kao važan pokazatelj kvalitete poslovanja je u 2012. godini iznosila 218,1 posto što je za 17,5 posto više nego u istom razdoblju prošle godine te više nego dvostruko više od zakonski propisane regulative. U životnim osiguranjima tvrtka je zadržala i učvrstila lidersku poziciju povećavši tržišni udio na 16,7 posto uz ostvareni bruto premijski prihod od 410 milijuna kuna. Zabilježen je rast premijskog prihoda od 4,2 posto u neživotnim osiguranjima, uz ostvareni bruto premijski prihod od 679,3 milijuna kuna.

"Relativno smo zadovoljni rezultatima s obzirom na okolnosti na tržištu. Rasli smo brže u oba segmenta te smo drugu godinu zaredom uspjeli prijeći milijardu kuna premijskog prihoda. Naša kontinuirana usmjerenost na životna osiguranja donijela nam je značajniji rast od tržišta te učvrstila lidersku poziciju. Isto tako, po prvi puta smo u neživotnim osiguranjima prešli deset posto tržišnog udjela uz solidan rast u svim bitnim segmentima. Veseli porast broja novih klijenata, s obzirom da su okolnosti oko nas i dalje vrlo izazovne. Uz brži rast od tržišta, i u 2013. ciljevi ostaju dobra razina profitabilnosti, konzervativna politika investiranja te fokus na kvalitetno upravljanje troškovima", izjavio Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.

Život - potvrda liderske pozicije

U životnim osiguranjima Allianz je u protekloj godini uspješno poslovao te je ostvario rast premijskog prihoda od čak 9,8 posto, dok je tržište istovremeno bilježilo rast od 1,2 posto u odnosu na 2011. godinu. Tako je premija od životnih osiguranja u 2012. godini iznosila 410 milijuna kuna. Povećan je i tržišni udio Allianza na 16,7 posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine kada je udio iznosio 15,4 posto.


Neživot - prvi puta povećanje tržišnog udjela na više od 10 posto

U segmentu neživotnih osiguranja ukupna bruto premija iznosila je 679,3 milijuna kuna, što je za 4,2 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok je istovremeno tržište padalo za 2 posto. Allianz je ostvario bolje rezultate u odnosu na tržište u segmentima osiguranja imovine, osiguranja od odgovornosti, osiguranja od nezgoda, transportnim osiguranjima te osiguranjima motornih vozila. Kombinirani razmjer, odnosno odnos ukupnih rashoda i zarađene premije, kao najvažniji pokazatelj uspješnosti u segmentu neživotnih osiguranja, iznosio je 88 posto, što je značajno poboljšanje u odnosu na 2011. godinu kada je iznosio 91,3 posto.


Zlatna kuna i povećanje broja novih klijenata

Kao dodatnu potvrdu vrlo dobre poslovne godine, Allianz je osvojio Zlatnu kunu kao najbolji hrvatski osiguravatelj u 2012. godini. Zlatna kuna, tradicionalna nagrada Hrvatske gospodarske komore za uspješnost u poslovanju i doprinos hrvatskom gospodarstvu, dodijeljena je Allianzu po peti put u posljednjih sedam godina (najbolji osiguratelj u 2005., 2006., 2008., 2010. i 2012.). Dobro poslovanje prepoznali su i klijenti pa je tako i ove godine zabilježeno povećanje broja novih klijenata U 2012. godini Allianz je uveo i dva nova proizvoda u svoj portfelj, koja su ujedno i novitet na hrvatskom tržištu osiguranja: osiguranje mobilnih uređaja u suradnji s HT-om te osiguranje kućnih ljubimaca.
U 2012. Allianz se preselio u nove poslovne prostore u Heinzelovoj ulici gdje je klijentima i oštećenicima na usluzi novo mjesto za prijavu i procjenu štete na motornim vozilima. Na novom procjenilištu klijentima se nude i nove usluge: besplatna zamjenska vozila te popravak vjetrobranskih stakala unutar 20 minuta.

Za daljnje informacije molimo kontaktirajte:

Sonja Miočić Maksić

direktorica Korporativnih komunikacija