Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Novi stadioni u Londonu i Nici nosit će Allianzovo ime

Ovog tjedna Allianz je dodao dva nova stadiona Allianzovoj obitelji stadiona: Allianz France potpisao je dugoročni ugovor o pravima na imenovanje za novi "Allianz Riviera" u Nici, a Allianz u Velikoj Britaniji potpisao je sporazum o partnerstvu s ragbi klubom Saracens Rugby Club koji uključuje i prava da njihovom u potpunosti obnovljenom stadionu u Londonu da ime "Allianz Park".

S vodećom i svjetski poznatom Allianz Arenom u Allianzovom sjedištu Münchenu, dva nova partnerstva povećavaju Allianzovu obitelj stadiona na četiri člana: pored francuskog i britanskog partnerstva, početkom ove godine jedan od glavnih sportskih objekata u Sydneyu u Australiji dobio je ime Allianz Stadium.

"Postoji snažan emocionalni aspekt kad ste partner koji ima pravo dati ime sportskom stadionu - za jedan neopipljiv brend poput Allianza, to brzo postaje "dom brenda" i mjesto korporativnog ponosa za naše zaposlenike," kaže Christian Deuringer, direktor Globalnog brend menadžmenta Allianza SE.

Trenutno Allianz, svjetski pružatelj financijskih usluga, opslužuje klijente u preko 70 zemalja i s preko 600.000 brend ambasadora: zaposlenika, agenata, brokera i ostalih partnera. Nakon desetljeća rebrendiranja, danas se većina Allianzovog poslovanja diljem svijeta odvija pod Allianzovim brendom, Allianz France je preimenovan u Allianz 2009. godine. "Allianzova sponzorstva se pažljivo biraju kako bi se povećalo prepoznavanje brenda Allianz," kaže Deuringer.

O partnerstvu s pravom na imenovanje "Allianz Riviera"

U razdoblju do Europskog nogometnog prvenstva 2016., Nica gradi svjetski nogometni stadion. Potpuno nova arena će biti otvorena 2013. a imat će 45.000 sjedala, te će udomiti nogometne utakmice kao i ostale sportske i kulturne događaje, uključujući koncerte i predstave. Biti će i dom Francuskog Nacionalnog Muzeja Sporta.

Allianz France je partner originalnog i ekološki svjesnog arhitektonskog tima za taj inovativni projekt. Tehnologija i materijali koji se koriste bit će u skladu s najvišim ekološkim standardima ili s "HQE", koji je priznati standard zelene gradnje u Francuskoj. Novi stadion imat će prozirnu siluetu kako bi se omogućilo svjetlu da uđe te drvenu strukturu za smanjenje otiska ugljika. Zgrada će koristiti geotermalnu energiju te ima fotonaponski krov kako bi se kompenzirala potrošnja energije. Brend Allianz će biti vidljiv na krovu i pročelju stadiona.

"Allianz France je vrlo ponosan što svoje ime može povezati s rođenjem stadiona sljedeće generacije. Allianz Riviera je daljnji simbol tvrtkine predanosti svijetu sporta, kulturnih događaja i održivom razvoju. Ona je i sredstvo kojim Allianz France može podijeliti vrijednosti i događaje sa svojim klijentima, svojim partnerima, svojom mrežom distributera i, općenito, s općom javnosti," rekao je Jacques Richier, direktor Allianz Francea.

O partnerstvu Allianza i Saracena

Saracens Rugby Club utemeljen je kao jedan od vodećih profesionalnih ragbi klubova u Engleskoj, koji je stigao do doigravanja u Premiership ligi u protekle tri sezone i postao šampion 2011. Prošle su sezone, Saraceni bili jedini engleski klub koji su stigli do završnih rundi Heineken kupa.

Dom Saracena, Allianz Park, prije poznat kao Copthall stadion, postat će jedinstveno mjesto za ragbi Premiership lige, atletike i sporta u zajednici 2013. godine. Planirane obnove postojećeg stadiona uključuju ugradnju umjetnog travnjaka i unutarnje prostore za treniranje. Novi će stadion postati istinsko središte sporta u zajednici, koji će se koristiti svakog dana u godini te će biti besplatan za škole u Barnet četvrti u Londonu. Na dane kad će se održavati utakmice Saracena Allianz Park će kombinirati tehnologiju posljednje generacije na divovskim ekranima, zvučne sustave i bežičnu tehnologiju s tradicionalnom toplom dobrodošlicom ragbija kako bi se stvorio jedan od najudobnijih stadiona europskog ragbija koji je prilagođeno gledateljima.

"Saraceni i Allianz su savršen par i uzbuđen sam zbog potencijala koje ovo partnerstvo donosi za sve nas," kaže Clement B. Booth, član Uprave Allianza SE. "Posao koji Saraceni rade s lokalnom zajednicom je napose dojmljiv, na taj način klub dijeli Allianzov snažni etos korporativno društvene odgovornosti."

Booth dodaje: "Partnerstvo sa Saracenima će potaknuti prepoznavanje Allianzovog brenda u Ujedinjenom kraljevstvu. Ujedinjeno kraljevstvo je važno tržište za Allianz, s gotovo 7.000 zaposlenika koji klijentima pružaju usluge osobnog osiguranja, kreditnog osiguranja, korporativnog osiguranja, upravljanju pomoći i imovinom."

O Allianz Areni

Allianz Arena dom je Allianzovog dugoročnog partnera i svjetski poznatog nogometnog kluba NK Bayern München i TSV 1860 München. Ikonski stadion u Münchenu je poznat zbog svojih specifično osvijetljenih 'jastuka' na vanjskoj fasadi, koji mijenjaju boju u crvenu, plavu ili bijelu, ovisno o tome tko igra. Allianz je odigrao ključnu ulogu u razvoju Arene sa svojim istraživačkim laboratorijem, Allianzovim Centrom za tehnologiju (AZT), koji provodi testove otpornosti vanjskog materijala na vatru. Bile su potrebne tri godine da se izgradi Allianz Arena, a od svog službenog otvorenja 31. ožujka 2005. udomila je gotovo 15 milijuna obožavatelja i preko 300 utakmica - uključujući i početnu utakmicu i polufinale Svjetskog kupa 2006. te finale Lige prvaka 2012. Pokretanjem stranice www.football-for-life.com prošle godine, Allianz pruža i digitalnu platformu za sve nogometne aktivnosti, te omogućava našoj međunarodnoj nogometnoj zajednici da podijeli znanje i stručnost.

Allianz kao sportski sponzor

Pored toga što je uključen u sporazume o pravima na imenovanja i partnerstava s nogometnim i ragbi klubovima, Allianz je i dugoročni partner Formule 1TM, Paralimpijskog pokreta i St Andrews Link golfa.

Formula 1TM

Allianz je uključen u natjecanja Formule 1TM od 2000. godine, a 2007. tvrtka je preskočila stepenicu kako bi postala "Globalni partner Formule 1". Za najvećeg osiguratelja automobila na svijetu, F1 je odlična platforma za oslovljavanje milijuna obožavatelja automobila tijekom cijele sezone s porukom "Vozite sigurno". Allianz je prvi brendirao sigurnosni i medicinski automobil (Safety and Medical Car) u F1.

Paralimpijske igre

Allianz je prvi međunarodni partner Paralimpijskog pokreta te podupire sportaše diljem svijeta na njihovom putu prema Paralimpijskim igrama. Trenutno Allianz surađuje s deset Nacionalnih paralimpijskih odbora. Raditi s paralimpijcima je vrlo motivirajuće, a Allianz ih redovito dovodi u tvrtku kako bi upoznali osoblje, agente ili klijente.

Golf

Godine 2009. Allianz je dogovorio jedinstveno, globalno partnerstvo s St Andrews Links zakladom, poznatom i kao "Dom golfa" (Home of Golf). Golf se igra na golf terenima Links na istočnoj obali Škotske već 600 godina, a na tim terenima odigrali su se neki od najnezaboravnijih trenutaka tog sporta. Allianz radi i s brojnim vrhunskim igračima golfa, uključujući pobjednika Ryder Cupa, Paula McGinleya.

Za daljnje informacije molimo kontaktirajte:

Sonja Miočić Maksić

direktorica Korporativnih komunikacija

sonja.miocic-maksic@allianz.hr