Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Priopćenje o tromjesečnim rezultatima: Allianz ostvario operativnu dobit od 2,5 milijarde eura u trećem tromjesečju ove godine; na putu je da ostvari godišnji cilj

Priopćenje o tromjesečnim rezultatima: Allianz ostvario operativnu dobit od 2,5 milijarde eura u trećem tromjesečju ove godine; na putu je da ostvari godišnji cilj
  • Ukupni prihodi u trećem tromjesečju porasli su za 2,1 posto na 28,3 milijarde eura
  • Operativna dobit u trećem tromjesečju pala je za 17,3 posto na 2,5 milijardi eura
  • Neto prihodi pripisivi dioničarima u trećem su tromjesečju pali su za 17,3 posto na 1,6 milijardi eura
  • Operativna dobit za prvih devet mjeseci ove godine porasla je za 3,5 posto na 8,3 milijarde eura
  • Neto prihodi pripisivi dioničarima u prvih devet mjeseci ove godine porasli za 4,9 posto na 5,4 milijarde eura
  • Omjer kapitaliziranosti prema Solventnosti II skočio je s 219 posto na kraju drugog tromjesečja na 227 posto na kraju trećeg tromjesečja 2017. godine
  • Predviđa se da će operativna dobit za 2017. biti bliža gornjoj granici ciljanog raspona od 10,8 milijardi eura, plus/minus 500 milijuna eura

Sažetak menadžmenta: Allianz ustrajan unatoč rastućem broju odštetnih zahtjeva vezanih za prirodne katastrofe

U trećem je tromjesečju ove godine, nakon povećanog broja šteta uzrokovanih uraganima, olujama i ostalim prirodnim katastrofama, Allianz Grupa ostvarila dobre rezultate. Ukupni prihodi porasli su za2,1 posto na 28,3 milijarde eura (u usporedbi s 27,7 milijardi eura ostvarenih u istom razdoblju 2016. godine), uglavnom zahvaljujući činjenici da je segment životnih i zdravstvenih osiguranja ponovno ostvario vrlo dobre rezultate. Operativna dobit pala je na 2,5 milijardi eura (u usporedbi s 3,0 milijarde eura ostvarene u trećem tromjesečju 2016. godine), ponajviše zahvaljujući gubicima od 529 milijuna eura uzrokovanih prirodnim katastrofama. Poslovni segmenti neživotnih osiguranja i upravljanja imovinom također su zabilježili nešto nižu operativna dobit, no ona je i dalje ostala na visokoj razini. Neto prihodi pripisivi dioničarima pali su za 17,3 posto na 1,6 milijardi eura (u usporedbi s 1,9 milijardi eura ostvarenih u trećem tromjesečju 2016. godine), ponajviše zbog velikih šteta uzrokovanih prirodnim katastrofama. Osim toga, djelomično su neutralizirani nižim poreznim rashodima. Izuzme li se utjecaj prirodnih katastrofa, Grupa je ostvarila snažne rezultate, slično kao i u dva prethodna tromjesečja ove godine.

Osnovna dobit po dionici (EPS) iznosila je 3,53 eura (u usporedbi s 4,17 eura ostvarenih u istom tromjesečju prošle godine). Anualizirani povrat na uloženi kapital (RoE) iznosio je 12,4 posto (u usporedbi s onim za cijelu 2016. godinu od 12,3 posto). Omjer kapitaliziranosti prema Solventnosti II porastao je s 219 posto na kraju drugog tromjesečja ove godine na 227 posto na kraju trećeg tromjesečja.

Prvih devet mjeseci 2017. godine zaključeno je pozitivno u svim poslovnim segmentima; ukupni prihodi porasli su za 2,2 posto. Operativna dobit porasla je za 3,5 posto na 8,3 milijarde eura, ponajviše zahvaljujući segmentima životnih i zdravstvenih osiguranja te upravljanja imovinom. Segment neživotnih osiguranja ostvario je pad operativne dobiti zbog šteta uzrokovanih prirodnim katastrofama tijekom trećeg tromjesečja. Tijekom spomenutih devet mjeseci neto prihodi pripisivi dioničarima porasli su za 4,9 posto na 5,4 milijarde eura.

„U trećem smo tromjesečju ostvarili solidne rezultate s obzirom na goleme prirodne katastrofe koje su utjecale na segment neživotnih osiguranja. Osim toga, bilo je lijepo vidjeti kako su naši stručnjaci aktivno podržali naše korisnike u tako teškim okolnostima“, istaknuo je Oliver Bäte,  predsjednik uprave Allianza SE. „Grupa je apsorbirala odštetne zahtjeve vezane za uragane, oluje i potrese u spomenutom tromjesečju te, unatoč svemu, povećala operativnu dobit za razdoblje od prvih devet mjeseci. Naša je kapitalizacija sada još snažnija, što je vidljivo iz rastućeg omjera solventnosti. Što se tiče 2017. godine, u Allianzu očekujemo snažne financijske rezultate s operativnom dobiti koja će biti bliža gornjoj granici ciljanog raspona od 10,8 milijardi eura, plus/minus 500 milijuna eura.“

Segment neživotnih osiguranja: Allianz pomaže korisnicima prebroditi učinak oluja

  • Bruto zaračunata premija u trećem je tromjesečju ove godine iznosila 11,5 milijardi eura. Izuzmu li se utjecaji valutnih tečajeva i konsolidacije, interni je rast iznosio 2,2 posto, ponajprije zahvaljujući rastu cijena od 0,9 posto i broja polica od 1,3 posto. Glavni pokretači rasta bili su Allianz Partners, AGCS, Latinska Amerika i Ujedinjeno Kraljevstvo.
  • U trećem je tromjesečju ove godine operativna dobit pala za 28,0 posto na 1,0 milijardi eura u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Rezultat preuzimanja rizika bio je pod pritiskom većih šteta uzrokovanih prirodnim katastrofama te većih velikih gubitaka i gubitaka vezanih za vremenske neprilike.
  • Kao posljedica prirodnih katastrofa, kombinirana kvota porasla je za 3,4 postotna boda na 96,9 posto u usporedbi s istim tromjesečjem prošle godine.

„Segment neživotnih osiguranja drži se vrlo dobro nakon brojnih uragana, oluja i ostalih neprilika. Prirodne katastrofe uzrokovale su gubitke od 529 milijuna eura. Taj relativno niski iznos pokazuje koliko je Grupa vješta i disciplinirana kada je riječ o rizicima i preuzimanju rizika. Ostavimo li po strani štete vezane za prirodne katastrofe, segment je na dobrom putu da ostvari cilj za 2018. godinu: kombiniranu kvotu od 94 posto“, istaknuo je Dieter Wemmer, član uprave za financije Allianza SE.

U prvih devet mjeseci 2017. godine, bruto zaračunata premija ostvarila je neznatan porast na 40,9 milijardi eura (u usporedbi s 40,4 milijarde eura ostvarenih u istom razdoblju 2016. godine). Izuzmu li se utjecaji valutnih tečajeva i konsolidacije, interni je rast iznosio 1,5 posto, ponajprije zahvaljujući rastu cijena od 1,0 posto i povećanju broja polica od 0,5 posto.

Operativna dobit pala je za 6,8 posto na 3,7 milijardi eura u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, i to zbog lošijeg rezultata preuzimanja rizika. Kombinirana kvota za prvih devet mjeseci ove godine porasla je za 1,0 postotnih bodova na 95,4 posto.

Segment životnih i zdravstvenih osiguranja: vrijednost novog posla skočila za 29 posto

  • U trećem tromjesečju 2017. godine statutarne premije porasle su za3,9 posto na 15,1 milijardu eura (u usporedbi sa 14,5 milijardi eura ostvarenih u istom razdoblju prošle godine), i to zahvaljujući većoj prodaji kapitalno učinkovitijih proizvoda u Njemačkoj te većim premijama koje su ostvarili proizvodi osiguranja povezani s investicijskim fondovima u Italiji, Belgiji i Luksemburgu te na Tajvanu. To je više nego kompenziralo nešto slabije poslovanje s anuitetima s fiksnim prinosom u SAD-u. Izuzmu li se utjecaji valutnih tečajeva i konsolidacije, statutarne premije ostvarile su rast od 8,2 posto.
  • U trećem tromjesečju ove godine operativna dobit pala je za 10,3 posto na 1,1 milijardu eura (u usporedbi s 1,2 milijarde eura zabilježene u istom razdoblju 2016. godine), i to ponajprije zbog niže investicijske marže. Posljedica je to ponajviše normalizirane realizacije životnih osiguranja u Njemačkoj te prošlogodišnje jednokratne zarade od prodaje nekretnina u Francuskoj, kao i nepovoljnih učinaka valutne konverzije u SAD-u.
  • Vrijednost novog posla (VNB) u trećem je tromjesečju porasla za 28,8 posto na 410 milijuna eura, što je posljedica kontinuiranog prijelaza na kapitalno učinkovitije proizvode.
  • Profitabilnost novog posla (NBM) porasla je na 3,4 posto (u usporedbi s 2,8 posto ostvarenih u trećem tromjesečju prošle godine), i to zahvaljujući povoljnom tržišnom okruženju i odlukama menadžmenta da proizvodni miks prilagodi niskim kamatnim stopama.

„Već drugo tromjesečje zaredom profitabilnost novog posla zadržala se na visokoj razini od 3,4 posto, što je znatno iznad 2,8 posto ostvarenih u istom razdoblju prošle godine, djelomično i zbog boljeg poslovnog miksa. I korisnici i dioničari uživaju u koristima novih proizvoda koje smo osmislili kao odgovor na ovo okruženje s iznimno niskim kamatnim stopama“, dodao je Dieter Wemmer.

U prvih devet mjeseci ove godine operativna dobit porasla je za gotovo 10 posto na 3,4 milijarde eura (u usporedbi s 3,1 milijardom eura zabilježenom u istom razdoblju 2016. godine). Statutarne premije iznosile su 48,7 milijardi eura, što predstavlja rast od 2,6 posto. Ciljani prijelaz na kapitalno učinkovitije proizvodeodrazio se na profitabilnost novog posla (NBM), koja je porasla na 3,3 posto (u usporedbi s 2,6 posto ostvarenih u istom razdoblju prošle godine). Kao posljedica toga, vrijednost novog posla (VNB) skočila je za 29,6 posto na 1,3 milijarde eura u usporedbi s prvih devet mjeseci 2016. godine.

Segment upravljanja imovinom: rast se nastavlja – pet tromjesečja zaredom ostvaren je neto priljev klijenata

  • U usporedbi s krajem drugog tromjesečja ove godine, imovina klijenata pod upravljanjem (AuM) porasla je za 7 milijardi eura na 1.413 milijardi eura. Visoki tromjesečni neto priljevi klijenata od 32 milijarde eura (neto priljev klijenata ostvaren je već peto tromjesečje zaredom) i pozitivni tržišni učinci neutralizirali su negativne utjecaje valutnih tečajeva i dekonsolidacije.
  • Operativna dobitsegmenta upravljanja imovinom pala je za 2,7 posto na 588 milijuna eura (u usporedbi sa 604 milijuna eura ostvarenih u istom razdoblju prošle godine), ponajviše zahvaljujući nižim naknadama za učinak i negativnim utjecajima valutnih tečajeva. Izuzmu li se utjecaji valutnih tečajeva, operativna je dobit neznatno porasla.
  • U trećem tromjesečju 2017. godine omjer troškova i prihoda (CIR) porastao je za 1,2 postotna boda na 61,9 posto, uglavnom zahvaljujući nižim naknadama za učinak.

„Segment upravljanja imovinom već je u prvih devet mjeseci ove godine prešao granicu od 100 milijardi eura za neto priljeve klijenata, što je doista izvanredno postignuće. Sjajni investicijski rezultati naših fondova kojima se aktivno upravlja glavni su razlog za tako snažne priljeve“, zaključio je Dieter Wemmer.

U prvih devet mjeseci 2017. godine, operativna dobit porasla je za 11,5 posto na 1.743 milijuna eura, ponajprije zahvaljujući višim naknadama od imovine klijenata pod upravljanjem. Snažni neto priljev klijenata od 106 milijardi eura te pozitivni tržišni učinci prevladali su negativne utjecaje valutnih tečajeva i rezultirali ukupnom imovinom pod upravljanjem u vrijednosti od 1.922 milijardi eura, što predstavlja rast od 51 milijarde eura u usporedbi s krajem 2016. godine.

Omjer troškova i prihoda porastao je za 1,6 postotnih bodova na 62,6 posto.

Tehnička napomena: Brojke za prošlu godinu iznova su izračunate zbog ažurirane definicije operativne dobiti te promjene u računovodstvenoj politici – kao što je već istaknuto u prvom tromjesečju ove godine. Anualizirane brojke ne predstavljaju predviđanje za cijelu godinu.

Allianz Grupa – ključne brojke za treće tromjesečje i prvih devet mjeseci 2017. godine

Tablica Q3 2017

Napomena: Brojke su navedene u milijunima eura osim ako nije drugačije naznačeno. Zbog zaokruživanja određenih iznosa, postoji mogućnost da navedene brojke neće dati točan navedeni ukupni iznos, a postotci neće točno odražavati apsolutne iznose.

1 Brojke za prošlu godinu iznova su izračunate zbog promjene u računovodstvenoj politici kako bi se izračunala obveza po zajamčenoj minimalnoj naknadi (GMIB), i to po fer vrijednosti za naš segment životnih osiguranja.

2 S obzirom na novu definiciju operativne dobiti, troškovi restrukturiranja navode se izvan operativne dobiti osim ako nisu podijeljeni s ugovarateljima osiguranja. Brojke za prošlu godinu iznova su izračunate u skladu s time.

3 Od klasifikacije našeg korejskog poslovanja sa životnim osiguranjima kao „namijenjenog prodaji“ u drugom tromjesečju 2016. godine do njegove prodaje u četvrtom tromjesečju iste te godine, ukupni rezultat smatran je neoperativnim.

4 Izuzmu li se nekontrolirajući udjeli.

5 Izuzmu li se nerealizirani dobiti/gubici od obveznica (neto od neslužbenog računovodstva). Povrat na uloženi kapital za treće tromjesečje i prvih devet mjeseci 2017. godine je anualiziran. Što se trećeg tromjesečja i prvih devet mjeseci 2016. godine, povrat na uloženi kapital naveden je u cijelosti. Anualizirane brojke ne predstavljaju predviđanje za cijelu godinu.

6 Brojke za tekuću i prošlu godinu navedene su s izuzetim učincima korejskog poslovanja sa životnim osiguranjima.

7 Brojke za rizični kapital diversificirane su po grupi na razini pouzdanosti od 99,5 posto. Allianz Life US uključen je na temelju istovrijednosti trećih zemalja sa 150 posto RBC CAL-a (mjere na razini društva vezane za kapital zasnovan na riziku) od 30. rujna 2015.