Česta pitanja

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Što nakon prijave štete?

U najkraćem mogućem roku kontaktirat će Vas naš djelatnik i dogovoriti s Vama daljnju obradu i izvid štete.

Za sva dodatna pitanja obratite nam se na besplatni telefon 0800 5000 ili e-mailom na prijava.steta@allianz.hr.

  Što je izvid štete i da li to znači da mi je šteta priznata?

Izvid štete predstavlja dokument iz kojeg je vidljiv opseg i vrsta oštećenja, no ne predstavlja obvezu za isplatu dok se ne utvrdi pravna osnova.

Nakon što se utvrdi pravna osnova zahtjeva, popravak će se izvršiti temeljem izvida štete. Po potrebi ćemo napraviti i dodatni izvid štete.

  U kojoj je fazi moj odštetni zahtjev?

Status svog odštetnog zahtjeva uvijek možete provjeriti putem portala Moj Allianz. Tijekom obrade odštetnog zahtjeva, po potrebi će Vas kontaktirati naš djelatnik.

  Što ako na izvidu piše: totalna šteta?

Ako trošak popravka premašuje tržišnu vrijednost vozila, popravak je neisplativ i na Vašem izvidu štete stajat će da se radi o totalnoj šteti. Po obradi odštetnog zahtjeva utvrđuje se naknada totalne štete i isplaćuje na Vaš račun, a ostaju Vam i ostaci vozila.

  Što ako mi je isplaćeno manje od iznosa računa popravka?

Ukoliko je račun popravka nakon izvršenih radova servisa veći od ranije isplaćenog iznosa, dostavite nam račun na prijava.steta@allianz.hr kako bismo Vam isplatili razliku. 

  Predana je suglasnost za isplatu servisu, ali je svejedno šteta isplaćena na moj račun. Zašto?

Naša obveza je isplatiti nesporni dio odštete u zakonskom roku. Ako je zahtjev za isplatu štete odobren, a račun popravka od servisa nije dostavljen, isplata će se izvršiti na Vaš račun.

Ukoliko je račun popravka nakon izvršenih radova servisa veći od ranije isplaćenog iznosa, dostavite nam račun na prijava.steta@allianz.hr kako bismo Vam isplatili razliku.