mobile application
Allianz Online status štete
mobile application
ekomi

Ukupna ocjena zadovoljstva klijenata

4.3/5

7499 Ocjene

Što naši klijenti kažu o nama

Zadovoljstvo obradom šteta

Česta pitanja o prijavi štete

Štetu prijavljujete ispunjavanjem online zahtjeva na mobitelu, tabletu ili računalu.
U slučaju da niste sigurni u odgovore prilikom ispunjavanja obrasca, kliknite na gumb „Trebate pomoć?,“ i pogledajte upute za popunjavanje svakoga pojedinog polja. 

Preporučujemo korištenja Chrome, Edge ili Firefox preglednika.

Prijava štete u potpunosti je digitalna
stoga prijava u našim poslovnicama i na adresi Heinzelova 70 (Zagreb) nije moguća. 

street car collision
1. Ispunite online zahtjev za naknadu štete.
 
street smartphone
2. Pratite status zahtjeva 24/7 te šaljite dokumentaciju i fotografije.
 
car on a road
3. Prihvatite nagodbu ili odaberite servis za popravak vozila
car on a road
4. Ocijenite zadovoljstvo našom uslugom!

Nakon što prijavite štetu iz osiguranja od auto odgovornosti pristupit ćemo postupku rješavanja odštetnog zahtjeva sukladno čl. 12. Zakona o obveznim osiguranjima u prometu (u daljnjem tekstu ZOOP).

Sukladno odredbi čl. 12. ZOOP-a, dužni smo u roku od 60 dana od dana primitka odštetnog zahtjeva utvrditi osnovanost i visinu toga zahtjeva te Vam dostaviti:

  • obrazloženu ponudu za naknadu štete, ako su odgovornost za naknadu štete te visina štete nesporne, ili
  • utemeljeni odgovor na sve točke iz odštetnog zahtjeva u slučaju ako su odgovornost za naknadu štete ili visina štete sporne.

U slučaju nemogućnosti utvrđenja visine konačnog iznosa štete, dužni smo Vam isplatiti nesporni iznos naknade štete kao predujam u roku od 60 dana od dana zaprimanja odštetnog zahtjeva.

Uz odštetni zahtjev dužni ste priložiti svu dokumentaciju potrebnu za njegovo rješavanje, kako biste ubrzali rješavanje istog.

Ako odštetni zahtjev ne sadrži svu potrebnu dokumentaciju, a mi ju nismo u mogućnosti pribaviti, pozivat ćemo Vas na dostavu tražene dokumentacije kako bismo bili u mogućnosti riješiti Vaš odštetni zahtjev.

Popis naših preporučenih servisa nalazi se na poveznici Servisi partnera (allianz.hr) uz napomenu da Vi kao oštećenik imate pravo izabrati i drugi servis po svom izboru.

Internetska aplikacija „Online status štete“ omogućuje vam praćenje statusa vašeg odštetnog zahtjeva u stvarnom vremenu u četiri jednostavna koraka: prijava, procjena, popravak i ocjena. Nakon što nam dostavite fotografije vezane za štetu, obvezujemo vam se povratno javiti u roku od dva sata.

Za štetu na vozilu trebate nam dostaviti najmanje 8 fotografija + 2 fotografije prometne dozvole. Fotografije pojedinačno ne smiju premašivati 10 MB, a ukupna veličina svih fotografija ne smije biti veća od 100 MB.

Za štetu na imovini potrebno je dostaviti najmanje 1 fotografiju veličine do 10 MB, a ukupna veličina svih fotografija ne smije biti veća od 100 MB.

Pojavi li se problem s učitavanjem fotografija, pokušajte smanjiti veličinu fotografija te pokušajte ponovo. Nakon što pregledamo vaše fotografije i obavimo izvid štete te zaprimimo obveznu dokumentaciju, ponudit ćemo vam nagodbu za rješenje zahtjeva. U slučaju da nam je potreban još neki dokument, dobit ćete obavijest iz aplikacije da nam ga pošaljete, također prijenosom iz iste aplikacije.

Želite li prihvatiti ponuđenu nagodbu, upišite svoj IBAN i provest ćemo isplatu u roku od dva radna dana. Ako ne pristajete na nagodbu, izaberite opciju „popravak u servisu“ te naznačite jedan od ponuđenih servisa za popravak svojeg vozila. Ako je riječ o našem partnerskom servisu, u aplikaciji ćete dobiti adresu i broj telefona servisa za potrebe naručivanja na popravak. Nakon popravka i servisa potrebno nam je dostaviti račun popravka koji će biti u skladu s izvidom štete, nakon čega ćemo provesti isplatu na račun servisa. Na kraju obrade štete molimo vas da ocijenite zadovoljstvo ukupnom uslugom obrade vašeg zahtjeva te popravka vozila.

Najprije provjerite je li netko ozlijeđen i je li nastala veća materijalna šteta te u oba slučaja pozovite policiju. Ako je materijalna šteta manja, fotografirajte vozila na mjestu nezgode, maknite ih s ceste i popunite Europsko izvješće o nezgodi. Mi ćemo zatražiti izjavu našeg osiguranika posebno. Prijavite štetu na internetskom obrascu i nekoliko minuta nakon prijave poslat ćemo vam poveznicu za praćenje statusa vaše štete s pomoću internetske aplikacije „Online status štete“. Fotografirajte vozilo prema uputama na aplikaciji i prenesite nam fotografije vozila, vozačke dozvole te Europskog izvješća o nezgodi. Povratno ćemo vas kontaktirati u roku od dva sata unutar radnog vremena i dostaviti vam izvid štete te prijedlog nagodbe za rješavanje vašeg zahtjeva. Želite li vozilo popraviti u servisu, popis naših ugovornih partnera nalazi se na poveznici, a nakon obavljenog popravka isplatit ćemo iznos za popravak servisu uz napomenu da račun mora biti u skladu s izvidom štete. Ako je riječ o većoj šteti za koju je potrebna naša procjena, kolege će vas kontaktirati u najkraćem roku radi dogovora o terminu procjene štete.

Preporučujemo naše partnerske servise koji su se iskazali profesionalizmom i kvalitetom u usluživanju naših klijenata.

Odaberite željeni servis i provjerite koje pogodnosti nudi.

Ukoliko se odlučite za popravak vozila u servisu koji nije na našem popisu i sa kojim nismo u ugovornom odnosu ljubazno molimo da podmirite račun u servisu, a nama dostavite scan računa i IBAN na mail stete@allianz.hr kako bismo odštetu isplatili na Vaš račun.

Prijavite štetu na internetskom obrascu i nekoliko minuta nakon prijave poslat ćemo vam poveznicu za praćenje statusa vaše štete iz internetske aplikacije „Online status štete“. Fotografirajte vozilo prema uputama na aplikaciji i prenesite nam fotografije. Povratno ćemo vas kontaktirati u roku od dva sata unutar radnog vremena i dostaviti vam izvid štete te prijedlog nagodbe za rješavanje vašeg zahtjeva. Ako želite popravak u servisu, popis naših ugovornih partnera nalazi se na  poveznici. Ako je riječ o većoj šteti za koju je potrebna naša procjena, kolege će vas kontaktirati u najkraćem roku radi dogovora o terminu procjene štete.
Najprije poduzmite sve što možete kako biste spriječili nastajanje daljnje štete. Prijavite štetu na internetskom obrascu i nekoliko minuta nakon prijave poslat ćemo vam poveznicu za praćenje statusa vaše štete iz internetske aplikacije „Online status štete“. Fotografirajte oštećeni objekt i predmete prema uputama te nam prenesite fotografije s pomoću aplikacije. Povratno ćemo vas kontaktirati u roku od dva sata unutar radnog vremena i dostaviti vam obračun štete. Ako je riječ o većoj šteti za koju je potrebna naša procjena, kolege će vas kontaktirati u najkraćem roku radi dogovora o terminu procjene štete. Ako je došlo do štete na kućanskim aparatima, molimo vas da nam dostavite i servisno izvješće kojim se utvrđuje vrsta kvara na uređaju.

U slučaju provalne krađe, požara, razbojstva ili vandalizma nakon provale u slučaju da je nastupila provalna krađa, požar, razbojstvo ili vandalizam nakon provale, dostavite nam:

a) potvrdu nadležnog MUP-a vezanu za štetni događaj

b) specifikaciju odštetnog zahtjeva (popis otuđenih/oštećenih stvari, marka, tip, količina, godina proizvodnje i dr.)

c) račune kupnje otuđenih stvari ili jamstvene listove.

U slučaju traženja naknade po osiguranju kućnih ljubimaca molimo vas da nam dostavite račun za liječenje, operaciju, hospitalizaciju ili eutanaziju te za kupljene lijekove.

Dogodi li se nesretni slučaj u kojem je došlo do ozlijede, odmah se javite svojem liječniku radi pregleda i pružanja potrebne pomoći. Držite se liječničkih savjeta i uputa o liječenju i rehabilitaciji. Pošaljite nam:

a) presliku cjelokupne medicinske dokumentacije vezane za liječenje posljedica nesretnog slučaja

b) potvrdu škole/poslodavca ako su osiguranici učenici/zaposlenici ustanove prema evidenciji ugovaratelja osiguranja

c) dokaz o nastanku nesretnog slučaja (zapisnik o očevidu, vozačku i prometnu dozvolu, zapisnik o alkotestiranju/analizu krvi i urina na alkohol, Prijavu o ozljedi na radu i sl.).

Pri nastupu smrtnog slučaja prijavu smrti osiguranika mogu izvršiti korisnici po polici osiguranja, odnosno zakonski nasljednici, a potrebno je dostaviti:

a) potvrdu škole/poslodavca ako su osiguranici učenici/zaposlenici ustanove prema evidenciji ugovaratelja osiguranja

b) dokaz o srodstvu (rješenje o nasljeđivanju, vjenčani list, rodni list, rješenje organa skrbništva)

c) nalaz mrtvozornika (Potvrda o smrti/Nalaz obdukcije) iz kojeg je razvidan uzrok smrti

d) smrtni list

e) dokaz o nastanku osiguranog slučaja kod smrti zbog nezgode (zapisnik o očevidu, analiza krvi i urina na alkohol, preslika vozačke dozvole, preslika prometne dozvole i sl.).

Za naknadu u povodu rođenja prvog djeteta, ako je ona dio uvjeta po osiguranju života, potrebno je dostaviti:

a) presliku rodnog lista djeteta

b) vlastoručno potpisanu suglasnost jednog osiguranika da isplata naknade može ići na račun drugog osiguranika (samo za uzajamne police).

a) Za plaćanje participacije dovoljno je pokazati iskaznicu dopunskoga zdravstvenog osiguranja, a Allianz će podmiriti trošak.

b) Ako ste sami platili participaciju, zahtjev za refundaciju možete postaviti s pomoću aplikacije m-Allianz ili na internetskom obrascu.

c) Otvorite aplikaciju m-Allianz na svojemu mobitelu i odaberite ikonu „Dopunsko zdravstveno“, a aplikacija će vas dalje voditi kroz brz i jednostavan povrat nastalih troškova.

d) Nemate aplikaciju m-Allianz? Posjetite trgovinu iOS App Store ili Google Play, ovisno o tome koji uređaj imate, i upišite „m-Allianz“ u tražilicu. Preuzmite i instalirajte aplikaciju. Otvorite aplikaciju „m-Allianz“, odaberite uslugu „Moj Allianz“, prijavite se ako ste već korisnik ili unesite potrebne podatke za otvaranje usluge „Moj Allianz“. Jednom kad ste prijavljeni, vratite se na početnu stranicu aplikacije „m-Allianz“ i odaberite ikonu „Dopunsko zdravstveno“. Aplikacija će vas dalje voditi kroz brzu i jednostavnu prijavu štete.

e) Zahtjev za povrat plaćenih participacija možete poslati i internetskom prijavom uz koju nam priložite plaćene račune.

Brisanje cachea osigurava da preglednik dohvati najnoviju verziju resursa i prikaže ažuriran sadržaj na web stranici.

Preglednici pohranjuju razne vrste podataka, kao što su slike, CSS datoteke, JavaScript datoteke i druge resurse, u svoj cache kako bi ubrzali ponovno učitavanje web stranica. Međutim, ako su se na serveru promijenili ti resursi, korisnicima može biti prikazana stara verzija sadržaja.

Stoga je brisanje cachea u preglednicima potrebno je kako bi se osvježili sadržaj, riješili problemi s prikazom, testirale promjene i poboljšala sigurnost i privatnost korisnika. To je koristan korak za održavanje optimalnog korisničkog iskustva prilikom pregledavanja web stranica.

Evo vodiča za brisanje cachea u nekim popularnim preglednicima:
 

Google Chrome:

1. Otvorite Chrome preglednik.

2. Pritisnite Ctrl + Shift + Delete (Windows) ili Command + Shift + Delete (Mac) na tipkovnici.

3. Pojavit će se prozor "Brisanje povijesti pregledavanja".

4. Provjerite da je označena opcija "Slike i datoteke u cacheu".

5. Možete odabrati i druge opcije koje želite očistiti, poput povijesti pregledavanja.

6. Kliknite na gumb "Izbriši podatke".
 

Mozilla Firefox:

1. Otvorite Firefox preglednik.

2. Pritisnite Ctrl + Shift + Delete (Windows) ili Command + Shift + Delete (Mac) na tipkovnici.

3. Pojavit će se prozor "Izbriši povijest pregledavanja".

4. Provjerite da je označena opcija "Keš".

5. Možete odabrati i druge opcije koje želite očistiti, kao što su povijest pregledavanja i kolačići.

6. Kliknite na gumb "Izbriši sad".
 

Microsoft Edge:

1. Otvorite Edge preglednik.

2. Pritisnite Ctrl + Shift + Delete (Windows) na tipkovnici.

3. Pojavit će se prozor "Brisanje podataka pregledavanja".

4. Provjerite da je označena opcija "Keš slika i datoteka".

5. Možete odabrati i druge opcije koje želite očistiti.

6. Kliknite na gumb "Izbriši".
 

Safari:

1. Otvorite Safari preglednik.

2. Kliknite na "Povijest" u izborniku na vrhu prozora.

3. Odaberite opciju "Očisti povijest".

4. Možete odabrati vremenski raspon i druge opcije.

5. Kliknite na gumb "Očisti povijest".
 

Napomena: Nakon što izbrišete cache preglednika, bit će potrebno osvježiti stranicu koju želite posjetiti kako biste preuzeli najnovije podatke.

Imajte na umu da korisničko sučelje preglednika može varirati ovisno o verziji preglednika i operativnom sustavu koji koristite. Ukoliko se koristite drugim preglednicima, preporučujem da potražite specifične upute za brisanje cachea za taj preglednik.

Važno je napomenuti da brisanje cachea može utjecati na korisničko iskustvo, kao što će se morati ponovno učitati svi resursi stranice pri prvom pristupu, što može trajati nešto duže nego inače.