Automobilska odgovornost

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Što učiniti u slučaju prometne nesreće?

U slučaju nastanka prometne nesreće; vozači, sudionici prometne nesreće, u kojoj je nastala manja materijalna šteta na vozilima, dužni su odmah ukloniti vozila s kolnika i omogućiti nesmetano odvijanje prometa. Sudionici ne smiju napustiti mjesto prometne nesreće dok ne popune Europsko izvješće o nezgodi. Ovaj obrazac služi za utvrđivanje činjeničnog stanja i ne znači da je među vozačima postignuto suglasje glede krivnje za prometnu nezgodu, niti se potpisom priznaje krivnja. Allianz savjetuje da se ipak u ovom slučaju o prometnoj nezgodi izvijesti nadležna policijska postaja (obavezno pozvati MUP ako je među sudionicima sporna odgovornost za prometnu nesreću), te podvrgavanje alkotestiranju vozača.


U slučaju prometne nesreće s većom materijalnom štetom ili u kojoj je netko teško ozlijeđen ili izgubio život, sudionici moraju ostati na mjestu prometne nesreće, te poduzeti sve moguće radnje da se otklone nove opasnosti koje mogu nastati na mjestu prometne nesreće. O prometnoj nesreći potrebno je obavijestiti najbližu policijsku upravu ili postaju, te pričekati dolazak ovlaštene osobe koja obavlja očevid.

  Kako i gdje prijaviti štetu osiguranja od automobilske odgovornosti?

Prijavu štete osiguranja od automobilske odgovornosti moguće je izvršiti putem Allianz besplatnog broja telefona 0800 5000 te dolaskom u najbliže prostorije Allianza, putem pošte ili faxa. Prijava štete osiguranja od automobilske odgovornosti nije moguća putem Interneta zbog sigurnosnih razloga.

Ukoliko želite prijavu izvršiti dolaskom u prostorije Allianza, putem pošte ili faxa priložene obrasce ispunite te ih proslijedite uz prijavu zajedno sa slijedećom dokumentacijom:

  • obrazac za prijavu štete
  • preslika prometne dozvole oštećenog vozila
  • preslika vozačke dozvole (ukoliko je vozilo bilo u vožnji u trenutku nastanka prometne nesreće)
  • preslika Zapisnika o alkotestiranju (ukoliko je provedeno)
  • preslika Zahtjeva za pokretanje prekršajnog postupka ili Zapisnika o očevidu MUP-a (ukoliko je vršen očevid)*
  • dokaz o vlasništvu u slučaju oštećenja imovine

*ukoliko MUP nije pozvan na očevid prometne nesreće, svi sudionici prometne nesreće trebaju se javiti u najbližu poslovnicu Allianza.

Zahtjev za naknadu štete (242 kb)Suglasnost o isplati troškova popravaka (55 kb)

  Vozilo je popravljeno - moram li osobno donijeti račun u Allianz

Po okončanju popravka, kako bi uštedjeli Vaše vrijeme i novac, a prije predaje vozila od strane servisne radionice Allianz savjetuje da servisna radionica pošalje račun popravka na e-mail: prijava.steta@allianz.hr ili na telefaks (01/3670-202, 3670-297). Naravno, ako želite možete i osobno donijeti račun popravka u poslovnicu prijave zahtjeva. Na Vaš zahtjev Allianz će izvršiti direktno isplatu troškova popravka servisnoj radionici (samo za fizičke osobe). Pravnim osobama odšteta se isplaćuje na njihov račun osim ako nije zaključena cesija.