Automobilska odgovornost

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Što učiniti u slučaju prometne nesreće?

U slučaju nastanka prometne nesreće, vozači, sudionici prometne nesreće, u kojoj je nastala manja materijalna šteta na vozilima, dužni su odmah ukloniti vozila s kolnika i omogućiti nesmetano odvijanje prometa. Sudionici ne smiju napustiti mjesto prometne nesreće dok ne popune Europsko izvješće o nezgodi. Ovaj obrazac služi za utvrđivanje činjeničnog stanja i ne znači da je među vozačima postignuto suglasje u svezi s krivnjom za prometnu nezgodu, niti se potpisom priznaje krivnja. Allianz savjetuje da se ipak u ovom slučaju o prometnoj nezgodi izvijesti nadležna policijska postaja (obavezno pozvati MUP ako je među sudionicima sporna odgovornost za prometnu nesreću) te se sudionici podvrgnu alkotestiranju.

U slučaju prometne nesreće s većom materijalnom štetom ili nesreće u kojoj je netko teško ozlijeđen ili izgubio život, sudionici moraju ostati na mjestu prometne nesreće te poduzeti sve moguće radnje da se otklone nove opasnosti koje mogu nastati na mjestu prometne nesreće. O prometnoj nesreći potrebno je obavijestiti policiju te pričekati dolazak ovlaštene osobe koja će obaviti očevid.

Brošura: Što učiniti nakon prometne nesreće?

  Kako i gdje prijaviti štetu po polici osiguranja od automobilske odgovornosti?

Oštećenja na vozilu moraju biti nepromijenjena do prijave štete osiguratelju i dolaska predstavnika osiguratelja radi procjene štete ili dostave fotografija oštećenog vozila osiguratelju.

Prijavu štete moguće je učiniti: pozivom na besplatni broj telefona 0800 5000, online ili putem e-pošte prijava.steta@allianz.hr

  Koja je dokumentacija potrebna za prijavu štete po polici osiguranja od automobilske odgovornosti?

Kako bi obrada Vašeg zahtjeva bila što brža Allianz sugerira da već kod prijave štete, ispunite i predate sljedeće obrasce i dokumente:

  • obrazac za prijavu štete (ako prijavljujete e-poštom)
  • preslika prometne dozvole oštećenog vozila (obostrano)
  • preslika vozačke dozvole ako je vozilo bilo u vožnji u trenutku nastanka prometne nezgode (obostrano)
  • presliku zapisnika o alkotestiranju (ako je provedeno)
  • presliku Zahtjeva za pokretanje prekršajnog postupka ili Zapisnika o očevidu MUP-a (ako je rađen očevid)
  • dokaz o vlasništvu u slučaju oštećenja imovine

*ako MUP nije pozvan na očevid prometne nezgode, za obradu zahtjeva potrebno je fotografirati i vozilo osiguranika (poželjno u sudarnom položaju).

Zahtjev za naknadu štete (242 kb)Suglasnost o isplati troškova popravaka (55 kb)

  Vozilo je popravljeno - moram li osobno donijeti račun u Allianz?

Po okončanju popravka, kako bismo uštedjeli Vaše vrijeme i novac, a prije predaje vozila od strane servisne radionice, Allianz savjetuje da servisna radionica pošalje račun popravka na e-adresu: prijava.steta@allianz.hr.

Na Vaš zahtjev Allianz će izvršiti direktnu isplatu troškova popravka servisnoj radionici (vrijedi samo za fizičke osobe). Pravnim osobama odšteta se isplaćuje na njihov račun osim ako nije zaključen ugovor o cesiji.