Automobilski kasko

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Što učiniti u slučaju prometne nesreće?

U slučaju nastanka prometne nesreće, vozači, sudionici prometne nesreće, u kojoj je nastala manja materijalna šteta na vozilima, dužni su odmah ukloniti vozila s kolnika i omogućiti nesmetano odvijanje prometa. Sudionici ne smiju napustiti mjesto prometne nesreće dok ne popune Europsko izvješće o nezgodi. Ovaj obrazac služi za utvrđivanje činjeničnog stanja i ne znači da je među vozačima postignuto suglasje u vezi s krivnjom za prometnu nezgodu, niti se potpisom priznaje krivnja. Allianz savjetuje da se ipak u ovom slučaju o prometnoj nezgodi obavijesti nadležna policijska postaja (obavezno pozvati MUP ako je među sudionicima sporna odgovornost za prometnu nesreću) te se sudionici podvrgnu alkotestiranju.

U slučaju prometne nesreće s većom materijalnom štetom ili nesreće u kojoj je netko teško ozlijeđen ili izgubio život, sudionici moraju ostati na mjestu prometne nesreće te poduzeti sve moguće radnje da se otklone nove opasnosti koje mogu nastati na mjestu prometne nesreće. O prometnoj nesreći potrebno je obavijestiti policiju te pričekati dolazak ovlaštene osobe koja će obaviti očevid.

  Kako i gdje prijaviti štetu osiguranja po kasko polici?

Prijavu štete moguće je učiniti: pozivom na besplatni broj telefona 0800 5000, online ili putem e-pošte prijava.steta@allianz.hr

Prijavu je, uz dostavu potrebne dokumentacije, potrebno izvršiti odmah, a najkasnije u roku od 3 dana od dana nastanka osiguranog slučaja.

Oštećenja na vozilu moraju biti nepromijenjena do prijave štete osiguratelju i dolaska predstavnika osiguratelja radi procjene štete ili dostave fotografija oštećenog vozila osiguratelju.

 

  Koja je dokumentacija potrebna za prijavu štete iz automobilskog kasko osiguranja

Kako bi obrada Vašeg zahtjeva bila što brža Allianz sugerira da već kod prijave štete, ispunite i predate sljedeće obrasce i dokumente:

  • obrazac za prijavu štete (ako prijavljujete e-poštom)
  • presliku  prometne dozvole oštećenog vozila (obostrano)
  • presliku vozačke dozvole ako je vozilo bilo u vožnji u trenutku nastanka prometne nezgode (obostrano)
  • presliku zapisnika o alkotestiranju (ako je provedeno)
  • presliku Zahtjeva za pokretanje prekršajnog postupka ili Zapisnika o očevidu MUP-a (ako je rađen očevid).

U slučaju krađe vozila potrebno je također dostaviti:

  • potvrdu MUP-a o prijavljenoj krađi vozila,
  • potvrdu MUP-a po isteku perioda 15 odnosno 30 dana od izvršene krađe (ovisno o uvjetima osiguranja) da vozilo nije pronađeno,
  • ako vozilo nije pronađeno u roku od 30 dana potrebno je vozilo odjaviti u nadležnoj Policijskoj upravi te dostaviti sljedeću dokumentaciju: odjavljenu prometnu dozvolu, odjavljenu knjižicu vozila te sve ključeve vozila.
Obrazac za prijavu kasko štete (54 kb)Suglasnost o isplati troškova popravaka (54 kb)

  Vozilo je popravljeno - moram li osobno donijeti račun u Allianz

Po okončanju popravka,  kako bismo uštedjeli Vaše vrijeme i novac, a prije predaje vozila od strane servisne radionice, Allianz savjetuje da servisna radionica pošalje račun popravka na e-adresu: prijava.steta@allianz.hr. Na Vaš zahtjev Allianz će izvršiti direktnu isplatu troškova popravka servisnoj radionici (vrijedi samo za fizičke osobe). Pravnim osobama odšteta se isplaćuje na njihov račun osim ako nije zaključen ugovor o cesiji.