Automobilski kasko

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Što učiniti u slučaju prometne nesreće?

U slučaju nastanka prometne nesreće; vozači, sudionici prometne nesreće, u kojoj je nastala manja materijalna šteta na vozilima, dužni su odmah ukloniti vozila s kolnika i omogućiti nesmetano odvijanje prometa. Sudionici ne smiju napustiti mjesto prometne nesreće dok ne popune Europsko izvješće o nezgodi. Ovaj obrazac služi za utvrđivanje činjeničnog stanja i ne znači da je među vozačima postignuto suglasje glede krivnje za prometnu nezgodu, niti se potpisom priznaje krivnja. Allianz savjetuje da se ipak u ovom slučaju o prometnoj nezgodi izvijesti nadležna policijska postaja (obavezno pozvati MUP ako je među sudionicima sporna odgovornost za prometnu nesreću), te podvrgavanje alkotestiranju vozača.

U slučaju prometne nesreće s većom materijalnom štetom ili u kojoj je netko teško ozlijeđen ili izgubio život, sudionici moraju ostati na mjestu prometne nesreće, te poduzeti sve moguće radnje da se otklone nove opasnosti koje mogu nastati na mjestu prometne nesreće. O prometnoj nesreći potrebno je obavijestiti najbližu policijsku upravu ili postaju, te pričekati dolazak ovlaštene osobe koja obavlja očevid.

  Kako i gdje prijaviti štetu osiguranja po kasko polici?

Oštećenja na vozilu moraju biti nepromijenjena do prijave štete osiguratelju i dolaska predstavnika osiguratelja radi procjene štete.

Prijavu štete moguće je prijaviti online, putem besplatnog broja telefona 0800 5000, u pisanom obliku (poštom ili na telefax), ili u najbližoj poslovnici Allianza. Prijavu je, uz dostavu potrebne dokumentacije, potrebno izvršiti odmah, a najkasnije u roku od 3 dana od dana nastanka osiguranog slučaja. 

  Vozilo je popravljeno - moram li osobno donijeti račun u Allianz

Po okončanju popravka,  kako bi uštedjeli Vaše vrijeme i novac, a prije predaje vozila od strane servisne radionice Allianz savjetuje da servisna radionica pošalje račun popravka na e-mail: prijava.steta@allianz.hr ili na telefaks (01/3670-202, 3670-297). Naravno, ako želite možete i osobno donijeti račun popravka u poslovnicu prijave zahtjeva. Na Vaš zahtjev Allianz će izvršiti direktno isplatu troškova popravka servisnoj radionici (samo za fizičke osobe). Pravnim osobama odšteta se isplaćuje na njihov račun osim ako nije zaključena cesija.

  Koja je dokumentacija potrebna za prijavu štete iz automobilskog kasko osiguranja

Kako bi obrada Vašeg zahtjeva bila što brža Allianz sugerira da već kod prijave štete ispunite i predate slijedeće obrasce i dokumente:

  • obrazac za prijavu štete
  • presliku  prometne dozvole oštećenog vozila
  • presliku vozačke dozvole (ako je vozilo bilo u vožnji u trenutku nastanka prometne nezgode)
  • presliku zapisnika o alkotestiranju (ukoliko je provedeno)
  • presliku Zahtjeva za pokretanje prekršajnog postupka ili Zapisnika o očevidu MUP-a (ukoliko je vršen očevid)

U slučaju krađe osiguranog vozila potrebno je dostaviti i:

  1. potvrdu MUP-a, kojem je prijavljena krađa vozila, da nakon isteka perioda 15 odnosno 30 dana od izvršene krađe vozilo nije u međuvremenu pronađeno, ovisno o uvjetima osiguranja
  2. ako vozilo nije pronađeno u roku od 30 dana potrebno je vozilo odjaviti u nadležnoj Policijskoj upravi, te dostaviti slijedeću dokumentaciju:odjavljenu prometnu dozvolu, odjavljenu knjižicu vozila te sve ključeve vozila

 

Prijava kasko štete (54 kb)Suglasnost o isplati troškova popravaka (54 kb)