Osiguranje od nezgode

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Što učiniti u slučaju ozljede?

U slučaju nesretnog slučaja uslijed kojega je došlo do ozlijede, odmah se javite Vašem liječniku, radi pregleda i pružanja potrebne pomoći te se držite liječničkih savjeta i uputa u pogledu načina liječenja i rehabilitacije.

Po završetku liječenja i rehabilitacije odmah prijavite nesretni slučaj. U prijavi o nesretnom slučaju osiguratelju je potrebno pružiti sva potrebna izvješća i podatke, posebice o mjestu i vremenu kada je slučaj nastao, potpuni opis događaja, ime liječnika koji je izvršio pregled odnosno liječenje, liječnički nalaz o vrsti i težini tjelesne ozljede kao i o nastalim eventualnim posljedicama.

  Prijava

Prijavu štete moguće je učiniti: pozivom na besplatni broj telefona 0800 5000, online ili putem e-pošte prijava.steta@allianz.hr

Prijavu je, uz dostavu potrebne dokumentacije, potrebno izvršiti odmah, a najkasnije u roku od 3 dana od dana nastanka osiguranog slučaja. 

  Koja je dokumentacija potrebna za prijavu štete?

Kako bi obrada Vašeg zahtjeva bila što brža Allianz sugerira da već kod prijave štete ispunite i predate sljedeće obrasce i dokumente:

  • obrazac za prijavu štete (ako prijavljujete e-poštom)
  • presliku cjelokupne medicinske dokumentacije vezane uz liječenje posljedica nesretnog slučaja,
  • dokaz o nastanku nesretnog slučaja (zapisnik o očevidu, vozačku i prometnu dozvolu, zapisnik o alkotestiranju).

Kod nastupa smrtnog slučaja, prijavu smrti osiguranika mogu izvršiti korisnici po polici osiguranja, odnosno zakonski nasljednici, a potrebno je dostaviti:

  • dokaz o srodstvu (rješenje o nasljeđivanju, vjenčani list, rodni list, rješenje organa skrbništva)
  • otpusno pismo iz bolnice/nalaz mrtvozornika ili obdukcijski nalaz
  • smrtni list
Prijava nesretnog slučaja