Osiguranje od posljedica nesretnog slučaja (nezgoda)

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Što učiniti u slučaju ozljede?

  • U slučaju nesretnog slučaja uslijed kojega je došlo do ozlijede, odmah se javite Vašem liječniku, radi pregleda i pružanja potrebne pomoći te se držite liječničkih savjeta i uputa u pogledu načina liječenja i rehabilitacije.
  • Po završetku liječenja i rehabilitacije odmah prijavite nesretni slučaj. U prijavi o nesretnom slučaju osiguratelju je potrebno pružiti sva potrebna izvješća i podatke, posebice o mjestu i vremenu kada je slučaj nastao, potpuni opis događaja, ime liječnika koji je izvršio pregled odnosno liječenje, liječnički nalaz o vrsti i težini tjelesne ozljede kao i o nastalim eventualnim posljedicama.

  Prijava

Prijavu štete moguće je prijaviti u pisanom obliku najbližoj poslovnici Allianza, putem telefaksa, Allianz informacijskog centra (putem besplatnog broja telefona 0800 5000) ili putem ON LINE prijave. Prijavu je, uz dostavu potrebne dokumentacije, potrebno izvršiti odmah, a najkasnije u roku od 3 dana od dana nastanka osiguranog slučaja. Allianz sugerira da štetu prijavite putem Allianz informacijskog centra (putem besplatnog broja telefona 0800 5000) ili ON LINE prijavom, a Allianz će Vas dalje voditi kroz zahtjev.

  Koja je dokumentacija potrebna za prijavu štete?

  • Kako bi obrada Vašeg zahtjeva bila što brža Allianz sugerira da već kod prijave štete ispunite i predate slijedeće obrasce i dokumente:
  • Obrazac Prijava nesretnog slučaja s naznačenim načinom izvršenja isplate (broj računa korisnika i naziv banke u kojoj je isti otvoren),
  • Presliku cjelokupne medicinske dokumentacije vezane uz liječenje posljedica nesretnog slučaja,
  • Dokaz o nastanku nesretnog slučaja (zapisnik o očevidu, vozačku i prometnu dozvolu,    zapisnik o alkotestiranju).
  • Kod nastupa smrtnog slučaja, prijavu smrti osiguranika mogu izvršiti korisnici po polici osiguranja, odnosno zakonski nasljednici, a potrebno je dostaviti i
    • Dokaz o srodstvu (rješenje o nasljeđivanju, vjenčani list, rodni list, rješenje organa skrbništva)
    • Otpusno pismo iz bolnice/nalaz mrtvozornika ili obdukcijski nalaz
    • Smrtni list

Ukoliko želite prijavu izvršiti dolaskom u prostorije Allianza, putem pošte ili faxa priložene obrasce ispunite te ih proslijedite uz prijavu zajedno s nabrojenom dokumentacijom.

Prijava nesretnog slučaja