Tigar Teo

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

Terms and conditions

[ENG]

By using the application "Tiger Teo", you agree that Your personal information is collected, processed, preserved  by Allianz Zagreb d.d.  and that it will be used for marketing purposes, according to the Law on Protection of Personal Data. You can withdraw your approval of the processing of your personal data for marketing purposes at any time. In that case, please notify us at the free phone number 0800 5000 or by e-mail: osiguranje@allianz.hr and your information will be removed from the list and it will no longer be used for this purpose. Allianz Zagreb d.d. will keep personal information as a professional secret.

 

[HR]

Korištenjem aplikacije „Tigar Teo“ ste suglasni da Allianz Zagreb d.d. Vaše osobne podatke prikuplja, obrađuje, čuva te iste koristi u marketinške svrhe, sukladno važećem Zakonu o zaštiti osobnih podataka. U svakome trenutku možete povući svoju suglasnost za obradu vaših osobnih podataka u marketinške svrhe. U tom slučaju molimo Vas da nas o tome obavijestite na besplatan broj 0800 5000 ili putem e-maila osiguranje@allianz.hr i Vaše ćemo podatke ukloniti s popisa te se isti više neće upotrebljavati u te svrhe. Allianz Zagreb d.d. čuvati će osobne podatke kao profesionalnu tajnu.

 

Tigar Teo – mobilna aplikacija

Mobilna igrica Tigar Teo je edukativno-zabavna aplikacija namijenjena prvenstveno najmlađim dobnim kategorijama. Kroz aplikaciju djeca uče niz korisnih sadržaja, a uz igre se mogu zabaviti sadržajem primjerenim njihovoj dobi. Aplikacija je strukturno podijeljena u četiri modula: Igraj se, Uči, Put do škole i Predstave.

Opisi funkcionalnosti aplikacije Tigar Teo:

Splash screen namijenjen je kao intro koji se prikazuje neposredno prije otvaranja startnog ekrana aplikacije, koji je ujedno i prečac do igara u bilo kojem modulu.

1

Slika 1. Splash screen

Startni ekran je izbornik kojim se ulazi u sve module, također klikom na bicikl omogućen je direktan ulaz u igru utrka kroz šumu koja je dio modula Igraj se. Na startnom ekranu  nalazi se i podesivač (slider) jačine zvuka unutar aplikacije. Klikabilni elementi su: bicikl, prozori s natpisima uči, igraj se, predstave i znak za školu.

Kroz cijelu igru klikabilni elementi su označeni bijelim treptajućim obrubom  (outline) koji pozeleni kada se pojedini element izabere.

2

 Slika 2. Startni ekran

Igraj se

Klikom na prozor s natpisom uči otvara se ekran Tigrove sobe unutar kojeg su smještene igre: Puzzle, Pospremi igračke, Memory, Utrka kroz šumu, Interakcija s Tigrom Teom, Paljenje i gašenje svijetla te ulaz u kupaonicu.

3

Slika 3. Tigrova soba

Klikom na kovčeg na podu sobe otvara se igra Pospremi sobu. Cilj igre je pospremiti igračke povlačenjem putem drag and drop-a na obris pojedine igračke. Obrisi se izmjenjuju i potrebno je svaku igračku dovesti na njen obris kako bi se pospremila. Igra ima 4 nivoa i svakim idućim nivo-om se broj igračaka povećava.

4

Slika 4. Pospremanje igračaka

Klikom na policu u sobi otvara se igra Memory. Za dovršetak nivo-a potrebno je spojiti sve parove karata s likovima iz predstava Tigra Tea. Prije nego nivo počne nakratko se pokažu karte čije parove je potrebno onda spojiti. Igra ima četiri nivoa i u svakom se povećava broj karata, odnosno parova koje je potrebno spojiti.

 5

Slika 5. Memory

Klikom  na  tigra  na  krevetu  otvara  se  igra  interakcije  s  Tigrom  Teom.  Tigra  je moguće dodirnuti za trbuh nakon čega se on smije ili za brkove, odnosno lice nakon čega Teo reži.

6

Slika 6. Interakcija s Tigrom Teom

Dodirom na kutiju s puzzlama otvara se igra Puzzle. Može se odabrati kojeg lika iz predstava prvog slagati. Nakon što se složi jedan lik, automatski se otvara novi. Dijelovi lika se povlače na obris lika kako bi se složili u cjelinu.

7

Slika 7. Slaganje puzzli

Pritiskom na prekidač za svjetlo, pali se i gasi svjetlo u sobi. Kad je svjetlo ugašeno nijedna igra nije dostupna za izbor sve dok se svjetlo ponovno ne upali.

8

Slika 8. Ugašeno svjetlo

Klikom na sliku na zidu, otvara se igra Utrka kroz šumu. Do utrke je moguće doći i klikom na bicikl na startnom ekranu. Prvo se otvara početni ekran za izbor lika s kojim će se igrač utrkivati. Klikom na gumb kreni započinje sama utrka.

9

Slika 9. Biranje likova za Utrku

Nakon izbora lika započinje utrka. Igraču se odbrojava vrijeme od dvije minute koje je potrebno za dovršetak utrke. Ukoliko tijekom igre igrač pokupi plavi novčić produžuje mu se vrijeme za 5 sekundi, a ukoliko pokupi crveni novčić skraćuje se za 5 sekundi. U utrci je potrebno preskakivati razne prepreke kako bi se uspješno došlo do cilja. Utrka je podijeljena na 4 dijela s 3 checkpointa do kojih kad igrač dođe i izgubi život nakon toga ne mora kretati od početka utrke nego od zadnjeg checkpointa do kojeg je došao.

Također, u utrci postoje i zlatni novčići koje igrač treba skupljati i čiji brojač se nalazi u gornjem desnom kutu ekrana. Kad igrač završi utrku vraća ga se na ekran za izbor likova.

10 

Slika 10. Utrka kroz šumu

Klikom na vrata u tigrovoj sobi otvara se ekran s kupaonicom. U kupaonici se može kliknuti na patku koja se onda oglasi i počne se micati, na wc, umivaonik, ogledalo i kadu.

Klikom na wc Teo izvrši malu nuždu nakon čega je potrebno pustiti vodu na što ukazuje pointer. Kada pusti vodu mora oprati ruke za dovršetak sekvence, u tom trenutku ostale igre se ne mogu otvoriti. Tek kada opere ruke i sekvenca bude završena moguće je otvoriti druge igre.

11 

Slika 11. Tigar vrši malu nuždu

Klikom  na  kadu  otvara  se  igra  busenje  mjehurica.  Postoje  dvije  vrste  mjehurića plavi i ljubičasti. P1ave mjehurice igrac mora busiti dodirom na njih i ukoliko mu neki padne na pod, igra se zaustav1ja i tigra polijeva voda po g1avi. Ukoliko se probu5i 1jubicasti dogada se ista stvar. Vrijeme igranja je jedna minuta, a brojac probusenih mjehurica prikazan je u gornjem desnom ug1u aplikacije, kao i timer za vrijeme.

12_i _13 

Slike 12 i 13. Busenje mjehurica i polijevanje vodom

Klikom na ogledalo otvara se igra pranje zubi. Zubi se peru na način da se ukloni 15 bakterija koje se nalaze na Teovim zubima, pokretima četkicom preko istih. Kada se sve uklone igra je završena.

14 

Slika 14. Pranje zubi

Uči

Modul Uči, odnosno ekran s učionicom, pokreće se na startnom ekranu klikom na prozor s natpisom  Uči.

15 

Slika 15. Učionica

U učionici se nalaze edukativne igre: Pisanje, Bojanje, Geografija, Sat, Matematika i sviranje glasovira. Klikom na pribor za slikanje u lijevom kutu učionice otvara se ekran s bojanjem na kojem se bira lik kojeg se želi obojiti. Bojanje se vrši izborom boje u dnu ekrana i označavanjem elemenata na liku koji se želi obojiti. Obojani lik se može spremiti kao slika na korisnikov telefon gumbom za spremanje koji se nalazi na ekranu.

16 

Slika 16. Bojenje

Klikom na lijevu stranu ploče gdje su napisani brojevi i slova pokreće se Pisanje. Nakon izbora pisanja igrač mora odabrati želi li pisati brojeve ili slova. Kad izabere pokreće se ekran sa pisanjem. Pisanje se obavlja tako da igrač ispuni obrise slova ili broja i onda ide sam ručno na iduće odabirom strelica za lijevo ili desno.

17

18 

Slike 17 i 18. Izbor broja ili slova i pisanje

Klikom na desni dio ploče s matematičkim zadatkom pokreće se Matematika. S lijeve strane su zadaci, a s desne odgovori. Drag and drop-om se povlače odgovori u ispravne kućice i ukoliko se ne prenese u ispravnu vraća se na mjesto s kojeg je uzet. Ukupno ima dvadeset zadataka odnosno setova vježbi, svaka 5. vježba je sve teža i to po ovoj logici:

  • Prve četiri vježbe - zbrajanje do 10
  • Druge četiri vježbe - zbrajanje i oduzimanje do 10
  • Treće četiri vježbe - zbrajanje do 20
  • Četvrte četiri vježbe - zbrajanje i oduzimanje do 20
  • Zadnje četiri vježbe - množenje do 20

19 

Slika 19. Matematika

Klikom  na  globus  na  stolu  učionice  pokreće  se  Geografija.  Kada  se  uđe  u  Geografiju pritiskom na bilo koji kontinent voice over govori neke zanimljive informacije o tom kontinentu. Odabirom kontinenta on se uvećava i izbacuje u prvi plan. Pritiskom gumba u gornjem desnom uglu ekrana započinje kviz u kojem je igraču zadan kontinent kojeg on treba pogoditi i nakon što ga pogodi pokreće se idući zadatak i tako dok se ne prođu svi kontinenti. Kad igrač pogodi kontinent on se također povećava i dolazi u prvi plan i ponovnim klikom na kontinent se vraća na kompletnu kartu.

20

21 

Slika 20 i 21. Kontinent u prvom planu i kompletna karta

Klikom na glasovir pokreće se Sviranje glasovira. Moguće je odabrati tri pjesme (Zvončići, Kad si sretan i Bratec Martin). Nakon odabira pojedine pjesme na tipkama glasovira se pokazuje točkica koja označava slijed tipki koje je potrebno pritisnuti da se odsvira pojedina pjesma. Također, omogućeno je slobodno sviranje glasovira.

22 

Slika 22. Glasovir

Klikom na sat u učionici pokreće se Sat. U ovoj igri voice over zadaje igraču na koliko sati treba namjestiti sat. U gornjem desnom uglu se nalazi button za info koji igraču daje neke audio informacije o satu. Mala kazaljka se može namjestiti na bilo koju vrijednost na satu, a velika samo na puni i pola sata. Zadaci su na puni sat i na pola sata.

 23

Slika 23. Sat

Predstave

Klikom na prozor s natpisom Predstave otvara se modul predstave. Klikom na gumb za info reproducira se isječak iz pojedine predstave, a kad se predstava preuzme na telefon taj gumb nestaj i pojavljuje se novi za reprodukciju preuzete predstave. Za preuzimanje pojedine predstave potrebno se registrirati i unijeti registracijski kod koji dođe na mail adresu.

24

25 

Slika 24 i 25. Izbornik predstave i registracijska forma

Put do škole

Klikom na znak Škola na startnom ekranu pokreće se modul put do škole. Tigar Teo o hoda do škole i prvo sreće poštara kojemu treba mahnuti. Pojavljuje se pointer u obliku  tigrove šape koja navodi igrača da mahne poštaru.

26 

Slika 26. Poštar

Nakon što mu mahne Teo nastavlja put do škole i dolazi do zebre na cesti. Nakon što se upali zeleno svijetlo na semaforu, Teo mora pogledati lijevo, desno pa ponovno lijevo za prijelaz preko ceste.

 27

Slika 27. Prelazak preko ceste

Nakon toga dolazi do limenke koju je potrebno baciti u smeće. Drag and drop funkcijom igrač baca limenku u smeće i tigar nastavlja put dalje.

28 

Slika 28. Bacanje limenke u smeće

Zadnja igra u ovom modulu je Školica. U školici se kamen sam baca na polja školice, a igrač mora prstima otići do polja na kojem je kamen započevši s poljem 1 te kad dođe do polja na kojem je kamen mora se vratiti istim putem. Polja 2 i 3 i 5 i 6 su namještena na touch s opcijom multitouch. Na njih se mora istovremeno kliknuti s dva prsta inače igra ne prima naredbu. S tipkom back se može nastaviti put prema školi i izaći iz školice u ilo kojem trenutku. Nakon dolaska do polja 7 i povratka školica je dovršena i nastavlja se put do škole.

29 

Slika 29. Školica

Nakon ove igre tigar nastavlja put do škole i dolazi do škole te se otvara ekran s učionicom.

 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Molimo Vas da pažljivo pročitate ovo priopćenje. Pristupom ovim stranicama prihvaćate sve rizike koji nastaju njenim korištenjem te prihvaćate da ćete upotrebljavati sadržaj ove web stranice isključivo za osobnu uporabu i na vlastitu odgovornost.

Zaštita Vaše privatnosti vrlo nam je važna. Obećajemo da ćemo čuvati i poštivati Vaše osobne podatke. Mi ih prikupljamo kako bi mogli obraditi Vaš zahtjev za osiguranjem, izračun premije police osiguranja ili odgovoriti na Vaš upit. Takve informacije mogu sadržavati Vaše ime, prezime, adresu, telefonski broj, e-mail adresu, detalje bankovnog računa, kreditne kartice ili datum isteka osiguranja.

Spomenute podatke koristiti ćemo i kako bi Vas putem telefona, pošte, e-maila ili drugom vrstom komunikacije obavijestili o našim proizvodima i uslugama koje bi Vas mogle zanimati. Allianz jamči da podatke koje prikupimo nećemo prodavati ili ustupati trećim osobama, osim povezanih društava Allianza. Iznad svega, u svakom trenutku imat ćete mogućnost upozoriti nas kako ne želite da Vaši podaci budu korišteni u spomenute svrhe.

AUTORSKA PRAVA I ZAŠTITNI ZNAKOVI

Cijeli sadržaj ove stranice vlasništvo je Allianz Zagreb d.d. ili Allianz SE i smije se koristiti samo u nekomercijalne i privatne svrhe uz poštivanje svih autorskih i vlasničkih prava te prava trećih osoba. Zaštitni znakovi i logotipovi prikazani na ovim stranicama zaštićeni su Zakonom o zaštitnim znakovima i međunarodnim sporazumima i svaka neovlaštena upotreba podložna je zakonskim kaznama.

ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

Iako činimo sve napore kako bi osigurali točnost i pravovremenost informacija na ovoj stranici, nismo odgovorni za eventualnu netočnost informacija, štetu nastalu korištenjem takvih informacija ili povremeno nefunkcioniranje stranice. Linkovi ili tekstovi prema trećim pravnim ili fizičkim osobama koji se pojavljuju na ovoj stranici ovdje služe isključivo Vama. Koristeći navedene linkove i tekstove napustiti ćete ove stranice. Pošto Allianz nema kontrolu nad tim stranicama, njenim sadržajem, točnošću ili sigurnošću, te takve stranice koristite na vlastitu odgovornost.