Česta pitanja

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Poklanjamo vam 6 GB surfanja na mobu

Akcija vrijedi od 20. lipnja. 2017. isključivo za kupnju putem web shopa!

Poklanjamo vam 6 GB surfanja na mobu!

Kupite Allianz Dopunsko putem web shopa do 15. srpnja i poklanjamo vam ukupno 6 GB na VIP, Tomato ili Tele2 računu. 

Upišite broj telefona na koji želite da vam se dodjeli dodatni podatkovni promet, odaberite operatera kod kojeg je taj broj u mreži i uživajte u surfanju. Po 2 GB podatkovnog prometa dobiti ćete na svoj račun u srpnju, kolovozu i rujnu i to na slijedeći način:

U slučaju plaćanja karticom:

TELE2 

  • ako ste policu ugovorili do 30. lipnja 2017. vaš dodatni podatkovni promet aktivirat će se 7. srpnja te ćete primiti sms o aktivaciji.
  • ako ste policu ugovorili do 15. srpnja 2017. vaš dodatni podatkovni promet aktivirat će se 23. srpnja te ćete primiti sms o aktivaciji.

VIP 

  • ako ste policu ugovorili do 15. srpnja 2017., vaš dodatni podatkovni promet aktivirat će se do 24. srpnja te ćete primiti sms o aktivaciji.

TOMATO

  • ako ste policu ugovorili do 15. srpnja 2017., vaš dodatni podatkovni promet aktivirat će se do 24. srpnja te ćete primiti sms o aktivaciji.



U slučaju plaćanja općom uplatnicom

Kako biste ostvarili pravo na dodatni podatkovni promet potrebno je dostaviti potvrdu o uplati zajedno s imenom i prezimenom (osiguratelja s police), operaterom (Tele2, Vip, Tomato), i brojem telefona na koji želite da vam se dodjeli dodatni podatkovni promet.

TELE2 

  • ako ste policu ugovorili do 30. lipnja 2017., potrebno je isti dan poslati potvrdu o uplati na direkt@allianz.hr, vaš dodatni podatkovni promet aktivirat će se 7. srpnja te ćete primiti sms o aktivaciji.
  • ako ste policu ugovorili do 15. srpnja 2017., potrebno je isti dan poslati potvrdu o uplati na direkt@allianz.hr, vaš dodatni podatkovni promet aktivirat će se 23. srpnja te ćete primiti sms o aktivaciji.

VIP 

  • ako ste policu ugovorili do 15. srpnja 2017., potrebno je isti dan poslati potvrdu o uplati na direkt@allianz.hr, najkasnije do 16.7.2017 u 10:00, vaš dodatni podatkovni promet aktivirat će se do 24. srpnja te ćete primiti sms o aktivaciji.

TOMATO

  • svi koji ugovore policu do 15. srpnja 2017.,  potrebno je isti dan poslati potvrdu o uplati na direkt@allianz.hr, najkasnije do 16.7.2017 u 10:00, vaš dodatni podatkovni promet aktivirat će se do 24. srpnja te ćete primiti sms o aktivaciji.

 

BITNO JE ZNATI!

Korisnici koji u periodu dodjele besplatnog podatkovnog paketa promjene operatera, gube pravo na korištenje preostalog dijela podatkovnog paketa. 

Pravno na dodjelu besplatnog podatkovnog paketa nemaju suspendirani korisnici od strane telekom operatera.

Ukoliko u vrijeme trajanja perioda, korisnici budu suspendirani, prijeđu s Vip na Tomato brand ili obrnuto ili promijene tarifu, isti gube pravo na korištenje preostalog dijela podatkovnog prometa.

Korisnicima Vip i Tomato pretplatničkih tarifa prva 2GB traju do kraja 7.mj., dok Vip i Tomato korisnicima na bonove traju 30 dana od dana aktivacije.

Za sva pitanja pišite nam na direkt@allianz.hr ili nas nazovite na 0800 5000!

  Što ako ne mogu platiti digitalnom iskaznicom?

Ako zbog nekog razloga (npr. tehničke poteškoće) osiguranik iznimno mora platiti participaciju, potrebno je  zatražiti račun na svoje ime i prezime, a potom od Allianza zatražiti povrat plaćenih sredstva.

Zahtjev za povratom plaćenih troškova (prijavu štete) osiguranik je dužan izvršiti unutar 30 dana od dana plaćanja participacije. Prilikom prijave štete osiguranik je dužan dostaviti račun temeljem kojeg je participacija plaćena. Na računu moraju biti naznačeni ime i prezime osiguranika te datum pružanja zdravstvene usluge ili kupnje lijeka.

Zahtjev za povratom plaćenih troškova osiguranik može podnijeti putem weba ili putem m-Allianz aplikacije - slikanjem plaćenog ili dobivenog računa, bez potrebe za dolaskom u poslovnicu!

  Na koliko godina se ugovara polica Allianz dopunskog zdravstvenog osiguranja?

Minimalno trajanje police je godinu dana (12 mjeseci). U pravilu osiguranje se ugovara kao dugoročno što znači da se obnavlja iz godinu u godinu i traje sve dok ga jedna od ugovornih strana ne raskine.

  Gdje mi stižu uplatnice za plaćanje dopunskog osiguranja?

Uplatnice za plaćanje dopunskog osiguranja stižu svaki mjesec na vašu e-mail adresu.

  Zahtjev za povratom participacije?

Zahtjev za povratom plaćenih troškova/prijavu štete osiguranik je dužan izvršiti unutar 30 dana od dana plaćanja participacije. Prilikom prijave štete osiguranik je dužan dostaviti original računa temeljem kojeg je participacija plaćena.

Važno! Na računu moraju biti naznačeni ime i prezime osiguranika te datum pružanja zdravstvene usluge ili kupnje lijeka. Prijavu štete/zahtjev za povratom plaćenih troškova osiguranik može podnijeti putem weba ili putem m-Allianz aplikacije uz potrebu upisivanja broja tekućeg računa na koji želi isplatu sredstava.

  Koja je razlika između A i B liste lijekova?

Liste lijekova su uobičajen način za određivanje koji se lijekovi mogu primjenjivati na trošak obveznog zdravstvenog osiguranja, odnosno Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO).

Lijekovi su razvrstani u dvije liste: Osnovnu (A) za koju troškove u potpunosti pokriva Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje i Dopunsku(B) za koju dio cijene lijeka pokriva HZZO, a ostatak troška osigurana osoba ili njezino dopunsko osiguranje. Način uvrštavanja lijekova na osnovnu ili dopunsku listu određuje pravilnikom ministar koji je nadležan za zdravlje.

  Ako nemam karencu, kad počinje vrijediti moje dopunsko osiguranje?

Početak osiguranja može biti bilo koji dan u mjesecu. Osiguranje počinje u ponoć onoga dana koji je u polici naveden kao početak osiguranja, ali ne dok ne prođe 24 sata od trenutka kad je plaćena premija ili njezin prvi obrok. Drugim riječima, ako nije plaćena barem prva rata premije, osiguranje nije na snazi sve dok ne prođe 24 sata od dana uplate premije.

  Što znači - Osiguranje pokriva najviše 2 originalna pakiranja po istovjetnom lijeku u svakoj osigurateljnoj godini za B (dopunsku) listu lijekova?

Primjer: Osiguranik ima pravo na pokriće 2 pakiranja Controloca, 2 pakiranja Sumameda, 2 pakiranja Voltarena u jednoj osigurateljnoj godini, ali NEMA pravo na treću kutijicu Controloca unutar jedne osigurateljne godine. Dakle, osiguranik može tijekom jedne godine dobiti 2 originalna pakiranja bilo kojeg lijeka s B (dopunske liste lijekova) HZZO-a.

  Kako koristim m-Allianz aplikaciju?

Kako bi mogao koristiti m-Allianz aplikaciju u kojoj se nalazi digitalna iskaznica dopunskog zdravstvenog osiguranja ili kao kanal prijave štete, osiguranik mora biti registrirani korisnik portala Moj Allianz te imati instaliranu m-Allianz aplikaciju na svom mobilnom uređaju:

1. otvaranje Moj Allianz korisničkog računa

Prilikom zaključivanja police dopunskog zdravstvenog osiguranja, osiguraniku će automatski biti otvoren Moj Allianz račun, a o čemu će osiguranik dobiti obavijest na svoj e-mail. U e-mailu će osiguraniku biti dostavljen link koji vodi na Moj Allianz kao i inicijalna lozinka za pristup Moj Allianz računu.

2. instalacija m-Allianz aplikacije

Kako instalirati m-Allianz aplikaciju na mobilni telefon:

  1. korak: ovisno koju platformu koristite (iOS ili Android) posjetite trgovinu aplikacijama (iOS - App store ili Android - Google Play)
  2. korak: preuzmite i instalirajte aplikaciju
  3. korak: otvorite aplikaciju, odaberite m-Allianz i unesite potrebne podatke koji će biti spremljeni za buduće korištenje

  Što je to digitalna iskaznica dopunskog zdravstvenog osiguranja, za što ju i kako koristim?

Od 10. siječnja 2017. Allianz je kao prvi i jedini osiguravatelj u RH uveo digitalnu iskaznicu dopunskog zdravstvenog osiguranja kao sredstvo plaćanja sudjelovanja (participacije) u troškovima zdravstvene zaštite. Digitalna iskaznica je uvijek sa Vama i ne morate tražiti mjesto u novčaniku za još jednu iskaznicu. U ovom trenutku iskaznicu je kao sredstvo plaćanja moguće koristiti u svim ordinacijama u primarnoj zdravstvenoj zaštiti (za plaćanje participacije od 10 kn za pregled u ordinacijama opće/obiteljske medicine, ginekologije i dentalne medicine) i u svim ljekarnama  za izdavanje lijeka po receptu (10 kn).

Za potrebe plaćanja participacije, u ordinaciji primarne zdravstvene zaštite ili za izdavanje lijeka na recept u ljekarni, dovoljno je pokazati svoju digitalnu iskaznicu Allianz dopunskog zdravstvenog osiguranja koja se nalazi na Vašem mobilnom uređaju u m-Allianz aplikaciji, a troškove će podmiriti Allianz ukoliko je od strane Allianza potvrđena valjanost osiguranja (zdravstvenoj ustanovi dostavljen autorizacijski kod putem web servisa).

  • digitalna iskaznica - sredstvo plaćanja participacije
  • nalazi se u m-Allianz aplikaciji
  • moguće ju je koristiti u primarnoj zdravstvenoj zaštiti i u svim ljekarnama
  • ne koristi se za plaćanje bolničkih troškova, već se dobiveni račun uslika putem m-Allianz aplikacije te će sredstva biti isplaćena na vaš račun bez potrebe za dolaskom u poslovnicu!

  Što ako imam mobilni uređaj s Windowsima koji ne podržava m-Allianz aplikaciju?

m-Allianz aplikacija je prilagođena za uređaje s iOS i Android operativnim sustavim i ne radi na mobilnim uređajima sa Windowsima. Klijenti koji imaju takve mobilne uređaje prijavu štete mogu vršiti isključivo preko weba.

  Što ako nemam mobitel, a želim kupiti Allianz dopunsko zdravstveno osiguranje?

Klijenti koji nemaju mobilni uređaje, prijavu štete mogu vršiti isključivo preko weba.

  Koja je razlika između dodatnog i dopunskog osiguranja?

Dopunsko i dodatno zdravstveno osiguranje svrstava se u kategoriju dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja.

Dopunsko zdravstveno osiguranje mogu ugovoriti samo osobe koje imaju status osigurane osobe obveznog zdravstvenog osiguranja sukladno važećem Zakonu o obveznom zdravstvenom osiguranju. Dopunsko zdravstveno osiguranje pokriva razliku do pune cijene zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja (participaciju osiguranika u troškovima zdravstvene zaštite).

Dodatno zdravstveno osiguranje osigurava viši standard zdravstvene zaštite te veći opseg prava u odnosu na prava iz obveznoga osiguranja (primjerice, osiguraniku omogućava sistematski ili specijalistički pregled).

  Koliko je kupnja sigurna i koji su načini plaćanja?

Allianz webshop koristi sigurne sustave plaćanja e-Commerce Zagrebačke banke i Payway Hrvatskog Telekoma. Sva komunikacija je zaštićena i sigurno plaćanje je zajamčeno. Plaćanje na rate omogućeno je nekim kreditnim karticama za premije iznad 500 kuna. Za plaćanje na rate primjenjuje se doplata od 5%.

1. Plaćanje kreditnim i debitnim karticama

  •     MasterCard Zagrebačke banke – do 10 rata
  •     MasterCard – jednokratno
  •     Visa Zagrebačke banke – do 10 rata iznad 500 kuna
  •     Visa Classic – jednokratno
  •     Maestro - jednokratno
  •     American Express – do 10 rata iznad 500 kuna
  •     Diners club – do 10 rata iznad 500 kun

S Odsjajem

2. Virmansko plaćanje (opća uplatnica)

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu dobit ćete predračun sa svim podatcima potrebnim za uplatu te broj računa na koji trebate uplatiti premiju osiguranja. Uplatu potom možete obaviti internetskim bankarstvom ili uobičajenim načinom kojim inače plaćate svoje račune: u banci, pošti, Fini, na kioscima Tiska, u Konzumu i sl.

Ako koristite mobilno bankarstvo, možete skenirati 2D bar kod na uplatnici.

  Kako mogu raskinuti policu Allianz dopunskog zdravstvenog osiguranja?

Ako želite raskinuti  ugovor potrebno je to napraviti pisanim putem najkasnije 3 (tri) mjeseca prije isteka tekuće osigurateljne godine. Ako je osiguranje sklopljeno na rok dulji od pet godina, svaka strana može nakon proteka toga roka, uz otkazni rok od šest mjeseci, pisano izjaviti drugoj strani da otkazuje ugovor. Police sklopljene na godinu dana ne mogu se raskinuti prije isteka osiguranja.

  Koliko dugo traje jednom ugovorena polica Allianz dopunskog zdravstvenog osiguranje?

Police se sklapaju kao dugoročne (do otkaza). Ugovor se produžava iz godine u godinu sve dok ga jedna od ugovornih strana ne otkaže. Ugovaratelj ugovor o osiguranju s neodređenim trajanjem (dugoročni ugovor) može raskinuti pisanim putem najkasnije 3 (tri) mjeseca prije isteka tekuće osigurateljne godine (3 mjeseca prije skadence).

Ako je osiguranje sklopljeno na rok dulji od pet godina, svaka strana može nakon proteka toga roka, uz otkazni rok od šest mjeseci, pisano izjaviti drugoj strani da otkazuje ugovor.

Ako je osiguranje sklopljeno kao kratkoročno isto se ne može raskinuti već ono ističe istekom osiguranja.

  Kad dobivam iskaznicu za Allianz dopunsko osiguranje?

Kupnjom police dopunskog osiguranja automatski Vam se kreirao Moj Allianz račun te će na Vašu e-mail adresu stići korisničko ime i lozinka za aktivaciju. Nakon toga potrebno je preuzeti m-Allianz mobilnu aplikaciju u odgovarajućoj online trgovini aplikacijama što možete odmah napraviti na ovom linku, a zatim slijedite odgovarajuće korake za instalaciju. Kad se ulogirate u aplikaciju sa svojim podacima, vaša digitalna iskaznica bit će dostupna i služit će vam kao sredstvo plaćanja troškova participacije po proteku ugovorene karence (obveza osiguratelja nastupa 16-tog dana od dana početka osiguranja naznačenog na polici). Ukoliko nije ugovorena karenca, digitalna iskaznica će biti odmah dostupna.

  • uplata
  • automatsko kreiranje Moj Allianz računa
  • preuzimanje m-Allianz aplikacije
  • u aplikaciji vidljiva digitalna iskaznica, uz napomenu da se ista može koristiti po proteku karence

  U kojem se roku vrši povrat novca?

Isplatu novca osiguraniku vršimo u najkraćem mogućem roku, po mogućnosti do 2 radna dana.

  Vidim li odmah svoju iskaznicu u m-Allianz aplikaciji?

Ako već imate instaliranu aplikaciju na svom mobilnom uređaju,  potrebno je ažurirati ju na najnoviju inačicu u kojoj će vam se učitati digitalna iskaznica ako imate ugovoreno Allianz dopunsko osiguranje. 
Ukoliko na novo instalirate m-Allianz iskaznica će biti odmah vidljiva, ali s napomenom da se može koristiti od dana isteka karence (obveza osiguratelja nastupa 16-tog dana od dana početka osiguranja naznačenog na polici).

  Koji su načini plaćanja Allianz dopunskog osiguranja u web shopu?

U web shopu  Allianz dopunsko osiguranje možete platiti:

  • odjednom (5% popusta )
  • u mjesečnim ratama (uplatnicama ili karticom)  

Plaćanje kreditnim i debitnim karticama:

  • MasterCard Zagrebačke banke do 10 rata
  • MasterCard jednokratno
  • Visa Zagrebačke banke do 10 rata iznad 500 kuna
  • Visa Classic jednokratno
  • Maestro jednokratno
  • American Express do 10 rata iznad 500 kuna
  • Diners Club do 10 rata iznad 500 kuna

 

  Mogu li platiti s Allianz digitalnom iskaznicom i bolničke troškove?

Allianz je u fazi ugovaranja bolnica tako da očekujemo da će do ožujka 2017. najveći dio bolnica biti ugovoren što znači da će u njima iskaznica služiti kao sredstvo plaćanja. U međuvremenu u bolnici je potrebno zatražiti račun te se refundiraju troškovi. U slučaju bolničkog liječenja kod većine bolnica, dobiveni račun možete podmiriti u određenom roku, ne na licu mjesta, te u tom slučaju dostavite Allianzu račun koji će vam vratiti sredstva u roku par dana te ćete moći  podmiriti bolnički račun. U slučaju da bolnica zahtjeva plaćanje računa ili se iskaznica ne može koristiti kao sredstvo plaćanja zbog tehničkih problema račun ćete morati podmiriti, slikati i poslati na refundaciju. Allianz će izvršiti refundaciju u roku 2 radna dana.

  Što je Karenca i kad mogu početi koristiti policu?

Karenca  je razdoblje od početka osiguranja za vrijeme kojeg osiguranik još ne može ostvarivati prava iz sklopljenog ugovora o osiguranju.  Kod sklapanja novog osiguranja ugovara se karenca u trajanju od 15 dana od dana početka osiguranja što znači da obveza osiguratelja stupa na snagu u 00.00 sati 16-tog dana. Karenca se ne primjenjuje kod obnova niti kod prelaska od drugog osiguratelja (a pod uvjetom da je osiguranik ugovorio osiguranje u roku 30 dana od dana prestanka prethodne police osiguranja), u tom slučaju samo nastavljate koristit dopunsko osiguranje i ono počinje teći 24:00 sata dana naznačenog na polici kao početak osiguranja odnosno (1) dan od uplate. Za to je potrebno poslati Dokument o odjavi/raskidu ili neproduljenju osiguranja ili kopiju police odnosno iskaznice drugog osiguranja.

  •  novog osiguranja - karenca u trajanju od 15 dana od dana početka osiguranja, obveza osiguratelja 16-ti dan od dana početka naznačenog na polici
  •  prelazak od drugog osiguratelja - 24:00 sata dana naznačenog na polici kao početak osiguranja odnosno (1) dan od uplate

  Dobivam li putem pošte potvrdu o ugovorenoj polici dopunskog osiguranja?

Ne, potvrdu i policu dobivate isključivo putem e-maila, te ako ste ugovorili plaćanje općim uplatnicama, one će vam mjesečno stizati na e-mail.

  Koja je razlika u pokrićima između Allianz i HZZO dopunskog osiguranja?

Pokrića Allianz dopunskog osiguranja jednaka su pokrićima HZZO-a, osim što Allianz dopunsko zdravstveno osiguranje ima  i opciju ugovaranja proširenog paketa s B listom lijekova. Allianz prošireni paket dopunskog osiguranja  pokriva najviše dva originalna pakiranja po svakom lijeku s dopunske (B) liste u svakoj godini osiguranja. Za razliku od HZZO dopunskog osiguranja, Allianz dopunsko osiguranje koristi digitalnu iskaznicu kao sredstvo plaćanja u primarnoj zdravstvenoj zaštiti, koja se nalazi se u mobilnoj aplikaciji m-Allianz, a do kraja svibnja 2017. će na isti način funkcionirati i su većini ostalih zdravstvenih ustanova npr. u bolnicama, poliklinikama i ljekarnama za B listu lijekova.

  • proširenog paketa s B listom lijekova
  • digitalna iskaznica