Pritužbe

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Načini podnošenja pritužbi

U slučaju da ste nezadovoljni nekom našom odlukom, svoju pritužbu možete podnijeti na neki od sljedećih načina:

  • slanje obrasca poštom na adresu: Allianz Zagreb d.d., Služba za kontakte s klijentima, Heinzelova 70, Zagreb
  • elektroničkom poštom slanjem e-maila na: osiguranje@allianz.hr
  • putem web obrasca
  • osobno na prodajnom mjestu osiguratelja.

Svaka pritužba treba sadržavati:

  • ime i prezime i adresu podnositelja pritužbe koji je fizička osoba ili njegovog zakonskog zastupnika, odnosno, tvrtku, sjedište i ime i prezime odgovorne osobe podnositelja pritužbe koji je pravna osoba,
  • razloge pritužbe i zahtjeve podnositelja pritužbe,
  • dokaze kojima se potvrđuju navodi iz pritužbe kada ih je moguće priložiti, a može sadržavati i isprave koje nisu bile razmatrane u postupku u kojem je donesena odluka zbog koje se pritužbe podnosi kao i prijedloge za izvođenje dokaza,
  • datum podnošenja pritužbe i potpis podnositelja pritužbe odnosno osobe koja ga zastupa,
  • punomoć za zastupanje, kada je pritužba podnesena po punomoćniku.

Rok za podnošenje pritužbe iznosi 15 dana od dana kada je podnositelj pritužbe primio odluku na koju podnosi pritužbu, odnosno od dana kada je saznao za razlog pritužbe.

Allianz Zagreb d.d. je dužan u pisanom obliku odgovoriti na pritužbu najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka pritužbe.

Detaljne informacije potražite u Klauzuli o obaviještenosti - točka (8).

Obrazac za podnošenje pritužbe

  Vaše mišljenje nam je važno!

Vaše mišljenje nam je važno i pomaže nam da kontinuirano unaprjeđujemo naše poslovne procese. Svako Vaše pitanje, prijedlog, primjedba ili pohvala dobiva svoj identifikacijski broj i s posebnom pozornošću vodimo brigu da odgovorimo u najkraćem mogućem roku, a u pripremi odgovora sudjeluju sve stručne službe Allianza.

Ako imate neki problem, prijedlog ili pohvalu stojimo vam na raspolaganju putem:

  • Službe za kontakte s klijentima na besplatnom broju 0800 5000
  • pošaljite e-mail na osiguranje@allianz.hr
  • javite se Vašem zastupniku osiguranja ili posjetite najbliže prodajno mjesto Allianz osiguranja
  • poštom na adresu: Allianz Zagreb d.d., Služba za kontakte s klijentima, Heinzelova 70, Zagreb