Allianz je ponovno najbolji osigurateljni brend na svijetu!
Allianz je drugi put zaredom postao najvažniji brend u sektoru osiguranja na svijetu, prema popisu najboljih svjetskih brendova društva Interbrand. Pozitivne vijesti dolaze u posebno nesigurno vrijeme za tržišta i industrije širom svijeta dok pokušavaju upravljati izazovima svjetske pandemije.
Vodeći računa o zaštiti zdravlja naših zaposlenika, klijenata i partnera, ali i svih drugih sugrađana, Allianz je donio odluku o radu od kuće za sve naše zaposlenike za koje je to moguće.
Allianz Hrvatska pokrenula je novu web aplikaciju “Online status štete” kako bi svojim korisnicima – vlasnicima osobnih vozila (fizičkim osobama) olakšala i pružila stalno praćenje rješavanja odštetnog zahtjeva po polici kasko osiguranja.
Priopćenje za medije: Podaci o vozilu mogu biti velik poticaj za rast europskog digitalnog gospodarstva
11. Allianz Motor Day: Novi EU Zakon o podacima Allianz smatra dobrodošlim – no mišljenja smo da je potrebno uvođenje i dodatne regulative o sigurnoj razmjeni podataka o vozilima.