Allianz je ponovno najbolji osigurateljni brend na svijetu!
Allianz je drugi put zaredom postao najvažniji brend u sektoru osiguranja na svijetu, prema popisu najboljih svjetskih brendova društva Interbrand. Pozitivne vijesti dolaze u posebno nesigurno vrijeme za tržišta i industrije širom svijeta dok pokušavaju upravljati izazovima svjetske pandemije.
Vodeći računa o zaštiti zdravlja naših zaposlenika, klijenata i partnera, ali i svih drugih sugrađana, Allianz je donio odluku o radu od kuće za sve naše zaposlenike za koje je to moguće.
Allianz Hrvatska pokrenula je novu web aplikaciju “Online status štete” kako bi svojim korisnicima – vlasnicima osobnih vozila (fizičkim osobama) olakšala i pružila stalno praćenje rješavanja odštetnog zahtjeva po polici kasko osiguranja.
Dobitnici nagradne igre „Allianz Explorer Camp 2020“
Izvlačenje dobitnika nagradne igre „Allianz Explorer Camp 2020.“ održano je 19. studenog slučajnim odabirom dobitnika između svih prijavljenih sudionika ovogodišnjeg, digitalnog izdanja kampa.
AGCS-ova analiza više od 1700 zahtjeva povezanih sa cyber-incidentima: Vanjski događaji poput distribuiranih napada uskraćivanjem usluge (DDoS) uzrok su najvećih gubitaka povezanih sa cyber-incidentima, no interni se incidenti, poput onih prouzročenih ljudskim pogreškama i pogreškama u radu sustava, događaju češće iako su njihove financijske posljedice manje.
Priopćenje o tromjesečnim rezultatima i rezultatima za prvih devet mjeseci 2020. godine
Usprkos ustrajnim i nepovoljnim društvenoekonomskim uvjetima, Allianz Grupa pokazala je svoju otpornost i u trećem tromjesečju 2020. godine, te zabilježila vrlo dobre rezultate u svim poslovnim segmentima u prvih devet mjeseci ove godine.