Allianz je ponovno najbolji osigurateljni brend na svijetu!
Allianz je drugi put zaredom postao najvažniji brend u sektoru osiguranja na svijetu, prema popisu najboljih svjetskih brendova društva Interbrand. Pozitivne vijesti dolaze u posebno nesigurno vrijeme za tržišta i industrije širom svijeta dok pokušavaju upravljati izazovima svjetske pandemije.
Vodeći računa o zaštiti zdravlja naših zaposlenika, klijenata i partnera, ali i svih drugih sugrađana, Allianz je donio odluku o radu od kuće za sve naše zaposlenike za koje je to moguće.
Allianz Hrvatska pokrenula je novu web aplikaciju “Online status štete” kako bi svojim korisnicima – vlasnicima osobnih vozila (fizičkim osobama) olakšala i pružila stalno praćenje rješavanja odštetnog zahtjeva po polici kasko osiguranja.
Priopćenje o rezultatima za četvrto tromjesečje i cijelu 2020. godinu
Ukupni prihodi 2020. godine pali su za 1,3 posto na 140 milijardi eura. Operativna dobit u prošloj je godini iznosila 10,8 milijardi eura, usprkos negativnom utjecaju pandemije bolesti COVID-19 u iznosu od 1,3 milijarde eura. Neto prihodi pripisivi dioničarima u 2020. godini ostvarili su pad od 14,0 posto na 6,8 milijardi eura.
Mihovila Španju hrvatska javnost proglasila paraolimpijcem desetljeća
Kako bi izabrali paraolimpijca koji je ostavio najveći trag u proteklom desetljeću, Allianz Hrvatska i Hrvatski paraolimpijski odbor povodom desete obljetnice svoje suradnje, pokrenuli su projekt “Paraolimpijac desetljeća” u sklopu kojega su pozvali javnost da svojim glasom podrže paraolimpijske miljenike u izboru za paraolimpijku ili paraolimpijca proteklog desetljeća.
Tri rizika povezana s bolešću COVID-19 izbila su na sam vrh Allianzova barometra rizika za 2021., u čemu se ogledaju mogući zastoji i gubitci s kojima se tvrtke suočavaju zbog pandemije bolesti uzrokovane novim koronavirusom.