Allianz je ponovno najbolji osigurateljni brend na svijetu!
Allianz je drugi put zaredom postao najvažniji brend u sektoru osiguranja na svijetu, prema popisu najboljih svjetskih brendova društva Interbrand. Pozitivne vijesti dolaze u posebno nesigurno vrijeme za tržišta i industrije širom svijeta dok pokušavaju upravljati izazovima svjetske pandemije.
Vodeći računa o zaštiti zdravlja naših zaposlenika, klijenata i partnera, ali i svih drugih sugrađana, Allianz je donio odluku o radu od kuće za sve naše zaposlenike za koje je to moguće.
Allianz Hrvatska pokrenula je novu web aplikaciju “Online status štete” kako bi svojim korisnicima – vlasnicima osobnih vozila (fizičkim osobama) olakšala i pružila stalno praćenje rješavanja odštetnog zahtjeva po polici kasko osiguranja.
Danas je Allianz predstavio četrnaesto izdanje svojeg Izvješća o globalnom bogatstvu u kojem analizira imovinu i dugove kućanstava u gotovo 60 zemalja.
Priopćenje za medije: Zbog nepoznavanja financijskih osnova ljudi gube veliku količinu novca
Rezultati istraživanja koje je provelo društvo Allianz pokazuju da četvrtina ispitanika na sedam tržišta ne posjeduje dovoljno vještina i znanja za donošenje razumnih financijskih odluka, zbog čega prosječna kućanstva gube između 1750 i 4740 EUR svake godine.