Koraci prijave štete




Odaberite vrstu osiguranja koja odgovara vašem zahtjevu.


Motorna
vozila


Imovina
(fizičke osobe)


Imovina
(pravne osobe i ljubimci)


Prometna nesreća
s inozemnim vozilom


Naknada za
opremu djeteta


Dopunsko zdravstveno
osiguranje


Pomorski
kasko


Osiguranje od
odgovornosti


Ostala
osiguranja


Osiguranje od
nezgode


Naknadni izvid
štete

Kako provjeriti status svojeg zahtjeva u bilo kojem trenutku?

Informacije o uslugama
Naše prednosti

Brzina

Transparentnost

Empatija

Jednostavnost
Česta pitanja o prijavi štete
Omogućili smo u potpusnosti digitalnu prijavu štete stoga prijava u našim poslovnicama i na adresi Heinzelova 70 (Zagreb) nije moguća.
Nakon što prijavite štetu iz osiguranja od auto odgovornosti pristupit ćemo postupku rješavanja odštetnog zahtjeva sukladno čl. 12. Zakona o obveznim osiguranjima u prometu (u daljnjem tekstu ZOOP).
Sukladno odredbi čl. 12. ZOOP-a, dužni smo u roku od 60 dana od dana primitka odštetnog zahtjeva utvrditi osnovanost i visinu toga zahtjeva te Vam dostaviti:
- obrazloženu ponudu za naknadu štete, ako su odgovornost za naknadu štete te visina štete nesporne, ili
- utemeljeni odgovor na sve točke iz odštetnog zahtjeva u slučaju ako su odgovornost za naknadu štete ili visina štete sporne.
U slučaju nemogućnosti utvrđenja visine konačnog iznosa štete, dužni smo Vam isplatiti nesporni iznos naknade štete kao predujam u roku od 60 dana od dana zaprimanja odštetnog zahtjeva.
Uz odštetni zahtjev dužni ste priložiti svu dokumentaciju potrebnu za njegovo rješavanje, kako biste ubrzali rješavanje istog.
Ako odštetni zahtjev ne sadrži svu potrebnu dokumentaciju, a mi ju nismo u mogućnosti pribaviti, pozivat ćemo Vas na dostavu tražene dokumentacije kako bismo bili u mogućnosti riješiti Vaš odštetni zahtjev.
Internetska aplikacija „Online status štete“ omogućuje vam praćenje statusa vašeg odštetnog zahtjeva u stvarnom vremenu u četiri jednostavna koraka: prijava, procjena, popravak i ocjena. Nakon što nam dostavite fotografije vezane za štetu, obvezujemo vam se povratno javiti u roku od dva sata.
Za štetu na vozilu trebate nam dostaviti najmanje 8 fotografija + 2 fotografije prometne dozvole. Fotografije pojedinačno ne smiju premašivati 10 MB, a ukupna veličina svih fotografija ne smije biti veća od 100 MB.
Za štetu na imovini potrebno je dostaviti najmanje 1 fotografiju veličine do 10 MB, a ukupna veličina svih fotografija ne smije biti veća od 100 MB.
Pojavi li se problem s učitavanjem fotografija, pokušajte smanjiti veličinu fotografija te pokušajte ponovo. Nakon što pregledamo vaše fotografije i obavimo izvid štete te zaprimimo obveznu dokumentaciju, ponudit ćemo vam nagodbu za rješenje zahtjeva. U slučaju da nam je potreban još neki dokument, dobit ćete obavijest iz aplikacije da nam ga pošaljete, također prijenosom iz iste aplikacije.
Želite li prihvatiti ponuđenu nagodbu, upišite svoj IBAN i provest ćemo isplatu u roku od dva radna dana. Ako ne pristajete na nagodbu, izaberite opciju „popravak u servisu“ te naznačite jedan od ponuđenih servisa za popravak svojeg vozila. Ako je riječ o našem partnerskom servisu, u aplikaciji ćete dobiti adresu i broj telefona servisa za potrebe naručivanja na popravak. Nakon popravka i servisa potrebno nam je dostaviti račun popravka koji će biti u skladu s izvidom štete, nakon čega ćemo provesti isplatu na račun servisa. Na kraju obrade štete molimo vas da ocijenite zadovoljstvo ukupnom uslugom obrade vašeg zahtjeva te popravka vozila.
U slučaju provalne krađe, požara, razbojstva ili vandalizma nakon provale u slučaju da je nastupila provalna krađa, požar, razbojstvo ili vandalizam nakon provale, dostavite nam:
a) potvrdu nadležnog MUP-a vezanu za štetni događaj
b) specifikaciju odštetnog zahtjeva (popis otuđenih/oštećenih stvari, marka, tip, količina, godina proizvodnje i dr.)
c) račune kupnje otuđenih stvari ili jamstvene listove.
Dogodi li se nesretni slučaj u kojem je došlo do ozlijede, odmah se javite svojem liječniku radi pregleda i pružanja potrebne pomoći. Držite se liječničkih savjeta i uputa o liječenju i rehabilitaciji. Pošaljite nam:
a) presliku cjelokupne medicinske dokumentacije vezane za liječenje posljedica nesretnog slučaja
b) potvrdu škole/poslodavca ako su osiguranici učenici/zaposlenici ustanove prema evidenciji ugovaratelja osiguranja
c) dokaz o nastanku nesretnog slučaja (zapisnik o očevidu, vozačku i prometnu dozvolu, zapisnik o alkotestiranju/analizu krvi i urina na alkohol, Prijavu o ozljedi na radu i sl.).
Pri nastupu smrtnog slučaja prijavu smrti osiguranika mogu izvršiti korisnici po polici osiguranja, odnosno zakonski nasljednici, a potrebno je dostaviti:
a) potvrdu škole/poslodavca ako su osiguranici učenici/zaposlenici ustanove prema evidenciji ugovaratelja osiguranja
b) dokaz o srodstvu (rješenje o nasljeđivanju, vjenčani list, rodni list, rješenje organa skrbništva)
c) nalaz mrtvozornika (Potvrda o smrti/Nalaz obdukcije) iz kojeg je razvidan uzrok smrti
d) smrtni list
e) dokaz o nastanku osiguranog slučaja kod smrti zbog nezgode (zapisnik o očevidu, analiza krvi i urina na alkohol, preslika vozačke dozvole, preslika prometne dozvole i sl.).
Za naknadu u povodu rođenja prvog djeteta, ako je ona dio uvjeta po osiguranju života, potrebno je dostaviti:
a) presliku rodnog lista djeteta
b) vlastoručno potpisanu suglasnost jednog osiguranika da isplata naknade može ići na račun drugog osiguranika (samo za uzajamne police).
a) Za plaćanje participacije dovoljno je pokazati iskaznicu dopunskoga zdravstvenog osiguranja, a Allianz će podmiriti trošak.
b) Ako ste sami platili participaciju, zahtjev za refundaciju možete postaviti s pomoću aplikacije m-Allianz ili na internetskom obrascu.
c) Otvorite aplikaciju m-Allianz na svojemu mobitelu i odaberite ikonu „Dopunsko zdravstveno“, a aplikacija će vas dalje voditi kroz brz i jednostavan povrat nastalih troškova.
d) Nemate aplikaciju m-Allianz? Posjetite trgovinu iOS App Store ili Google Play, ovisno o tome koji uređaj imate, i upišite „m-Allianz“ u tražilicu. Preuzmite i instalirajte aplikaciju. Otvorite aplikaciju „m-Allianz“, odaberite uslugu „Moj Allianz“, prijavite se ako ste već korisnik ili unesite potrebne podatke za otvaranje usluge „Moj Allianz“. Jednom kad ste prijavljeni, vratite se na početnu stranicu aplikacije „m-Allianz“ i odaberite ikonu „Dopunsko zdravstveno“. Aplikacija će vas dalje voditi kroz brzu i jednostavnu prijavu štete.
e) Zahtjev za povrat plaćenih participacija možete poslati i internetskom prijavom uz koju nam priložite plaćene račune.
Preporučujemo naše partnerske servise koji su se iskazali profesionalizmom i kvalitetom u usluživanju naših klijenata.
Odaberite željeni servis i provjerite koje pogodnosti nudi.
Ukupna ocjena zadovoljstva klijenata
4.4/5
5771 Ocjene
Što naši klijenti kažu o nama
Zadovoljstvo obradom šteta