Prijava štete

Pripremili ste svoje osobne podatke i informacije o polici? Odlično, spremni ste za početak!

Odaberite vrstu osiguranja za svoju prijavu. 

Česta pitanja 

street car collision
1. Ispunite online zahtjev za naknadu štete.
 
street smartphone
2. Pratite status zahtjeva 24/7 te šaljite dokumentaciju i fotografije.
 
car on a road
3. Prihvatite nagodbu ili odaberite servis za popravak vozila
car on a road
4. Ocijenite zadovoljstvo našom uslugom!
car
House
House
family
family
people
people
person
travel
people
person
mobile application
Allianz Online status štete
mobile application
ekomi

Ukupna ocjena zadovoljstva klijenata

4.4/5

4638 Ocjene

Što naši klijenti kažu o nama

Zadovoljstvo obradom šteta

Pružamo brza rješenja kako bi klijenti imali više vremena za ugodne stvari u životu
Gradimo povjerenje kroz transparentnost poslovanja
Stavljamo se u poziciju naših klijenata i „osjećamo se kako se oni osjećaju"
Uklanjamo nepotrebno

Česta pitanja o prijavi štete

Štetu možete prijaviti na internetskoj stanici www.allianz.hr, na kojoj se nalazi obrazac prilagođen za pregledavanje i ispunjavanje na mobitelu, tabletu i računalu. Odgovorite na pitanja u obrascu, a u slučaju da niste sigurni u odgovore, kliknite na „Trebate pomoć?,“ gdje se nalaze upute za popunjavanje svakoga pojedinog polja. U slučaju tehničkih teškoća u radu internetske prijave provjerite kojim se internetskim preglednikom koristite. Naša su preporuka Chrome, Edge ili Firefox.

Internetska aplikacija „Online status štete“ omogućuje vam praćenje statusa vašeg odštetnog zahtjeva u stvarnom vremenu u četiri jednostavna koraka: prijava, procjena, popravak i ocjena. Nakon što nam dostavite fotografije vezane za štetu, obvezujemo vam se povratno javiti u roku od dva sata.

Za štetu na vozilu trebate nam dostaviti najmanje 8 fotografija + 2 fotografije prometne dozvole. Fotografije pojedinačno ne smiju premašivati 10 MB, a ukupna veličina svih fotografija ne smije biti veća od 100 MB.

Za štetu na imovini potrebno je dostaviti najmanje 1 fotografiju veličine do 10 MB, a ukupna veličina svih fotografija ne smije biti veća od 100 MB.

Pojavi li se problem s učitavanjem fotografija, pokušajte smanjiti veličinu fotografija te pokušajte ponovo. Nakon što pregledamo vaše fotografije i obavimo izvid štete te zaprimimo obveznu dokumentaciju, ponudit ćemo vam nagodbu za rješenje zahtjeva. U slučaju da nam je potreban još neki dokument, dobit ćete obavijest iz aplikacije da nam ga pošaljete, također prijenosom iz iste aplikacije.

Želite li prihvatiti ponuđenu nagodbu, upišite svoj IBAN i provest ćemo isplatu u roku od dva radna dana. Ako ne pristajete na nagodbu, izaberite opciju „popravak u servisu“ te naznačite jedan od ponuđenih servisa za popravak svojeg vozila. Ako je riječ o našem partnerskom servisu, u aplikaciji ćete dobiti adresu i broj telefona servisa za potrebe naručivanja na popravak. Nakon popravka i servisa potrebno nam je dostaviti račun popravka koji će biti u skladu s izvidom štete, nakon čega ćemo provesti isplatu na račun servisa. Na kraju obrade štete molimo vas da ocijenite zadovoljstvo ukupnom uslugom obrade vašeg zahtjeva te popravka vozila.

Najprije provjerite je li netko ozlijeđen i je li nastala veća materijalna šteta te u oba slučaja pozovite policiju. Ako je materijalna šteta manja, fotografirajte vozila na mjestu nezgode, maknite ih s ceste i popunite Europsko izvješće o nezgodi. Mi ćemo zatražiti izjavu našeg osiguranika posebno. Prijavite štetu na internetskom obrascu i nekoliko minuta nakon prijave poslat ćemo vam poveznicu za praćenje statusa vaše štete s pomoću internetske aplikacije „Online status štete“. Fotografirajte vozilo prema uputama na aplikaciji i prenesite nam fotografije vozila, vozačke dozvole te Europskog izvješća o nezgodi. Povratno ćemo vas kontaktirati u roku od dva sata unutar radnog vremena i dostaviti vam izvid štete te prijedlog nagodbe za rješavanje vašeg zahtjeva. Želite li vozilo popraviti u servisu, popis naših ugovornih partnera nalazi se na poveznici, a nakon obavljenog popravka isplatit ćemo iznos za popravak servisu uz napomenu da račun mora biti u skladu s izvidom štete. Ako je riječ o većoj šteti za koju je potrebna naša procjena, kolege će vas kontaktirati u najkraćem roku radi dogovora o terminu procjene štete.
Prijavite štetu na internetskom obrascu i nekoliko minuta nakon prijave poslat ćemo vam poveznicu za praćenje statusa vaše štete iz internetske aplikacije „Online status štete“. Fotografirajte vozilo prema uputama na aplikaciji i prenesite nam fotografije. Povratno ćemo vas kontaktirati u roku od dva sata unutar radnog vremena i dostaviti vam izvid štete te prijedlog nagodbe za rješavanje vašeg zahtjeva. Ako želite popravak u servisu, popis naših ugovornih partnera nalazi se na  poveznici. Ako je riječ o većoj šteti za koju je potrebna naša procjena, kolege će vas kontaktirati u najkraćem roku radi dogovora o terminu procjene štete.
Najprije poduzmite sve što možete kako biste spriječili nastajanje daljnje štete. Prijavite štetu na internetskom obrascu i nekoliko minuta nakon prijave poslat ćemo vam poveznicu za praćenje statusa vaše štete iz internetske aplikacije „Online status štete“. Fotografirajte oštećeni objekt i predmete prema uputama te nam prenesite fotografije s pomoću aplikacije. Povratno ćemo vas kontaktirati u roku od dva sata unutar radnog vremena i dostaviti vam obračun štete. Ako je riječ o većoj šteti za koju je potrebna naša procjena, kolege će vas kontaktirati u najkraćem roku radi dogovora o terminu procjene štete. Ako je došlo do štete na kućanskim aparatima, molimo vas da nam dostavite i servisno izvješće kojim se utvrđuje vrsta kvara na uređaju.

U slučaju provalne krađe, požara, razbojstva ili vandalizma nakon provale u slučaju da je nastupila provalna krađa, požar, razbojstvo ili vandalizam nakon provale, dostavite nam:

a) potvrdu nadležnog MUP-a vezanu za štetni događaj

b) specifikaciju odštetnog zahtjeva (popis otuđenih/oštećenih stvari, marka, tip, količina, godina proizvodnje i dr.)

c) račune kupnje otuđenih stvari ili jamstvene listove.

U slučaju traženja naknade po osiguranju kućnih ljubimaca molimo vas da nam dostavite račun za liječenje, operaciju, hospitalizaciju ili eutanaziju te za kupljene lijekove.

Dogodi li se nesretni slučaj u kojem je došlo do ozlijede, odmah se javite svojem liječniku radi pregleda i pružanja potrebne pomoći. Držite se liječničkih savjeta i uputa o liječenju i rehabilitaciji. Pošaljite nam:

a) presliku cjelokupne medicinske dokumentacije vezane za liječenje posljedica nesretnog slučaja

b) potvrdu škole/poslodavca ako su osiguranici učenici/zaposlenici ustanove prema evidenciji ugovaratelja osiguranja

c) dokaz o nastanku nesretnog slučaja (zapisnik o očevidu, vozačku i prometnu dozvolu, zapisnik o alkotestiranju/analizu krvi i urina na alkohol, Prijavu o ozljedi na radu i sl.).

Pri nastupu smrtnog slučaja prijavu smrti osiguranika mogu izvršiti korisnici po polici osiguranja, odnosno zakonski nasljednici, a potrebno je dostaviti:

a) potvrdu škole/poslodavca ako su osiguranici učenici/zaposlenici ustanove prema evidenciji ugovaratelja osiguranja

b) dokaz o srodstvu (rješenje o nasljeđivanju, vjenčani list, rodni list, rješenje organa skrbništva)

c) nalaz mrtvozornika (Potvrda o smrti/Nalaz obdukcije) iz kojeg je razvidan uzrok smrti

d) smrtni list

e) dokaz o nastanku osiguranog slučaja kod smrti zbog nezgode (zapisnik o očevidu, analiza krvi i urina na alkohol, preslika vozačke dozvole, preslika prometne dozvole i sl.).

Za naknadu u povodu rođenja prvog djeteta, ako je ona dio uvjeta po osiguranju života, potrebno je dostaviti:

a) presliku rodnog lista djeteta

b) vlastoručno potpisanu suglasnost jednog osiguranika da isplata naknade može ići na račun drugog osiguranika (samo za uzajamne police).

a) Za plaćanje participacije dovoljno je pokazati iskaznicu dopunskoga zdravstvenog osiguranja, a Allianz će podmiriti trošak.

b) Ako ste sami platili participaciju, zahtjev za refundaciju možete postaviti s pomoću aplikacije m-Allianz ili na internetskom obrascu.

c) Otvorite aplikaciju m-Allianz na svojemu mobitelu i odaberite ikonu „Dopunsko zdravstveno“, a aplikacija će vas dalje voditi kroz brz i jednostavan povrat nastalih troškova.

d) Nemate aplikaciju m-Allianz? Posjetite trgovinu iOS App Store ili Google Play, ovisno o tome koji uređaj imate, i upišite „m-Allianz“ u tražilicu. Preuzmite i instalirajte aplikaciju. Otvorite aplikaciju „m-Allianz“, odaberite uslugu „Moj Allianz“, prijavite se ako ste već korisnik ili unesite potrebne podatke za otvaranje usluge „Moj Allianz“. Jednom kad ste prijavljeni, vratite se na početnu stranicu aplikacije „m-Allianz“ i odaberite ikonu „Dopunsko zdravstveno“. Aplikacija će vas dalje voditi kroz brzu i jednostavnu prijavu štete.

e) Zahtjev za povrat plaćenih participacija možete poslati i internetskom prijavom uz koju nam priložite plaćene račune.

Prijavili ste štetu u Allianzu i želite vaše vozilo u što kraćem vremenu ponovno na cesti, popravljeno, funkcionalno i u punom sjaju.
Preporučujemo naše partnerske servise koji su se iskazali profesionalizmom i kvalitetom u usluživanju naših klijenata.

Odaberite željeni servis i provjerite koje pogodnosti nudi.