allianz_zaba
Što sve pokriva Allianz godišnje putno osiguranje

Povuci za više informacija

Troškovi nužnog liječničkog tretmana
Troškovi lijekova i medicinskih potrepština
Nužna medicinska pomagala za hodanje
Kliničko liječenje znanstveno priznatim metodama
Troškovi prijevoza priznatih službi za hitne slučajeve
Troškovi prebacivanja u specijalnu kliniku
Troškovi operacije
Troškovi repatrijacije osiguranika
Hitne stomatološke usluge

Allianz putno osiguranje – brzo i jednostavno ugovaranje police!

Allianz je partner kojem možete vjerovati
Možete ugovoriti i dodatne pakete 
Iznos osiguranja birate sami

Želiš prijaviti štetu?

ekomi

Ukupna ocjena zadovoljstva klijenata

4.4/5

5165 Ocjene

Što naši klijenti kažu o nama

Zadovoljstvo obradom šteta

Najčešća pitanja vezana za Allianz putno osiguranje

Otkaz putovanja moguće je ugovoriti kao dopunsko pokriće uz putno zdravstveno osiguranje ili kao samostalnu policu uz uvjet da imate ugovorenu i aktivnu policu godišnjeg putnog osiguranja u Allianzu. Ukoliko već imate aktivnu policu godišnjeg putnog osiguranja otkaz putovanja možete ugovoriti kod svog zastupnika ili putem e-pošte na direkt@allianz.hr.

Otkaz putovanja je moguće ugovoriti kao dodatno pokriće uz policu. Za ponudu nam se javite na direkt@allianz.hr.

Otkaz putovanja može se ugovoriti maksimalno 5 dana nakon ugovaranja paket - aranžmana, pod uvjetom da putovanje ne počinje u narednih 14 dana. Ukoliko se želi ugovoriti pokriće otkaza putovanja, a putovanje počinje za manje od 14 dana, tada se ono može ugovoriti isključivo pod uvjetom da se polica osiguranja ugovori u roku od 24 sata od ugovaranja paket - aranžmana.

Policu putnog osiguranja moguće je ugovoriti od 1 do 365 dana.

Policu godišnjeg putnog osiguranja moguće jeugovoriti u trajanju od 365 dana.

Za potrebe pokrića dužeg od godinu dana sklapa se dugoročni ugovor o osiguranju (s neodređenim trajanjem) kod kojeg se polica obnavlja uz iste pogodnosti sve dok je jedna od ugovornih strana ne otkaže ugovor sukladno zakonskim odredbama. Ugovaranja višegodišnjeg ugovora o osiguranju (s određenim trajanjem) nije moguće.

 

 

Uz putno osiguranje moguće je ugovoriti i osiguranje od posljedica nezgode, osiguranje privatne odgovornosti te osiguranje prtljage.

Uz  policu godišnjeg putnog osiguranja gore navedena pokrića nije moguće ugovoriti.

 

 

Ukoliko je osiguranik mlađi od 60 godina, policom se pruža i pokriće:

  • troškova hitne medicinske skrbi (pregleda liječnika, laboratorijskih testova i pretraga, lijekova propisanih od strane liječnika, bolničkog liječenja) uslijed oboljenja uzorkovanog virusom COVID-19 do podlimita od 10% iznosa osiguranja iskazanog na polici osiguranja.
  • troškova repatrijacije osiguranika sukladno čl. 10 Uvjeta paketa putnog osiguranja (243-1213) i kada je oboljenje uzrokovano virusom COVID-19, do podlimita od 50% iznosa osiguranja iskazanog na polici osiguranja.

Troškovi obveznih medicinskih testova neophodnih za početak, nastavak ili povratak s putovanja, a koji nisu indicirani pogoršanjem zdravstvenog stanja osiguranika, nisu u pokriću.

Troškovi karantene, kao ni troškovi prisilnog ostanka (nemogućnost povratka u domicilnu zemlju) nisu osigurani rizik i nisu u pokriću.

Europska zdravstvena iskaznica pokriva samo neodgodive intervencije, i to isključivo u javnim zdravstvenim ustanovama zemalja Europske unije. Ona oslobađa hrvatske državljane od participacije samo u onim slučajevima kada su od iste oslobođeni državljani te države. Allianz putno zdravstveno osiguranje pak pomaže i kod prevladavanja jezičnih barijera, pomaže u pronalaženju najbližeg liječnika, pokriva troškove medicinskih tretmana i lijekova u punom iznosu.

 

Trebate li pomoć?

Nudimo prilagođena rješenja za individualne potrebe kako bismo vam osigurali najbolje moguće osiguranje za vašu situaciju.
alt

Pronađite dokumente koji vam trebaju

alt
Obrasci, uvjeti osiguranja i ostali korisni dokumenti