Doživjeti prometnu nezgodu nije ugodno iskustvo. Kako bismo vam olakšali, stvorili smo Online status štete.

street car collision
Prijavite štetu online ili telefonski.
street smartphone
Poslat ćemo vam poveznicu na kojoj možete pratiti status vašeg odštetnog zahtjeva u stvarnom vremenu.
car on a road
I to je to! Uživajte u vožnji i želimo vam sigurna putovanja!
ekomi

Ukupna ocjena zadovoljstva klijenata

4.3/5

7499 Ocjene

Što naši klijenti kažu o nama

Zadovoljstvo obradom šteta

Putovanje štete u 4 jednostavna koraka:
 

Prijava: Obavještavate nas o nezgodi i pokrećete putovanje vašeg odštetnog zahtjeva.

Procjena: Procjenjujemo nastalu štetu, pregledavamo potrebnu dokumentaciju i provjeravamo vaše osigurateljno pokriće.

Popravak: Vaše vozilo je popravljeno, a šteta je namirena.

Ocjena: Ocjenjujete svoje iskustvo našom uslugom.

smartphone screen

Često postavljena pitanja:

Štetu je moguće prijaviti online putem internetske stranice Allianza ili pozivom na broj Allianz kontakt centra 072 100 001.
Online status štete namijenjen je svim fizičkim osobama koji su prijavili štetu na motornom vozilu te će isti SMS-om ili e-poštom dobiti poveznicu putem koje mogu u stvarnom vremenu dobiti uvid u trenutni status svojeg odštetnog zahtjeva. Zahtjevi za odštetu vozila koja su u leasing ne mogu se pratiti kroz Online status štete.
Ne, Online status štete nije potrebno preuzimati već ga možete otvoriti putem poveznice primljene SMS-om ili e-poštom.
Da, Online status štete možete otvoriti pomoću preglednika s bilo kojeg uređaja koji je povezan na Internet.
U tome slučaju dobiti ćete SMS ili e-mail koji će vas uputiti na koji način ćete dostaviti traženo.
Dokumente možete poslati putem Online statusa štete nakon što ih fotografirate svojim telefonom.