Online status štete – slavimo jednostavnost i transparentnost

Doživjeti nezgodu nije ugodno iskustvo, posebno kad se prvi put susretneš s tom situacijom i ne znaš kako dalje postupiti.

Kako bismo našim klijentima olakšali ovo stresno iskustvo, omogućili smo digitalnu prijavu štete koju možeš podnijeti iz ugodnosti svojeg doma u nekoliko jednostavnih i brzih koraka.
Za uvid u status odštetnog zahtjeva stvorili smo uslugu „Online status štete“ koja ovaj mjesec slavi 4. rođendan, gdje preko web-poveznice pratiš status svojeg odštetnog zahtjeva u stvarnom vremenu od prijave do isplate.

U zadnjih godinu dana štetu je putem online prijave u segmentu motornih vozila prijavilo 82,7 % klijenata, dok je taj broj za klijente imovine iznosio čak 95,2 %. Oba segmenta bilježe rast od otprilike 6 % u odnosu na godinu ranije te očekujemo i daljnji rast. Kada govorimo o postotku klijenata koji su svoje fotografije učitali putem aplikacije bilježimo još značajniji rast u proteklih godinu dana, jer u oba segmenta postotak klijenata koji koriste ovu uslugu iznosi oko 55 %, što ostavlja još prostora za napredak. Ove brojke pokazuje visoku učinkovitost usluga koje pružamo i drago nam je da naši klijenti to prepoznaju.

U povodu obilježavanja rođendana Online statusa štete pripremili smo za tebe kratak vodič u kojem je prikazan cijeli proces od štete do odštete, a  naši klijenti su isti ocijenili visokom ocjenom zadovoljstva 4,4 od 5!

 

1.       Nastanak štete

U slučaju štete:

·       pruži prvu pomoć i nazovi hitnu pomoć ako ima ozlijeđenih osoba

·       poduzmi sve što je moguće kako bi se šteta umanjila ili uklonila (spriječi nastanak veće štete ako je to moguće)

·       u slučaju požara, eksplozije, krađe, provalne krađe, razbojstva, vandalizma te u slučaju prometne nesreće, kad to nalažu propisi, obavezno prijavi događaj nadležnoj policijskoj postaji

·       fotografiraj mjesto događaja i nastala oštećenja, ako je moguće, odmah nakon nastanka štetnog događaja

·       kako bi ostvario ugovorenu uslugu asistencije, pomoć u kući, pomoć na cesti ili kućnu njegu, nazovi telefonski broj 072 222 222 i postupi prema dobivenim uputama

·       nemoj mijenjati stanje oštećenih ili uništenih stvari do dolaska predstavnika Allianza, osim ako je promjena u javnom interesu ili je potrebna radi umanjenja štete ili sprečavanja veće štete

·       prijavi štetu Allianzu.

 

2.       Prijava štete

Štetu možeš prijaviti preko:

·       mrežne stranice na www.allianz.hr/prijava-stete

·       korisničkog portala Moj Allianz

·       ili aplikacijom m-allianz (DZO zahtjevi).

 

Za prijavu štete pripremi:

·       fotografije mjesta događaja i oštećenja te ostalu dokumentaciju (npr. vozačku dozvolu, račune za stvari koje su nestale i sl.).

A za brzu isplatu odštetnog zahtjeva

·       broj računa za isplatu IBAN.

 

3.       Utvrđivanje štete

U ovom se koraku utvrđuje opseg i visina oštećenja ili ozljeda koju provode educirani stručnjaci, vještaci ili doktori ovisno o samom predmetu odštetnog zahtjeva.
Ako iz priložene dokumentacije i fotografija nije moguće utvrditi opseg i visinu, javit će ti se naš procjenitelj kako biste se dogovorili za termin procjene. Nakon procjene dostavit ćemo ti Izvid štete te potom možeš pristupiti popravku oštećenja, no važno je znati kako ćemo osigurateljnu obvezu utvrditi u sljedećem koraku.
 

4.       Obrada štete

U ovom se koraku utvrđuje osnovanost podnesenog odštetnog zahtjeva u skladu s ugovorenim uvjetima na polici osiguranja, limitima te ugovorenim vlastitim sudjelovanjem u šteti (franšizi), kao i pozitivnim zakonskim propisima. Nakon utvrđivanja naknade iz osiguranja osnovani odštetni zahtjev prelazi u korak Isplata štete, dok ćeš za neosnovani odštetni zahtjev dobiti dopis s objašnjenjem.
 

5.       Isplata štete

U ovom se koraku isplaćuje isplata osnovanih odštetnih zahtjeva! Isplata se isplaćuje na tvoj račun ili na račun servisa (za motorna vozila) ako je tako dogovoreno. Samom isplatom štete možeš pristupiti sanaciji oštećenja.