Zagreb, 29. svibnja 2025.
Osiguravajuće društvo Allianz Hrvatska je u 2024. godini ostvarilo naplaćenu premiju u iznosu od 222,7 milijuna eura, odnosno 10,6 % više u odnosu na prethodnu godinu. Bruto dobit dosegla je rekordnih 29,3 milijuna eura, što je za 5,1 milijuna eura više u odnosu na godinu prije, zahvaljujući profitabilnosti oba segmenta poslovanja.
Ostvarenjem rekordnih poslovnih rezultata u naplaćenoj premiji i bruto dobiti u 2024. godini, Allianz Hrvatska je potvrdio strategiju rasta kao broj jedan svjetski osigurateljni brend na svijetu prema Interbrendu.
Rast je zabilježen u svim segmentima poslovanja. U neživotnim osiguranjima Društvo je ostvarilo naplaćenu premiju od 162 milijuna eura što predstavlja rast u odnosu na prethodnu godinu od 12,9 %, ponajviše zahvaljujući rastu u imovini, odgovornosti, automobilskoj odgovornosti, kasku te zdravstvenom osiguranju. U životnim osiguranjima naplaćena premija u 2024. iznosila je 60,7 milijuna eura što predstavlja rast od 4,7 % , dok je ukupna bruto dobit rasla 20,9 %.
Omjer solventnosti Allianza na kraju 2024. godine iznosio je visokih 199 %, čime uz ostvareni kombinirani omjer od 90,3 %, uključujući poslovanje na slovenskom tržištu, Allianz Hrvatska svojim klijentima i investitorima šalje snažnu poruku o sigurnosti njihovog poslovanja. Kapitaliziranost društva za osiguranje ključna je u ostvarenju jamstva ispunjenja svih obveza te iznimno važna za stabilnost kompanije.
„Allianzovi rekordni poslovni rezultati ostvareni su zahvaljujući pomno osmišljenoj strategiji, ulaganju u tehničku izvrsnost, detaljnim operativnim planovima te izvanrednom doprinosu svih naših zaposlenika i povjerenju klijenata koje nam je od iznimne važnosti. Također, u vremenu ubrzanih promjena, kontinuirano ulažemo u digitalizaciju, tehnološke inovacije i naprednu analitiku kako bismo klijentima omogućili brže, jednostavnije i kvalitetnije usluge – osobito u trenucima kada im je podrška najpotrebnija.“ - izjavila je predsjednica Uprave Allianz Hrvatska Marijana Jakovac.
Osim odličnih poslovnih rezultata, Allianz Hrvatska ostvario je pozitivne rezultate u mjerenjima zadovoljstva klijenata i zaposlenika koje svakodnevno provode u svim segmentima poslovanja kroz kontinuirani proces prikupljanja povratnih informacija. Njihovu kvalitetu i uslugu klijenti su u 2024. godini ocijenili ukupnom ocjenom 4,6 od mogućih 5,0, što je rezultat Allianzovih ulaganja u proizvode i digitalni razvoj kako bi svojim klijentima omogućili što kvalitetniju i bržu uslugu.
U Allianzu Hrvatska posebnu pažnju posvećuju zdravlju, dobrobiti i zadovoljstvu svojih zaposlenika, potičući ih da brinu o sebi. Kao partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igara, Allianz promiče sport i zdrav način života te svojim zaposlenicima omogućava vježbanje u kompaniji dva puta tjedno, kao i edukacije o mentalnom zdravlju.
Allianz također kroz projekte poput „Sat za nas“ i „Move Now Camps“ potiče inkluziju djece i mladih s teškoćama u razvoju, naglašavajući važnost jednakih prilika za sve. Inkluzija i raznolikost temelji su njihova poslovanja. U 2024. godini žene su činile 66 % zaposlenih, a zauzimale su i većinu rukovodećih pozicija.
Ulaganje u razvoj zaposlenika, jačanje lokalne zajednice i održivo poslovanje kroz ESG standarde ostaju ključne odrednice Allianzove misije – osigurati sigurniju i održiviju budućnost za klijente, partnere i društvo u cjelini.