Allianz je broj 1 svjetski osigurateljni brend

Allianz je prema Interbrandovoj rang-listi svjetskih brendova, petu godinu zaredom proglašen najboljim svjetskim osigurateljem.

No prije nego krenemo dalje, što je uopće Interbrand?

Interbrand je pionir koncepta vrednovanja brenda od 1988. godine kao prva tvrtka koja je svoju metodologiju certificirala i tako imala ključnu ulogu u razvoju same norme. Od 2000. ljestvica 100 najboljih svjetskih brendovima objavljuju se svake godine i jedna je od najpriznatijih ljestvica u brend-menadžmentu.

Allianzov brend je ove godine prešao vrijednosti od 20 milijardi USD i time zauzeo 31. mjesto na listi najboljih brendova. Veliki je to uspjeh kada se uzme u obzir kako se prije deset godina nalazio na svega 63. mjestu. Time je Allianz postao jedan od najbrže rastućih brendova u elitnom klubu kojim dominiraju luksuzni modni, zabavni i tehnološki brendovi.

Iza Allianzovog uspjeha i rasta stoji preko 159 tisuća zaposlenika, 116 tisuća agenata i 100 tisuća brokera. Allianz trenutno gradi povjerenje 122 milijuna klijenata na 70 tržišta diljem svijeta, postižući tako izvrsne rezultate koji nadmašuju izravnu konkurenciju i standarde industrije kada je riječ o rastu.

Allianzova posvećenost ljudima diljem svijeta uključuje i programe za pomoć djeci pogođenoj katastrofama, financijsko opismenjavanje građana te programe za sportaše i navijače ususret Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Parizu 2024.

Tko se još nalazi na listi 100 najboljih brendova provjeri na linku: https://interbrand.com/best-global-brands/.