Allianz ponovno imenovan najboljim svjetskim brendom u sektoru osiguranja na popisu najboljih svjetskih brendova društva Interbrand
  • Ovo je mjesto na popisu najboljih potvrdilo sve jaču snagu brenda Allianz i važnost u životima ljudi.
  • Allianzova otpornost i usredotočenost na klijente ogleda se u uspjehu brenda.

München, 20. listopada 2020. – Allianz je drugi put zaredom postao najvažniji brend u sektoru osiguranja na svijetu, prema popisu najboljih svjetskih brendova društva Interbrand.

Pozitivne vijesti dolaze u posebno nesigurno vrijeme za tržišta i industrije širom svijeta dok pokušavaju upravljati izazovima svjetske pandemije.

„Usredotočili smo se na otpornost, integritet i klijente i to nam se isplatilo. Allianz je ponovno globalno prepoznat kao prvi brend u sektoru osiguranja, što je odlična vijest koja potvrđuje da smo na dobrom putu,” rekao je Oliver Bäte, glavni izvršni direktor društva Allianz SE.

„Neizmjerno smo ponosni što smo najbolji brend u sektoru osiguranja i što smo osigurali svoje mjesto na popisu 40 najboljih svjetskih brendova. U samo deset godina Allianz se pomaknuo sa 67. mjesta na popisu s vrijednošću od 4,9 milijardi dolara u 2010. godini na 39. mjesto s vrijednošću od gotovo 13 milijardi dolara u 2020. godini. Iako polovica brendova iz 100 najboljih nije uspjela rasti ove godine, vrednovanje društva Allianz povećalo se za sedam posto unatoč krizi, čime je procijenjeno da vrijedi 12,935 milijardi dolara,” rekao je Christian Deuringer, direktor odjela za brend i partnerstva društva Allianz SE. „Cilj nam je da do 2025. dospijemo na popis 25 najboljih brendova.”

Ovo mjesto je za društvo Allianz više nego ohrabrujući znak rastuće snage brenda. Isto tako ukazuje na sve veću ulogu društva Allianz u životima ljudi.

„Tijekom pandemije bolesti COVID-19 radili smo izuzetno naporno kako bismo ispunili svoje obećanje i više od toga, preuzimajući još veću ulogu u životima svojih klijenata, zaposlenika i zajednica, pomažući osigurati budućnost i pružajući klijentima hrabrosti u ovim teška vremena,” izjavio je Serge Raffard, voditelj strategije, marketinga i distribucije društva Allianz SE.

„Naša usmjerenost prema klijentima i otpornost omogućuju nam jasno pozicioniranje u odnosu na brendove u svim industrijama. Raznolikost onoga što nudimo, na primjer, sa zdravstvenim uslugama poput „Doctor on Call” ili „Chat with Allianz Partners”, imala je golem utjecaj tijekom pandemije i učinila je razliku,” dodao je Raffard. „Sada postižemo nove uspjehe zahvaljujući olimpijskom partnerstvu koje započinje u cijelom svijetu 1. siječnja 2021. Radujemo se brojnim drugim ključnim postignućima.”

Interbrand objavljuje izvještaj o najboljim globalnim brendovima svake godine. Cilj godišnjeg izvještaja jest odrediti 100 najvrjednijih svjetskih brendova. Metoda vrednovanja brendova društva Interbrand prva je dobila certifikat ISO 10668.Da bi se kvalificirali, brendovi moraju biti javno navedeni i biti prisutni u svijetu. Brendovi se zatim procjenjuju prema ekonomskoj dobiti koja se može povezati s prodajom s brendom, ulozi brenda, odnosno mjeri u kojoj brend utječe na odluku o kupnji i na kraju snazi brenda koja se utvrđuje preko deset različitih unutarnjih i vanjskih čimbenika performansi brenda.

Potpuni popis 100 najboljih brendova i izvještaj sa sveobuhvatnom analizom trendova u rastu, sektoru i industriji potražite na mrežnom mjestu www.bestglobalbrands.com.