- Allianz se nalazi na 30. mjestu najvrjednijih brendova na ljestvici 500 svjetskih financijskih brendova.
- Allianz je broj jedan operativni osiguravajući brend na svijetu i jedan od najsnažnijih lidera u financijskim uslugama.
- Vrlo snažnom ocjenom AAA-, vrijednost brenda Allianz narasla je na gotovo 39 milijardi eura.
Allianz se pozicionirao kao jedan on najsnažnijih svjetskih brendova
München, 26. siječnja 2022.
U ovogodišnjem izvješću Global 500, koje izdaje Brand Finance, vodeća konzultantska kuća za strategije brenda, Allianz se nalazi na 30. mjestu na popisu svjetskih najvrjednijih brendova. Među 100 najvrjednijih svjetskih brendova koji se bave osiguranjem, Allianz je prvi na ljestvici međunarodnih operativnih osiguravatelja. Tako je objavio Brand Finance.
Poredak potvrđuje poziciju Allianza kao jednog od svjetski najsnažnijih brendova. Jedan od glavnih razloga za pomak na ljestvici bolji su izgledi prihoda nakon nesigurnosti izazvanih koronom i povećanja ocjene snage brenda Allianz.
Allianzovim poslovanjem upravljanja imovinom i imovinom pod upravljanjem vrijednom 2,5 bilijuna eura, ukupna vrijednost brenda povećala se za 12 posto i popela na gotovo 39 milijardi eura.
„Ova vijest potvrđuje ne samo snagu brenda Allianz već također pokazuje kako je Allianz više od lidera u poslovima osiguranja“, izjavio je Serge Raffard, direktor strategije, marketinga i distribucije u Allianz SE.
Uz visoku ocjenu rejtinga jakosti brenda koji se nalazi u opsegu AAA, Allianz će koristiti svoj brend kao ključni čimbenik za pomicanje poslovanja u nove i susjedne kategorije. Rastuća snaga Allianza, u kombinaciji s digitalizacijom, omogućuje čak i značajnije stvaranje vrijednosti kao multilinijske tvrtke, poput financijskih usluga. Kako je objavljeno tijekom Dana kapitalnih tržišta krajem 2021. godine, Allianz će pokušati iskoristiti svoju svrhu i brend za stvaranje profitabilnog rasta i pokretanje usredotočenosti na klijente u svojoj strategiji 2022+.
„Vrlo sam ponosan što mogu podijeliti ovakve fantastične vijesti na početku 2022. godine. Naći se među 30 najsnažnijih brendova na svijetu pokazuje koliko je rada i strategije uloženo u siguran rast brenda Allianz“, izjavio je Christian Deuringer, direktor Globalnog brenda i Marketinga u Allianz SE.
O tvrtki Brand Finance:
Brand Finance provodi sve procjene brendova u skladu s pristupima koji su navedeni u normi ISO:10668, međunarodnoj normi za procjenu financijskih brendova. Njihov je pristup raditi otvoreno, u suradnji sa strankama, biti fleksibilan i uvijek otkrivati detalje o modeliranju i analizi. To znači da stranke uvijek razumiju što leži iza „brojeva“. Tri pristupa procjeni brenda (tržište, troškovi i prihod) navedeni su u normi ISO:10668 i zajednički su svim vrstama procjene vrijednosti – ne samo one brendova. Zbog toga se taj pristup i najviše koristi i pokazalo se da mu najviše vjeruju sudovi, računovodstvena tijela, financijski stručnjaci te Međunarodno vijeće za standarde procjena (IVSC).
Saznajte više o tvrtki Brand Finance na Home | Brand FinanceZa cjelokupnu ljestvicu, posjetite Global 500 2021 | The Annual Brand Value Ranking | Brandirectory
O Allianzu
Grupa Allianz jedan je od vodećih svjetskih osiguravatelja i upravitelja imovinom, uz 120 milijuna1 privatnih i korporacijskih klijenata u više od 70 zemalja. Klijentima tvrtke Allianz na raspolaganju je širok raspon osiguravajućih usluga za osobno osiguranje i osiguranje društava, a usluge obuhvaćaju životno i zdravstveno osiguranje, osiguranje imovine te usluge pomoći pri osiguranju kredita i osiguranje globalnog poslovanja. Allianz je jedan od vodećih svjetskih ulagača koji uime svojih osiguranika upravlja iznosom većim od 802 milijarde eura. Nadalje, naši upravitelji imovinom PIMCO i Allianz Global Investors upravljaju imovinom trećih strana u iznosu od gotovo 1,9 bilijuna eura. Zahvaljujući svojoj sistematskoj integraciji ekoloških, socijalnih i upravljačkih kriterija u poslovnim procesima i svojim ulagačkim odlukama, zauzimamo najviše mjesto među osiguravateljskim društvima na indeksu održivosti Dow Jones, pokrenutom 12. studenoga 2021. Godine 2020. više od 150 tisuća zaposlenika ostvarilo je ukupan prihod u iznosu od 140 milijardi eura te dobit od redovitog poslovanja u iznosu od 10,8 milijardi eura.
Kao i uvijek, na te se procjene odnosi izjava o odricanju od odgovornosti koja se navodi u nastavku.
Upozorenje o budućim izjavama
Ovaj dokument obuhvaća izjave o budućim očekivanjima koje se temelje na trenutačnim stavovima i pretpostavkama te mogu obuhvaćati poznate i nepoznate rizike i nepredvidive čimbenike. Stvarni rezultati, uspješnost ili događaji mogu se znatno razlikovati od onih koji se navode ili se daju naslutiti u takvim izjavama o budućnosti.
Do takvih odstupanja može doći zbog čimbenika koji uključuju, ali nisu ograničeni na: (i) promjenu općih gospodarskih uvjeta i konkurentnosti, a posebice kada je riječ o osnovnoj djelatnosti i ključnim tržištima Grupe Allianz; (ii) uspješnost financijskih tržišta (posebice tržišne nestabilnosti, likvidnosti i kreditnih događaja); (iii) štetan publicitet, regulatorne radnje ili sudske sporove u odnosu na Allianz Group, druge poznate tvrtke i djelatnost financijskih usluga općenito; (iv) učestalost i ozbiljnost osiguranoga štetnog događaja, što uključuje prirodne nepogode i nastanak troškova štete; (v) razinu i kretanje smrtnosti i boležljivosti; (vi) razinu postojanosti; (vii) raspon kreditnih izvedenica, posebice u bankarstvu; (viii) razinu kamatnih stopa; (ix) stopu valutnih tečajeva, ponajviše valutnog tečaja EUR/USD; (x) promjene zakonodavstva i regulativa, što uključuje porezne regulative; (xi) učinak preuzimanja, što uključuje povezana pitanja integracije i mjere reorganizacije te (xii) opće čimbenike konkurentnosti koji vrijede za svaki slučaj na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj i/ili globalnoj razini. Mnoge od tih promjena mogu se pogoršati zbog terorističkih aktivnosti.
Nepostojanje obveze ažuriranjao
Allianz nije obvezan ažurirati nijednu informaciju ili izjavu o budućnosti koja se ovdje navodi, osim informacija za koje je zakonski propisano da se moraju otkriti.
Napomena o zaštiti privatnosti
Allianz SE predan je zaštiti vaših osobnih podataka. Više možete pronaći u našoj Izjavi o privatnosti.
Za dodatne informacije možete se obratiti:
Michael Madden Tel. +49 170 6608 601, e-adresa: [email protected]
Domenica-Isabell Fraas Tel. +49 151 42 554 861, e-adresa:
[email protected]