Allianz Hrvatska pokrenula je novu web aplikaciju “Online status štete” kako bi svojim korisnicima – vlasnicima osobnih vozila (fizičkim osobama) olakšala i pružila stalno praćenje rješavanja odštetnog zahtjeva po polici kasko osiguranja.

Nakon što korisnik prijavi štetu na www.allianz.hr ili na broj Allianz kontakt centra 072 100 001, korisnik dobiva SMS-om ili mailom poveznicu putem koje može u stvarnom vremenu imati uvid u trenutni status svog odštetnog zahtjeva.

1. Potvrdu o pokretanju zahtjeva i početka rada na odštetnom zahtjevu

2. Procjenu štete i proces provjere dokumentacije i pokrića

3. Je li zahtjev riješen, vozilo popravljeno i šteta namirena

4. Korisnik ocjenjuje svoje iskustvo ukupnom uslugom

“Novom aplikacijom nastavljamo s prilagodbama naših usluga modernim zahtjevima korisnika. Vjerujemo da ćemo im s primjenom digitalnih rješenja pružiti ad hoc i jednostavnu informaciju, ali i ubrzati naše interne procese kod rješavanja odštetnih zahtjeva, posebno kada je to korisnicima kod namirenja šteta vrlo važno. Time dobivamo priliku i za analizu svih ocjena korisnika koje će biti temelj za buduća još jednostavnija rješenja te usluge” , izjavio je u povodu nove aplikacije Slaven Dobrić, član Uprave Allianz Hrvatska.

Iza ovog projekta stoje timovi iz raznih sektora unutar Allianza, pod vodstvom Marina Žuvele, direktora Prijave i procjene šteta te Elizabete Sarjanović, direktorice Projektnog ureda i poslovne analize koji izjavljuju:

“Tokom razvoja aplikacije u svakom trenu smo u fokusu imali klijente - brzina komunikacije, veća transparentnost i optimizacija cjelokupnog procesa obrade šteta kako bi kod njih povećali osjećaj povjerenja i kontrole nad svojom imovinom i troškovima”.