- Allianz je petu godinu zaredom najbolji svjetski osiguratelj prema Interbrandovoj rang-listi najboljih svjetskih brendova.
- Vrijednost brenda Allianz porasla je u jednoj godini za 11,5 % na 20,85 milijardi USD.
Priopćenje za medije: Allianz petu godinu zaredom proglašen najboljim svjetskim osigurateljem
Zagreb, 22. studenog 2023.
Osiguravajuće društvo Allianz je, prema Interbrandovoj prestižnoj rang-listi svjetskih bredova, petu godinu zaredom proglašen najboljim svjetskim osigurateljem.
Unatoč izazovnim uvjetima poslovanja, Allianz je prešao granicu od 20 milijardi USD i popeo se za tri mjesta na ljestvici među najbrže rastućim svjetskim brendovima, trenutno zauzimajući 31. mjesto. Uz dvoznamenkasti rast od 11,5 %, Allianzova vrijednost brenda narasla je na 20,85 milijardi USD, što je povećanje za 2,15 milijardi USD u usporedbi s 2022. godinom.
Uz veće prihode i snažne profitne marže, iza Allianzovog uspjeha i rasta stoji preko 159 tisuća zaposlenika, 116 tisuća agenata i 100 tisuća brokera koji pružaju najvišu razinu usluge i inovativne proizvode osiguranja koji klijentima osiguravaju budućnost. Allianz trenutno gradi povjerenje 122 milijuna klijenata na 70 tržišta diljem svijeta, postižući tako izvrsne rezultate koji nadmašuju izravnu konkurenciju i standarde industrije kada je riječ o rastu.
Uz brigu o klijentima, kolegama i ulagačima, prepoznata je i Allianzova posvećenost ljudima diljem svijeta. To uključuje programe za pomoć djeci pogođenoj katastrofama, financijsko opismenjavanje građana te programe za sportaše i navijače ususret Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Parizu 2024.
„Unatoč brojnim tržišnim i globalnim izazovima s kojima se susrećemo kao industrija osiguranja možemo biti iznimno ponosni na snagu našeg brenda koja kontinuirano raste. Naša usmjerenost prema klijentima, inovativnost na tržištu osiguranja i jasna strategija rasta najviše su zaslužni za naš uspjeh te ćemo nastaviti u budućnosti jačati partnerstva koja nas čine najboljima i razvijati proizvode i usluge koji našim klijentima omogućavaju sigurnu budućnost." - izjavio je Dean Klemente Maletić, direktor market menadžment sektora Allianz Hrvatska.
Interbrand je pionir koncepta vrednovanja brenda od 1988. godine kao prva tvrtka koja je svoju metodologiju certificirala prema normi ISO 10668 (uvjeti za monetarno vrednovanje brenda) i tako imala ključnu ulogu u razvoju same norme. Od 2000. ljestvica i izvještaj o najboljim svjetskim brendovima objavljuju se svake godine i jedna je od najpriznatijih ljestvica u brend-menadžmentu.
Za potpuni popis sto najboljih brendova posjetite:
https://interbrand.com/best-global-brands/
Za izvještaj sa sveobuhvatnom analizom posjetite:
https://interbrand.com/best-brands/.
Za dodatne informacije možete se obratiti:
Marko Sitar Vanja Bzik Divić |
Tel: +385 91 2257 113 Tel: +385 99 3670 302 |
O Allianzu
GGrupa Allianz jedan je od vodećih svjetskih osiguravatelja i upravitelja imovinom, a ima više od sto milijuna[1] malih i velikih klijenata u više od 70 zemalja. Klijentima tvrtke Allianz na raspolaganju je širok raspon osiguravajućih usluga za osobno osiguranje i osiguranje društava, koje obuhvaćaju životno i zdravstveno osiguranje, osiguranje imovine te usluge pomoći pri osiguranju kredita i osiguranju globalnog poslovanja. Allianz je jedan od vodećih svjetskih ulagača koji uime svojih osiguranika upravlja iznosom većim od 793 milijarde eura. Nadalje, naši upravitelji imovinom PIMCO i Allianz Global Investors upravljaju imovinom trećih strana u iznosu većem od 1,8 bilijuna eura. Zahvaljujući svojim ulagačkim odlukama i tomu što smo uveli sustavnu integraciju ekoloških i socijalnih kriterija u svoje poslovanje jedan smo od vodećih osiguravatelja na indeksu održivosti Dow Jones. Godine 2020. više od 150 000 zaposlenika za grupu je ostvarilo ukupan prihod u iznosu od 140 milijardi eura te dobit od redovitog poslovanja u iznosu od 10,8 milijardi eura.
Kao i uvijek, na te se procjene odnosi izjava o odricanju od odgovornosti koja se navodi u nastavku.
Upozorenje o budućim izjavama
Ovaj dokument obuhvaća izjave o budućim očekivanjima koje se temelje na trenutačnim stavovima i pretpostavkama te mogu obuhvaćati poznate i nepoznate rizike i nepredvidive čimbenike. Stvarni rezultati, uspješnost ili događaji mogu se znatno razlikovati od onih koji se navode ili se daju naslutiti u takvim izjavama o budućnosti.
Do takvih odstupanja može doći zbog promjena u čimbenicima koji uključuju, ali nisu ograničeni na: (i) promjenu općih gospodarskih uvjeta i konkurentnosti, a posebice kad je riječ o osnovnoj djelatnosti i ključnim tržištima Grupe Allianz, (ii) uspješnost financijskih tržišta (posebice na tržišnu nestabilnost, likvidnost i kreditne događaje), (iii) štetan publicitet, regulatorne radnje ili sudske sporove u odnosu na Allianz Group, druge poznate tvrtke i djelatnost financijskih usluga općenito, (iv) učestalost i ozbiljnost osiguranoga štetnog događaja, što uključuje prirodne nepogode i nastanak troškova štete, (v) razinu i kretanje smrtnosti i boležljivosti, (vi) razinu postojanosti, (vii) raspon kreditnih izvedenica, posebice u bankarstvu; (viii) razinu kamatnih stopa, (ix) stopu valutnih tečajeva, ponajviše valutnog tečaja EUR/USD, (x) promjene zakonodavstva i regulativa, što uključuje porezne regulative, (xi) učinak preuzimanja, što uključuje povezana pitanja integracije i mjere reorganizacije te (xii) opće čimbenike konkurentnosti koji vrijede za svaki slučaj na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj i/ili globalnoj razini. Mnoge od tih promjena mogu se pogoršati zbog terorističkih aktivnosti.
Nepostojanje obveze ažuriranja
Allianz nije obvezan ažurirati nijednu informaciju ili izjavu o budućnosti koja se ovdje navodi, osim informacija za koje je zakonski propisano da se moraju otkriti.
Napomena o zaštiti privatnosti
Allianz SE predan je zaštiti vaših osobnih podataka. Više možete pronaći u našoj Nepostojanje obveze ažuriranja
Allianz nije obvezan ažurirati nijednu informaciju ili izjavu o budućnosti koja se ovdje navodi, osim informacija za koje je zakonski propisano da se moraju otkriti.
Napomena o zaštiti privatnosti
Allianz SE predan je zaštiti vaših osobnih podataka. Više možete pronaći u našoj Izjavi o privatnosti.