München, 20. listopada 2025
Allianz, vodeće društvo za osiguranje i upravljanje imovinom, ponovno je jedan od najvrjednijih svjetskih brendova te najvrjedniji globalni osigurateljni brend sedmu godinu zaredom. Prema Interbrandovoj rang-ljestvici najboljih globalnih brendova za 2025., Allianz se popeo za dva mjesta i odsad je 27. korporacijski brend u svim sektorima, dok prvih pet mjesta zauzimaju Apple, Microsoft, Amazon, Google i Samsung. Allianz je također povećao vrijednost svojeg brenda na 28,2 milijarde američkih dolara, što je rast od 20 posto u posljednjih godinu dana, odnosno peterostruko veća stopa rasta u usporedbi prema ostalim rangiranim brendovima.
„U ovim neizvjesnim vremenima sve više ljudi obraća se pouzdanim partnerima radi zaštite onoga što im je najdragocjenije. Allianzov položaj vodećega globalnog osigurateljnog brenda i rast vrijednosti našeg brenda dokazuju da nam ovaj trend ukazivanja povjerenja donosi konkurentnu prednost. Pružajući najbolje iskustvo svojim klijentima, ostajući relevantni u njihovim životima i ulijevajući povjerenje i optimizam u budućnost, gradimo globalno prepoznatljiv brend koji pokreće naš rast,”, izjavio je Oliver Bäte, predsjednik Uprave Allianz SE.
Strateški razvoj brenda kao pokretač uspjeha
Snažan rezultat Allianza na Interbrandovoj ljestvici proizlazi iz dinamične i učinkovite strategije brenda. Temeljeći se na vrijednostima povjerenja, stručnosti i zaštite onoga što ljudima najviše znači, brend je pozicioniran tako da stvara duboke emocionalne veze i doprinosi zajednici diljem svijeta. Allianz je na temelju dugoročnih partnerstva i inovativnih inicijativa prepoznat kao pouzdan partner koji ujedinjuje klijente, zaposlenike i društvo kroz snagu sporta i društvenih programa.
„Svojom strategijom 'brand in action' Allianz pretvara partnerstva u snažne platforme pripadnosti. Nadilazimo uobičajeno oglašavanje na 70 tržišta kako bismo svoj brend učinili pristupačnijim kroz pokretanje značajnih akcija i iskrenim društvenim djelovanjem”, rekla je Dorothee Mathieu, direktorica globalnog brenda, partnerstava i sponzorstva u društvu Allianz.
Jačanje globalne prisutnosti kroz strateška partnerstva
Kao svjetski partner u osiguranju olimpijskih i paraolimpijskih pokreta, Allianz znatno pridonosi najvećem sportskom događaju na svijetu, a ujedno je i vlasnik prava na korištenje najvažnijih naziva sportskih objekata preko projekta „Family of Stadiums” (Obitelj stadiona) na više kontinenata. Deset milijuna navijača iz cijelog svijeta posjećuje sportska natjecanja koja se održavaju na tim stadionima. Allianz Arena, stadion na kojemu svoje domaće utakmice igra Allianzov partner, nogometni klub Bayern München, obilježava svoju 20. godišnjicu 2025. kao kultni hram suvremenog nogometa. Osim navedenih globalnih partnerstava, Allianz također surađuje s državnim klubovima i zakladama. Ključni element društvene suradnje društva Allianz njegova je posvećenost mladima, briga o zdravlju te uključivosti i jednakosti u razvijanju vještina i pružanju mogućnosti.
Izgradnja povjerenja kroz jedinstvo
Društvo Allianz uistinu živi značenje svog imena koje znači „savezništvo”. U doba polarizacije i podjela, program društva „Power of Unity” potiče konstruktivnu suradnju, optimizam i zajedništvo između pojedinaca i organizacija. Ovaj program vodstvima u znanju, edukacijskim programima, inicijativama zajednica i dodjelom nagrada Unity Sports Awards nastoji njegovati dijalog i uključivost, premostiti razlike i vratiti povjerenje u organizacije.
O Interbrandovoj rang-ljestvici
Interbrandova rang-ljestvica najboljih globalnih brendova ugledna je godišnja ljestvica sto najvrednijih globalnih brendova koja se temelji na financijskim rezultatima, ulozi brenda u kupovnim odlukama klijenata i snazi brenda.