München, 20. listopada 2025

Allianz, vodeće društvo za osiguranje i upravljanje imovinom, ponovno je jedan od najvrjednijih svjetskih brendova te najvrjedniji globalni osigurateljni brend sedmu godinu zaredom. Prema Interbrandovoj rang-ljestvici najboljih globalnih brendova za 2025., Allianz se popeo za dva mjesta i odsad je 27. korporacijski brend u svim sektorima, dok prvih pet mjesta zauzimaju Apple, Microsoft, Amazon, Google i Samsung. Allianz je također povećao vrijednost svojeg brenda na 28,2 milijarde američkih dolara, što je rast od 20 posto u posljednjih godinu dana, odnosno peterostruko veća stopa rasta u usporedbi prema ostalim rangiranim brendovima. 

„U ovim neizvjesnim vremenima sve više ljudi obraća se pouzdanim partnerima radi zaštite onoga što im je najdragocjenije. Allianzov položaj vodećega globalnog osigurateljnog brenda i rast vrijednosti našeg brenda dokazuju da nam ovaj trend ukazivanja povjerenja donosi konkurentnu prednost. Pružajući najbolje iskustvo svojim klijentima, ostajući relevantni u njihovim životima i ulijevajući povjerenje i optimizam u budućnost, gradimo globalno prepoznatljiv brend koji pokreće naš rast,”, izjavio je Oliver Bäte, predsjednik Uprave Allianz SE

Strateški razvoj brenda kao pokretač uspjeha

Snažan rezultat Allianza na Interbrandovoj ljestvici proizlazi iz dinamične i učinkovite strategije brenda. Temeljeći se na vrijednostima povjerenja, stručnosti i zaštite onoga što ljudima najviše znači, brend je pozicioniran tako da stvara duboke emocionalne veze i doprinosi zajednici diljem svijeta. Allianz je na temelju dugoročnih partnerstva i inovativnih inicijativa prepoznat kao pouzdan partner koji ujedinjuje klijente, zaposlenike i društvo kroz snagu sporta i društvenih programa. 

„Svojom strategijom 'brand in action' Allianz pretvara partnerstva u snažne platforme pripadnosti. Nadilazimo uobičajeno oglašavanje na 70 tržišta kako bismo svoj brend učinili pristupačnijim kroz pokretanje značajnih akcija i iskrenim društvenim djelovanjem”, rekla je Dorothee Mathieu, direktorica globalnog brenda, partnerstava i sponzorstva u društvu Allianz

Jačanje globalne prisutnosti kroz strateška partnerstva

Kao svjetski partner u osiguranju olimpijskih i paraolimpijskih pokreta, Allianz znatno pridonosi najvećem sportskom događaju na svijetu, a ujedno je i vlasnik prava na korištenje najvažnijih naziva sportskih objekata preko projekta Family of Stadiums(Obitelj stadiona) na više kontinenata. Deset milijuna navijača iz cijelog svijeta posjećuje sportska natjecanja koja se održavaju na tim stadionima. Allianz Arena, stadion na kojemu svoje domaće utakmice igra Allianzov partner, nogometni klub Bayern München, obilježava svoju 20. godišnjicu 2025. kao kultni hram suvremenog nogometa. Osim navedenih globalnih partnerstava, Allianz također surađuje s državnim klubovima i zakladama. Ključni element društvene suradnje društva Allianz njegova je posvećenost mladima, briga o zdravlju te uključivosti i jednakosti u razvijanju vještina i pružanju mogućnosti.

Izgradnja povjerenja kroz jedinstvo

Društvo Allianz uistinu živi značenje svog imena koje znači „savezništvo. U doba polarizacije i podjela, program društva Power of Unity potiče konstruktivnu suradnju, optimizam i zajedništvo između pojedinaca i organizacija. Ovaj program vodstvima u znanju, edukacijskim programima, inicijativama zajednica i dodjelom nagrada Unity Sports Awards nastoji njegovati dijalog i uključivost, premostiti razlike i vratiti povjerenje u organizacije.

O Interbrandovoj rang-ljestvici

Interbrandova rang-ljestvica najboljih globalnih brendova ugledna je godišnja ljestvica sto najvrednijih globalnih brendova koja se temelji na financijskim rezultatima, ulozi brenda u kupovnim odlukama klijenata i snazi brenda.

Preuzimanja - PDF priopćenja 

Daljnje poveznice:

20 godina stadiona Allianz Arena: 20-years-of-allianz-arena-honoring-a-football-landmark

Stadion Twickenham (UK) preimenovan je u stadion Allianz: Allianz-pledges-commitment-to-rugby-through-multi-year-rfu-partnership

Allianz je svjetski olimpijski i paraolimpijski partner u osiguranju: Olympic-paralympic-movements

Allianz Safety Sled: New-partnership-to-improve-safety-in-bobsleighing

Globalna aktivacija: Power-of-unity

 

Za dodatne informacije molimo kontaktirati:

 

Florian Amberg

Telefon: +49 89 3800 15924

E-adresa: [email protected]

Heidi Polke

Telefon: +49 89 3800 90777

E-adresa: [email protected]

Patricia Segovia

Telefon: +49 89 3800 67589

E-adresa: [email protected]

O Allianzu 

Grupa Allianz jedan je od vodećih svjetskih osiguravatelja i upravitelja imovinom s privatnim i korporacijskim klijentima u gotovo 70 zemalja. Klijentima tvrtke Allianz na raspolaganju je širok raspon usluga osobnog i korporacijskog osiguranja, od osiguranja imovine, života, zdravstvenog osiguranja do osiguranja kredita i globalnog osiguranja poslovanja. Allianz je jedan od najvećih svjetskih ulagača koji uime svojih osiguranika upravlja s oko 749 milijardi eura*. Nadalje, naši upravitelji imovinom PIMCO i Allianz Global Investors upravljaju s oko 1,8 bilijuna eura* imovine trećih strana. Zahvaljujući našoj sustavnoj integraciji ekoloških i društvenih kriterija u poslovne procese i ulagačke odluke vodeći smo u industriji osiguranja u Dow Jones indeksu održivosti. U 2024. godini više od 156.000 zaposlenika ostvarilo je ukupni obujam poslovanja od 179,8 milijardi eura i operativnu dobit od 16,0 milijardi eura za Grupu.

*Od 30. lipnja 2025.

Obvezne poslovne informacije: Izjave o odricanju od odgovornosti

Kao i uvijek, na te se procjene odnosi izjava o odricanju od odgovornosti, koja se navodi u nastavku.

Upozorenje o izjavama o budućim očekivanjima

Ovaj dokument obuhvaća izjave o budućim očekivanjima, koje se temelje na trenutačnim stavovima i pretpostavkama te mogu obuhvaćati poznate i nepoznate rizike i nepredvidive čimbenike. Stvarni rezultati, uspješnost ili događaji mogu se znatno razlikovati od onih koji se navode ili se daju naslutiti u takvim izjavama o budućnosti.

Do takvih odstupanja može doći zbog promjena u čimbenicima koji uključuju, ali nisu ograničeni na: (i) promjenu općih gospodarskih uvjeta i konkurentnosti, a posebice kad je riječ o osnovnoj djelatnosti i ključnim tržištima Grupe Allianz; (ii) uspješnost financijskih tržišta (posebice na tržišnu nestabilnost, likvidnost i kreditne događaje); (iii) štetan publicitet, regulatorne radnje ili sudske sporove u odnosu na Grupu Allianz, druge poznate tvrtke i djelatnost financijskih usluga općenito; (iv) učestalost i ozbiljnost osiguranoga štetnog događaja, što uključuje prirodne nepogode i nastanak troškova štete; (v) razinu i kretanje smrtnosti i boležljivosti; (vi) razinu postojanosti; (vii) raspon kreditnih izvedenica, posebice u bankarstvu; (viii) razinu kamatnih stopa; (ix) stopu valutnih tečajeva, ponajviše valutnog tečaja EUR/USD; (x) promjene zakonodavstva i regulativa, što uključuje porezne regulative; (xi) učinak preuzimanja, što uključuje povezana pitanja integracije i mjere reorganizacije; te (xii) opće čimbenike konkurentnosti koji vrijede za svaki slučaj na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj i/ili globalnoj razini. Mnoge od tih promjena mogu se pogoršati zbog terorističkih aktivnosti.

Nepostojanje obveze ažuriranja

Allianz nije obvezan ažurirati nijednu informaciju ili izjavu o budućim očekivanjima koja se ovdje navode, osim informacija za koje je zakonski propisano da se moraju otkriti.

Napomena o zaštiti privatnosti

Allianz SE predan je zaštiti vaših osobnih podataka. Više možete pronaći u našoj Izjavi o privatnosti.