Nijedna tvrtka ne može opstati bez klijenata

Neke se tvrtke vode onom starom „kupac je na prvome mjestu“, a mi u Allianzu volimo reći kako je klijent u središtu svega što radimo.

Istinska usmjerenost na klijenta ključ je po kojem unaprjeđujemo naše procese te nastojimo prepoznati njihove potrebe i način na koji ih najbolje možemo podržati. Za klijente nastavljamo digitalizirati naše procese, pojednostavljivati proizvode i rješavati nastale štete u što kraćem roku.

Kako bismo uspješno odredili smjer kojim se krećemo, provodimo ispitivanje zadovoljstva klijenata prilikom svake zajedničke interakcije te prikupljamo njihove povratne informacije i ocjene.

U 2022. godini naši su klijenti proces prodaje neživotnih osiguranja ocijenili ocjenom 4,8 od ukupnih 5.

Ovo su samo neki od komentara koje smo dobili od naših klijenata:

„Iznimno sam zadovoljan svojim dugogodišnjim osiguravateljem Allianz iz puno razloga: vrhunska kvaliteta usluge, fer odnos prema strankama, brza i stručna obrada na zadovoljstvo korisnika kada dođe do štetnog događaja.. bravo za Allianz osiguranje! :)“

„Zadovoljna omjerom cijene i kvalitete, agent mi je brzo i jednostavno sve objasnio, vrlo sam zadovoljna načinom komunikacije, i načinom uplate skeniraj i plati.“

„Jednostavno kontaktiram Vašeg predstavnika i pošaljem sve što njemu treba i on mi na kućnu adresu osobno donese policu za svega nekoliko sati. Zar može biti bolja usluga?“

„Iznimno sam zadovoljan znanjem i profesionalnošću zastupnika, što je i razlog što sam sve predmete osiguranja i prebacio u Allianz“

Nijedna tvrtka ne može opstati bez klijenata. Mi smo tu da bismo osigurali njihovu budućnost i zahvaljujemo im na povjerenju koje su nam ukazali!