Neke se tvrtke vode onom starom „kupac je na prvome mjestu“, a mi u Allianzu volimo reći kako je klijent u središtu svega što radimo.
Istinska usmjerenost na klijenta ključ je po kojem unaprjeđujemo naše procese te nastojimo prepoznati njihove potrebe i način na koji ih najbolje možemo podržati. Za klijente nastavljamo digitalizirati naše procese, pojednostavljivati proizvode i rješavati nastale štete u što kraćem roku.
Kako bismo uspješno odredili smjer kojim se krećemo, provodimo ispitivanje zadovoljstva klijenata prilikom svake zajedničke interakcije te prikupljamo njihove povratne informacije i ocjene.
U 2022. godini naši su klijenti proces prodaje neživotnih osiguranja ocijenili ocjenom 4,8 od ukupnih 5.
Ovo su samo neki od komentara koje smo dobili od naših klijenata:
„Iznimno sam zadovoljan svojim dugogodišnjim osiguravateljem Allianz iz puno razloga: vrhunska kvaliteta usluge, fer odnos prema strankama, brza i stručna obrada na zadovoljstvo korisnika kada dođe do štetnog događaja.. bravo za Allianz osiguranje! :)“
„Zadovoljna omjerom cijene i kvalitete, agent mi je brzo i jednostavno sve objasnio, vrlo sam zadovoljna načinom komunikacije, i načinom uplate skeniraj i plati.“
„Jednostavno kontaktiram Vašeg predstavnika i pošaljem sve što njemu treba i on mi na kućnu adresu osobno donese policu za svega nekoliko sati. Zar može biti bolja usluga?“
„Iznimno sam zadovoljan znanjem i profesionalnošću zastupnika, što je i razlog što sam sve predmete osiguranja i prebacio u Allianz“
Nijedna tvrtka ne može opstati bez klijenata. Mi smo tu da bismo osigurali njihovu budućnost i zahvaljujemo im na povjerenju koje su nam ukazali!