Česta pitanja

Sve fotografije se dostavljaju putem poveznice koju ste zaprimili u mailu.

Za štetu na vozilu trebate nam dostaviti najmanje 8 fotografija + 2 fotografije prometne dozvole.
Pripremite: 

- 4 slike vozila

slike vozila
slike vozila 2

- slike oštečenja
- 2 slike (sprijeda-straga) prometna dozvola  
- 1 slika trenutne kilomatraže 

Fotografije pojedinačno ne smiju premašivati 10 MB, a ukupna veličina svih fotografija ne smije biti veća od 100 MB.
Pojavi li se problem s učitavanjem fotografija, pokušajte smanjiti veličinu fotografija te pokušajte ponovo.

Nakon što pregledamo vaše fotografije i obavimo izvid štete te zaprimimo obveznu dokumentaciju, ponudit ćemo vam adekvatan iznos naknade štete za rješenje zahtjeva.

U slučaju da nam je potreban još neki dokument, dobit ćete obavijest iz aplikacije da nam ga pošaljete, također prijenosom iz iste aplikacije.

Nakon procijene štetu na vašem vozilu nudimo vam isplatu odštete. 
Ako ste zadovoljni ponuđenim iznos naknade štete i želite prihvatiti iznos potrebno je kliknuti na poveznicu koju ste zaprimili putem e-maila i odabrati opciju: Prihvati ponuđenu naknadu štete te upisati IBAN na koji želite da se izvrši isplata u roku od dva radna dana.

Ako niste zadovoljni s ponuđenim iznosom naknade štete odaberite opciju: Odustani i primi kompenzaciju kasnije po računu popravka. 
 
Izaberite opciju „popravak u servisu“ te naznačite jedan od ponuđenih servisa za popravak svojeg vozila.
Ako je riječ o našem partnerskom servisu, u aplikaciji ćete dobiti adresu i broj telefona servisa za potrebe naručivanja na popravak.
Nakon popravka i servisa potrebno nam je dostaviti račun popravka koji će biti u skladu s izvidom štete, nakon čega ćemo provesti isplatu na račun servisa.

Ako se odlučite za servis koji nije naš partnerski servis, račun popravka vozila s navedenim brojem štete ili registarskom oznakom pošaljite na e-adresu [email protected] i nadoknaditi ćemo vam plaćeni iznos.

Prijavili ste štetu u Allianzu i želite vaše vozilo u što kraćem vremenu ponovno na cesti, popravljeno, funkcionalno i u punom sjaju.
Preporučujemo naše partnerske servise koji su se iskazali profesionalizmom i kvalitetom u usluživanju naših klijenata.
Odaberite željeni servis i provjerite koje pogodnosti nudi.

Nakon što prijavite štetu iz osiguranja od auto odgovornosti pristupit ćemo postupku rješavanja odštetnog zahtjeva sukladno čl. 12. Zakona o obveznim osiguranjima u prometu (u daljnjem tekstu ZOOP).

Sukladno odredbi čl. 12. ZOOP-a, dužni smo u roku od 60 dana od dana primitka odštetnog zahtjeva utvrditi osnovanost i visinu toga zahtjeva te Vam dostaviti:

  • obrazloženu ponudu za naknadu štete, ako su odgovornost za naknadu štete te visina štete nesporne, ili
  • utemeljeni odgovor na sve točke iz odštetnog zahtjeva u slučaju ako su odgovornost za naknadu štete ili visina štete sporne.

U slučaju nemogućnosti utvrđenja visine konačnog iznosa štete, dužni smo Vam isplatiti nesporni iznos naknade štete kao predujam u roku od 60 dana od dana zaprimanja odštetnog zahtjeva.

Uz odštetni zahtjev dužni ste priložiti svu dokumentaciju potrebnu za njegovo rješavanje, kako biste ubrzali rješavanje istog.

Ako odštetni zahtjev ne sadrži svu potrebnu dokumentaciju, a mi ju nismo u mogućnosti pribaviti, pozivat ćemo Vas na dostavu tražene dokumentacije kako bismo bili u mogućnosti riješiti Vaš odštetni zahtjev.

Internetska aplikacija „Online status štete“ omogućuje vam praćenje statusa vašeg odštetnog zahtjeva u stvarnom vremenu u četiri jednostavna koraka: prijava, procjena, popravak i ocjena. 

Na kraju obrade štete molimo vas da ocijenite zadovoljstvo ukupnom uslugom obrade vašeg zahtjeva te popravka vozila putem online upitnika.

Dobro je znati ideš li u pravome smjeru. Naš kompas su iskustva naših klijenata koji nam nakon svake interakcije dodjele ocjenu zadovoljstva.

Vaše povratne informacije i ocjene su nam od iznimnog značaja i pomažu nam unaprijediti korisničko iskustvo.

eKomi je neovisni pružatelj usluge za ocjenjivanjnje zadovoljstva klijenata koji prikuplja i javno objavljuje sve pristigle ocjene i komentare, a omogućuje klijentima:

- ocjenjivanje zadovoljstva uslugom s 1 do 5 zvjezdica
- provjeru zadovoljstva ostalih klijenata
- čitanje i pisanje komentara na uslugu
- mogućnost povratnog kontakta od strane pružatelja usluge

Tvoje zadovoljstvo naš je konačni cilj, a svaka dobra suradnja temelji se na povjerenju i transparentnosti.   

eKomi

Ocjena zadovoljstva klijenata za nas je bitna!

ekomi

Ukupna ocjena zadovoljstva klijenata

9999 Ocjene

Što naši klijenti kažu o nama

Zadovoljstvo obradom šteta