Često postavljena pitanja

Ovdje smo da vas podržimo, odgovorimo na vaša pitanja ili da vam pošaljemo dodatne informacije!

Online kupovina i webshop

Allianz webshop koristi sigurne sustave plaćanja e-Commerce Zagrebačke banke i Payway Hrvatskog Telekoma. Sva komunikacija je zaštićena i sigurno plaćanje je zajamčeno. Plaćanje na rate omogućeno je nekim kreditnim karticama za premije iznad 500 kuna. Za plaćanje na rate primjenjuje se doplata od 5%.

Popust od 5% na jednokratno plaćanje premije osiguranja primjenjuje se na obvezno auto osiguranje, Smart kasko, osiguranje imovine i dopunsko zdravstveno osiguranje te se odnosi na kupovinu polica osiguranja putem Allianz webshopa. 

1. Plaćanje kreditnim i debitnim karticama

  • MasterCard Zagrebačke banke – do 10 rata iznad 500 kuna
  • MasterCard – jednokratno
  • Visa Zagrebačke banke – jednokratno
  • Visa Classic – jednokratno
  • Maestro (zaba) - jednokratno
  • Premium Visa – do 10 rata iznad 500 kuna
  • Diners club – do 10 rata iznad 500 kuna

2. Virmansko plaćanje (opća uplatnica)

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu dobit ćete predračun sa svim podatcima potrebnim za uplatu te broj računa na koji trebate uplatiti premiju osiguranja. Uplatu potom možete obaviti internetskim bankarstom ili uobičajenim načinom kojim inače plaćate svoje račune: 

  • preko banke
  • pošte
  • Fine, na kioscima Tiska, u Konzumu i sl. 

Ako koristite mobilno bankarstvo, možete skenirati 2D bar kod na uplatnici.

Prijava štete ili osiguranog slučaja

Što učiniti u slučaju prometne nesreće?

U slučaju nastanka prometne nesreće, vozači, sudionici prometne nesreće, u kojoj je nastala manja materijalna šteta na vozilima, dužni su odmah ukloniti vozila s kolnika i omogućiti nesmetano odvijanje prometa. Sudionici ne smiju napustiti mjesto prometne nesreće dok ne popune Europsko izvješće o nezgodi. Ovaj obrazac služi za utvrđivanje činjeničnog stanja i ne znači da je među vozačima postignuto suglasje u svezi s krivnjom za prometnu nezgodu, niti se potpisom priznaje krivnja. Allianz savjetuje da se ipak u ovom slučaju o prometnoj nezgodi izvijesti nadležna policijska postaja (obavezno pozvati MUP ako je među sudionicima sporna odgovornost za prometnu nesreću) te se sudionici podvrgnu alkotestiranju.

U slučaju prometne nesreće s većom materijalnom štetom ili nesreće u kojoj je netko teško ozlijeđen ili izgubio život, sudionici moraju ostati na mjestu prometne nesreće te poduzeti sve moguće radnje da se otklone nove opasnosti koje mogu nastati na mjestu prometne nesreće. O prometnoj nesreći potrebno je obavijestiti policiju te pričekati dolazak ovlaštene osobe koja će obaviti očevid.

 

Kako i gdje prijaviti štetu po polici osiguranja od automobilske odgovornosti?

Oštećenja na vozilu moraju biti nepromijenjena do prijave štete osiguratelju i dolaska predstavnika osiguratelja radi procjene štete ili dostave fotografija oštećenog vozila osiguratelju.

Prijavu štete moguće je učiniti: putem web obrasca ili pozivom na broj telefona 072 100 001.

 

Koja je dokumentacija potrebna za prijavu štete po polici osiguranja od automobilske odgovornosti?

Kako bi obrada Vašeg zahtjeva bila što brža Allianz sugerira da već kod prijave štete, ispunite i predate sljedeće obrasce i dokumente:

  • preslika prometne dozvole oštećenog vozila (obostrano)
  • preslika vozačke dozvole ako je vozilo bilo u vožnji u trenutku nastanka prometne nezgode (obostrano)
  • presliku zapisnika o alkotestiranju (ako je provedeno)
  • presliku Zahtjeva za pokretanje prekršajnog postupka ili Zapisnika o očevidu MUP-a (ako je rađen očevid)
  • dokaz o vlasništvu u slučaju oštećenja imovine

*ako MUP nije pozvan na očevid prometne nezgode, za obradu zahtjeva potrebno je fotografirati i vozilo osiguranika (poželjno u sudarnom položaju).

Sukladno članku 12.  Zakona o obveznom osiguranju u prometu (dalje u tekstu ZOOP), u roku od 60 dana od dana primitka Vašeg zahtjeva dužni smo utvrditi osnovanost i visinu Vašeg zahtjeva te ćemo Vam unutar tog roka poslati:

a) obrazloženu ponudu za naknadu visine štete, ako su odgovornost za naknadu štete te visina šteta nesporne ili
b) utemeljeni odgovor na sve točke iz odštetnog zahtjeva, u slučaju ako su odgovornost za naknadu štete ili visina štete sporne.

Ukoliko unutar roka od 60 dana ne zaprimite obrazloženu ponudu za naknadu štete, odnosno utemeljeni odgovor, imate pravo na podnošenje tužbe.

U slučaju da nismo u mogućnosti utvrditi konačnu visinu štete, izvršit ćemo Vam isplatu nespornog iznosa naknade štete kao predujam, najkasnije u roku 60 dana od dana primitka zahtjeva.

Prema odredbama ZOOP-a oštećenik ima pravo i na kamate u slučaju da mu naknada štete ili nesporni iznos naknade štete ne bude isplaćen unutar zakonskog roka od 60 dana.

 

Vozilo je popravljeno - moram li osobno donijeti račun u Allianz?

Po okončanju popravka, kako bismo uštedjeli Vaše vrijeme i novac, a prije predaje vozila od strane servisne radionice, Allianz savjetuje da servisna radionica pošalje račun popravka na e-adresu: stete@allianz.hr.

Na Vaš zahtjev Allianz će izvršiti direktnu isplatu troškova popravka servisnoj radionici (vrijedi samo za fizičke osobe). Pravnim osobama odšteta se isplaćuje na njihov račun osim ako nije zaključen ugovor o cesiji.

Što učiniti u slučaju prometne nesreće?

U slučaju nastanka prometne nesreće, vozači, sudionici prometne nesreće, u kojoj je nastala manja materijalna šteta na vozilima, dužni su odmah ukloniti vozila s kolnika i omogućiti nesmetano odvijanje prometa. Sudionici ne smiju napustiti mjesto prometne nesreće dok ne popune Europsko izvješće o nezgodi. Ovaj obrazac služi za utvrđivanje činjeničnog stanja i ne znači da je među vozačima postignuto suglasje u vezi s krivnjom za prometnu nezgodu, niti se potpisom priznaje krivnja. Allianz savjetuje da se ipak u ovom slučaju o prometnoj nezgodi obavijesti nadležna policijska postaja (obavezno pozvati MUP ako je među sudionicima sporna odgovornost za prometnu nesreću) te se sudionici podvrgnu alkotestiranju.

U slučaju prometne nesreće s većom materijalnom štetom ili nesreće u kojoj je netko teško ozlijeđen ili izgubio život, sudionici moraju ostati na mjestu prometne nesreće te poduzeti sve moguće radnje da se otklone nove opasnosti koje mogu nastati na mjestu prometne nesreće. O prometnoj nesreći potrebno je obavijestiti policiju te pričekati dolazak ovlaštene osobe koja će obaviti očevid.

 

Kako i gdje prijaviti štetu osiguranja po kasko polici?

Prijavu štete moguće je učiniti: putem web obrasca ili pozivom na broj telefona 072 100 001.

Prijavu je, uz dostavu potrebne dokumentacije, potrebno izvršiti odmah, a najkasnije u roku od 3 dana od dana nastanka osiguranog slučaja.

Oštećenja na vozilu moraju biti nepromijenjena do prijave štete osiguratelju i dolaska predstavnika osiguratelja radi procjene štete ili dostave fotografija oštećenog vozila osiguratelju.

 

Koja je dokumentacija potrebna za prijavu štete iz automobilskog kasko osiguranja?

Kako bi obrada Vašeg zahtjeva bila što brža Allianz sugerira da već kod prijave štete, ispunite i predate sljedeće obrasce i dokumente:

  • presliku  prometne dozvole oštećenog vozila (obostrano)
  • presliku vozačke dozvole ako je vozilo bilo u vožnji u trenutku nastanka prometne nezgode (obostrano)
  • presliku zapisnika o alkotestiranju (ako je provedeno)
  • presliku Zahtjeva za pokretanje prekršajnog postupka ili Zapisnika o očevidu MUP-a (ako je rađen očevid).

U slučaju krađe vozila potrebno je također dostaviti:

  • potvrdu MUP-a o prijavljenoj krađi vozila,
  • potvrdu MUP-a po isteku perioda 15 odnosno 30 dana od izvršene krađe (ovisno o uvjetima osiguranja) da vozilo nije pronađeno,
  • ako vozilo nije pronađeno u roku od 30 dana potrebno je vozilo odjaviti u nadležnoj Policijskoj upravi te dostaviti sljedeću dokumentaciju: odjavljenu prometnu dozvolu, odjavljenu knjižicu vozila te sve ključeve vozila.

 

Koraci u obradi vaše kasko štete:

Male/jednostavne štete - naši djelatnici napravit će procjenu oštećenja putem dostavljene dokumentacije i fotografija te vam ponuditi dvije opcije:

  •     mogućnost direktne ispate ili
  •     plaćanje po računu servisa nakon popravka

U ovom slučaju naši agenti mogu vas uputiti u najbliži servis za popravak vozila. Po primitku informacije da je napravljen izvid, možete vozilo odvesti na popravak.

Nakon popravka vozila potrebno je još dostaviti Allianzu suglasnost za direktnu isplatu štete servisu. Ovo je moguće učiniti i elektronskim putem obrasca.

Velike/kompleksne štete - Naši djelatnici će u dogovoru s vama napraviti izvid štete te će vas uputiti u sve daljnje korake. Procijenjeni iznos štete zaprimit će e-mailom. Naši agenti mogu vas uputit u najbliži servis za Vaše vozilo. Vozilo, zajedno sa izvidom štete, odvedite na popravak u servis.

 

Vozilo je popravljeno - moram li osobno donijeti račun u Allianz?

Po okončanju popravka,  kako bismo uštedjeli Vaše vrijeme i novac, a prije predaje vozila od strane servisne radionice, Allianz savjetuje da servisna radionica pošalje račun popravka na e-adresu: stete@allianz.hr.

Na Vaš zahtjev Allianz će izvršiti direktnu isplatu troškova popravka servisnoj radionici (vrijedi samo za fizičke osobe). Pravnim osobama odšteta se isplaćuje na njihov račun osim ako nije zaključen ugovor o cesiji.

Što učiniti u slučaju štete na osiguranoj imovini?

U slučaju štetnog događaja potrebno je poduzeti sve mjere kako oštećeni objekt ili oštećene stvari ne bi bile izložene daljnjim oštećenjima.

Nastalo stanje na oštećenom objektu ili stvarima mora biti nepromijenjeno do prijave štete osiguratelju i dolaska predstavnika osiguratelja radi procjene štete osim ukoliko je isto promijenjeno radi smanjenja opsega oštećenja. Ako se pristupi popravku, obavezno sačuvati zamijenjene dijelove za potrebe mogućeg očevida.

 

Kako i gdje prijaviti štetu na osiguranoj imovini ili kućnog ljubimca?

Prijavu štete moguće je učiniti: putem web obrasca ili pozivom na broj telefona 072 100 001.

Prijavu je, uz dostavu potrebne dokumentacije, potrebno izvršiti odmah, a najkasnije u roku od 3 dana od dana nastanka osiguranog slučaja. 

 

Koja je dokumentacija potrebna za prijavu štete na osiguranoj imovini?

Kako bi obrada Vašeg zahtjeva bila što brža Allianz sugerira da već kod prijave štete ispunite i predate sljedeće obrasce i dokumente:

U slučaju da je nastupila provalna krađa, požar, razbojstvo ili vandalizam nakon provale, potrebno je dostaviti:

  • potvrdu nadležnog MUP-a vezanu uz štetni događaj,
  • specifikaciju odštetnog zahtjeva (popis otuđenih/oštećenih stvari, marka, tip, količina, godina proizvodnje, i dr.)
  • račune kupnje otuđenih stvari ili jamstvene listove

U slučaju da je nastala šteta na kućanskim aparatima zbog djelovanja električne energije, potrebno je dostaviti:

  • detekciju kvara servisera i ponudu za popravak
  •  račun popravka (ako je popravak već izvršen)

U slučaju da je nastupila osigurana opasnost loma stakla, potrebno je dostaviti:

  • Fotografije oštećenja
  • Specificirani račun zamjene oštećenog stakla

 

Koja je dokumentacija potrebna za prijavu štete kod osiguranja kućnog ljubimca?

Kako bi obrada Vašeg zahtjeva bila što brža Allianz sugerira da već kod prijave štete ispunite i predate slijedeće obrasce i dokumente:

  • račun za liječenje, operaciju, hospitalizaciju ili eutanaziju, ako je provedeno
  • račun za kupljene lijekove

Što učiniti u slučaju ozljede?

U slučaju nesretnog slučaja uslijed kojega je došlo do ozlijede, odmah se javite Vašem liječniku, radi pregleda i pružanja potrebne pomoći te se držite liječničkih savjeta i uputa u pogledu načina liječenja i rehabilitacije.

Po završetku liječenja i rehabilitacije odmah prijavite nesretni slučaj. U prijavi o nesretnom slučaju osiguratelju je potrebno pružiti sva potrebna izvješća i podatke, posebice o mjestu i vremenu kada je slučaj nastao, potpuni opis događaja, ime liječnika koji je izvršio pregled odnosno liječenje, liječnički nalaz o vrsti i težini tjelesne ozljede kao i o nastalim eventualnim posljedicama.

 

Kako prijaviti štetu?

Prijavu štete moguće je učiniti: putem web obrasca ili pozivom na broj telefona 072 100 001.

Prijavu je, uz dostavu potrebne dokumentacije, potrebno izvršiti odmah, a najkasnije u roku od 3 dana od dana nastanka osiguranog slučaja. 

 

Koja je dokumentacija potrebna za prijavu štete?

Kako bi obrada Vašeg zahtjeva bila što brža Allianz sugerira da već kod prijave štete ispunite i predate sljedeće obrasce i dokumente:

  • Prijava nesretnog slučaja (putem telefona 072 100 001 ili web obrasca)
  • presliku cjelokupne medicinske dokumentacije vezane uz liječenje posljedica nesretnog slučaja,
  • Potvrda škole/poslodavca ukoliko su osiguranici učenici/djelatnici ustanove prema evidenciji ugovaratelja osiguranja
  • dokaz o nastanku nesretnog slučaja (zapisnik o očevidu, vozačku i prometnu dozvolu, zapisnik o alkotestiranju, Prijavu o ozljedi na radu).
  • Izjavu o prikupljanju osobnih podataka korisnika osiguranja uz obostranu kopiju osobne iskznice korisnika ili Rodnog lista za maloljetnike (samo za police životnog osiguranja)
  • podatak o kunskom tekućem računu (uz dokaz o vlasništvu istog bez dostave kontrolnog broja sa poleđine kartice za police osiguranja života)

Kod nastupa smrtnog slučaja, prijavu smrti osiguranika mogu izvršiti korisnici po polici osiguranja, odnosno zakonski nasljednici, a potrebno je dostaviti:

  • Prijava smrtnog slučaja (putem telefona 072 100 001 ili web obrasca)
  • Potvrda škole/poslodavca ukoliko su osiguranici učenici/djelatnici ustanove prema evidenciji ugovaratelja osiguranja
  • Dokaz o srodstvu (rješenje o nasljeđivanju, vjenčani list, rodni list, rješenje organa skrbništva)
  • Nalaz mrtvozornika (Potvrda o smrti/Nalaz obdukcije)  iz kojeg je razvidan uzrok smrti
  • Smrtni list
  • Dokaz o nastanku osiguranog slučaja kod smrti zbog nezgode (zapisnik o očevidu, preslika vozačke dozvole, preslika prometne dozvole i sl.).
  • Izjavu o prikupljanju osobnih podataka korisnika osiguranja za svakog korisnika uz obostranu kopiju osobne iskznice korisnika ili Rodnog lista za maloljetnike (samo za police životnog osiguranja)
  • podatak o kunskom tekućem računu (uz dokaz o vlasništvu istog bez dostave kontrolnog broja sa poleđine kartice za police osiguranja života)

Što učiniti u slučaju nastupa osiguranog slučaja po polici osiguranja života?

U slučaju doživljenja, otkupa ili nastupa smrti ispunite odgovarajući obrazac vezan uz nastali osigurani slučaj. Za sva dodatna pitanja na raspolaganju vam stoji Allianz informacijski centar na broju telefona 072 100 001.

Dokumentaciju za isplatu ugovorene svote po doživljenju i otkup potrebno je dostaviti na adresu: Allianz Hrvatska d.d., Preuzimanje rizika i njega portfelja, PP 3, 10002 Zagreb.

U slučaju nastanka smrtnog slučaja, prijavu smrtnog slučaja osiguranika moraju izvršiti korisnici po polici osiguranja života uz dostavu potrebne dokumentacije. Prijavu je moguće učiniti na internetskoj stranici osiguratelja.

 

Dokumentacija potrebna za slučaj doživljenja (isteka police osiguranja života):

U slučaju doživljenja potrebno je podnijeti pismeni zahtjev i priložiti obaveznu dokumentaciju kako je niže navedeno:

  • popunjen zahtjev za isplatu koji potpisuju korisnici za doživljenje 
  • obostranu presliku važeće osobne iskaznice korisnika za slučaj doživljenja
  • ispis IBAN broja tekućeg računa u banci korisnika za slučaj doživljenja (Ako umjesto ispisa IBAN broja tekućeg računa u banci dostavljate presliku kartice tekućeg računa molimo Vas da presliku dostavite bez vidljivog  kontrolnog broja kartice koji se nalazi na stražnjoj strani kartice (3 ili 4 znamenke) i bez vidljivog broja same kartice (nalazi se na prednjoj strani kartice)

Dokumentaciju za isplatu ugovorene svote po doživljenju i otkup potrebno je dostaviti na adresu: Allianz Hrvatska d.d., Preuzimanje rizika i njega portfelja, PP 3, 10002 Zagreb.

 

Dokumentacija potrebna za slučaj otkupa police osiguranja života:

U slučaju otkupa potrebno je podnijeti pismeni zahtjev i priložiti obaveznu dokumentaciju kako je niže navedeno:

  • popunjen zahtjev za otkup koji potpisuje ugovaratelj osiguranja
  • obostranu presliku važeće osobne iskaznice ugovaratelja osiguranja
  • ispis IBAN broja tekućeg računa u banci ugovaratelja osiguranja)

Ako umjesto ispisa IBAN broja tekućeg računa u banci dostavljate presliku kartice tekućeg računa molimo Vas da presliku dostavite bez vidljivog  kontrolnog broja kartice koji se nalazi na stražnjoj strani kartice (3 ili 4 znamenke) i bez vidljivog broja same kartice (nalazi se na prednjoj strani kartice).

Dokumentaciju za isplatu ugovorene svote po doživljenju i otkup potrebno je dostaviti na adresu: Allianz Hrvatska d.d., Preuzimanje rizika i njega portfelja, PP 3, 10002 Zagreb.

 

Dokumentacija potrebna za prijavu smrtnog slučaja:

  • Prijava smrtnog slučaja (putem telefona 072 100 001 ili web obrasca)
  • Izvornik police osiguranja - možda da izbacimo (ne izvorniku ne inzistiramo)
  • Dokaz o srodstvu (rješenje o nasljeđivanju, vjenčani list, rodni list, rješenje organa skrbništva)
  • Nalaz mrtvozornika (Potvrda o smrti/Nalaz obdukcije) iz kojeg je razvidan uzrok smrti
  • Smrtni list
  • Dokaz o nastanku osiguranog slučaja kod smrti zbog nezgode (zapisnik o očevidu, preslika vozačke dozvole, preslika prometne dozvole i sl.).
  • Izjavu o prikupljanju osobnih podataka korisnika osiguranja za svakog korisnika (za police životnog osiguranja) uz obostranu kopiju osobne iskznice korisnika ili Rodnog lista za maloljetnike;
  • podatak o kunskom tekućem računu (uz dokaz o vlasništvu istog za police osiguranja života bez dostave kontrolnog broja sa poleđine kartice)

 

Naknada prilikom rođenja prvog djeteta i dokumentacija za prijavu:

Police osiguranja života po kojima se ostvaruje pravo na isplatu naknade za rođenje djeteta obveza Osiguratelja regulirana je uvjetima osiguranja koji su sastavni dio police.

Dokumentacija potrebna za prijavu rođenja prvog rođenog djeteta:

  • Prijava naknade za rođenje djeteta (putem telefona 072 100 001 ili web obrasca)
  • Preslika Rodnog lista djeteta
  • Izjavu o prikupljanju osobnih podataka korisnika osiguranja
  • obostrana kopija osobne iskaznice korisnika osiguranja
  • podatak o kunskom tekućem računu (uz dokaz o vlasništvu istog bez dostave kontrolnog broja sa poleđine kartice za police osiguranja života)
  • vlastoručno potpisana suglasnost jednog osiguranika  da isplata naknade može ići na račun drugog osiguranika (samo za uzajamne police)

Prijava troška putem m-Allianz aplikacije:

Za plaćanje participacije dovoljno je pokazati iskaznicu dopunskog zdravstvenog osiguranja, a Allianz će podmiriti trošak.

Ako Vaša iskaznica Allianz dopunskog zdravstvenog osiguranja ne prolazi zbog tehničkih razloga ili Vam je potrebna refundacija troškova sudjelovanja za lijekove s B liste, štetu možete prijaviti s pomoću aplikacije m-allianz ili putem web obrasca.

Otvorite aplikaciju m-Allianz na svojem mobitelu i odaberite ikonu Dopunsko zdravstveno.

Aplikacija će vas dalje voditi kroz brz i jednostavan povrat nastalih troškova.

 

Nemate m-Allianz aplikaciju?

  1. Posjetite trgovinu iOS App Store ili Google Play, ovisno o tome koji uređaj koristite, i upišite "m-Allianz" u tražilicu.
  2. Preuzmite i instalirajte aplikaciju.
  3. Otvorite aplikaciju m-Allianz, odaberite uslugu Moj Allianz, prijavite se ako ste već korisnik ili unesite potrebne podatke za otvaranje usluge Moj Allianz.
  4. Jednom kad ste prijavljeni, vratite se na početnu stranicu aplikacije m-Allianz i odaberite ikonu Dopunsko zdravstveno.
  5. Aplikacija će vas dalje voditi kroz brzu i jednostavnu prijavu štete

 

Prijava putem web obrasca:

Zahtjev za povratom plaćenih participacija možete poslati i putem web prijave navedene iznad u sklopu kojeg prilažete plaćene račune.

Za pomoć i više informacija o Allianz dopunskom zdravstvenom osiguranju potražite kod svojeg Allianz zastupnika, na telefonu 072 100 001 ili u najbližoj poslovnici Allianza!

Pojmovi u osiguranju

alt

Pronađite dokumente koji vam trebaju

alt
Obrasci, uvjeti osiguranja i ostali korisni dokumenti