Česta pitanja

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Koliko je kupnja sigurna i koji su načini plaćanja?

Koliko je kupnja sigurna i koji su načini plaćanja?

Allianz webshop koristi sigurne sustave plaćanja e-Commerce Zagrebačke banke i Payway Hrvatskog Telekoma. Sva komunikacija je zaštićena i sigurno plaćanje je zajamčeno.Plaćanje na rate omogućeno je nekim kreditnim karticama za premije iznad 500 kuna. Za plaćanje na rate primjenjuje se doplata od 5%.


1. Plaćanje kreditnim i debitnim karticama

  • MasterCard Zagrebačke banke – do 10 rata
  • MasterCard – jednokratno
  • Visa Zagrebačke banke – do 10 rata iznad 500 kuna
  • Visa Classic – jednokratno
  • Maestro - jednokratno
  • American Express – do 10 rata iznad 500 kuna
  • Diners club – do 10 rata iznad 500 kuna

S Odsjajem

2. Virmansko plaćanje (opća uplatnica)

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu dobit ćete predračun sa svim podatcima potrebnim za uplatu te broj računa na koji trebate uplatiti premiju osiguranja. Uplatu potom možete obaviti internetskim bankarstom ili uobičajenim načinom kojim inače plaćate svoje račune: 

  • preko banke
  • pošte
  • Fine
  • na kioscima Tiska, u Konzumu i sl. 

Ako koristite mobilno bankarstvo, možete skenirati 2D bar kod na uplatnici.