Allianz učvršćuje svoju predanost strategiji nulte neto emisije stakleničkih plinova
Allianz Grupa ubrzava provedbu svoje strategije za klimu te najavljuje nove ambiciozne planove i u svojemu osnovnom poslovanju i u svojim poslovnim operacijama.
Allianz se pozicionirao kao jedan od najsnažnijih svjetskih brendova
U ovogodišnjem izvješću Global 500, koje izdaje Brand Finance, vodeća konzultantska kuća za strategije brenda, Allianz se nalazi na 30. mjestu na popisu svjetskih najvrjednijih brendova.
Dobitnici nagradne igre „Osvoji ruksak za krizne situacije“
Izvlačenje dobitnika nagradne igre „Osvoji ruksak za krizne situacije“ održano je 4. siječnja 2022. slučajnim odabirom dobitnika iz baze osoba koje su zaključno s 31. prosinca 2021. završile online edukaciju od strane HGSS-a na www.allianz.hr/hgss, ispunile online obrazac i dobile online diplomu. Ukupno je izvučeno 50 sretnih dobitnika koji su osvojili po jedan ruksak za krizne situacije.