Kako se nosimo s povećanim brojem prijava šteta tijekom i nakon većih vremenskih nepogoda. Učinkovito rješavanje šteta jedan je od naših primarnih zadataka. U situacijama kada primamo više prijava u isto vrijeme, npr. tijekom jakih oluja, primjenjujemo posebne postupke.
Ovih pet koraka su provjereni način djelovanja koji nam omogućuje brzo i učinkovito rješavanje svakog slučaja.

Savjeti za pripremu na nepredvidive
vremenske uvjete
s jednim tjednom prepunim snježnih oborina, a sljedećim s olujama, važno je biti spreman.
Donosimo vam savjete kako se pripremiti za zimu ili oluju.
Kako se nosimo s velikim gubicima
PROMATRANJE
Kontinuirano pratimo vremenska izvješća da bi se mogli na vrijeme pripremiti i organizirati na način da brzo i efikasno odgovorimo na potrebe svih naših klijenata. Odmah po nastupu štetnog događaja većih razmjera (potres, poplava, oluja...) vršimo pregled svih naših aktivnih polica na pogođenom području da bi se mogli kvalitetnije organizirati u pružanju podrške klijentima te ih odmah i kontaktirati. Republika Hrvatska koristi Sustav ranog upozoravanja i upravljanja krizama za slanje SMS upozorenja stanovnicima i posjetiteljima pogođenih područja u situacijama koje ugrožavaju živote, sigurnost ljudi, okoliš i imovinu.
KOMUNIKACIJA
Uslijed vremenskih nepogoda s klijentima komuniciramo putem naših digitalnih kanala poput internetske stranice i Facebooka te SMS porukom i elektroničkom poštom. Komunikacija je prilagođena vrsti događaja te se osiguranike u pogođenom području upućuje i informira o prijavi štete.
PROCJENA
Organiziramo raspodjelu timova unutar Sektora za obradu šteta (procjenitelja i likvidatora), a ovisno o vrsti događaja i potrebama u datim okolnostima. Također šaljemo što je brže moguće procjenitelje na sam izvid štete.
PRAĆENJE
Na dnevnoj razini pratimo učinkovitost naših aktivnosti i, prema potrebi, poduzimamo dodatne mjere kao što su preraspodjela posla i dodatna podrška klijentima.
ZAKLJUČAK
Završavamo aktivnosti vezane uz obradu ovih šteta i vraćamo se na standardne procedure obrade šteta. Dodatno, procjenjujemo sve poduzete korake i obrađujemo povratne informacije klijenata te temeljem njih nastojimo poboljšati procese i buduće postupanje u sličnim situacijama.
Dijeljenje podataka povezanih
s klimatskim rizicima
Klimatski, odnosno NatCat rizici su oni povezani s prirodnim katastrofama. To su događaji poput poplava, oluja, uragana, tornada, suša i klizišta. Uz navedeno, prirodne katastrofe su i potres te vulkanske erupcije koji nisu direktno vezano uz klimatske promjene. Ovi događaji mogu izazvati velike štete na imovini, ljudima ili ekonomiji. Kada govorimo o osiguranju, NatCat rizici su posebno važni jer osiguravajuća društva moraju pažljivo procijeniti ove rizike kako bi bile sigurne da mogu pokriti potencijalne gubitke svojih klijenata. Allianz koristi napredne modele za procjenu i upravljanje ovim rizicima kako bi osigurao da klijenti dobiju odgovarajuću zaštitu i da kompanija ostane financijski stabilna.
U svrhu ispunjenja obveza prema Uredbi o taksonomiji EU-a (Uredba (EU) 2020/852 Europskog Parlamenta i Vijeća od 18. lipnja 2020. o uspostavi okvira za olakšavanje održivih ulaganja), dijelimo podatke o klimatskim rizicima sa svim tijelima koja su u službi javnog interesa te imaju opravdani interes koristiti te podatke za analize, a s ciljem poboljšanja prilagodbe klimatskim promjenama. Navedena usluga je besplatna.
Upite možete poslati na e-mail adresu: [email protected]
Allianz također za statističke svrhe dostavlja i podatke o štetama nadzornim tijelima.
NAPOMENA: Zbog zaštite osobnih podataka možemo dostaviti samo agregirane podatke bez navođenja osobnih podataka.