Česta pitanja

Kontakt centar

Besplatni tel. 0800 5000
Inozemstvo (trošak pozivatelja): +385 1 4653-535
(pon - pet 08-20, sub 09-15)

Upišite vašu adresu

(npr. Heinzelova 70, Zagreb)

Vaš odštetni zahtjev možete prijaviti:

Moj Allianz - portal za klijente

Pregled polica osiguranja, prijava štete, statusi prijavljenih šteta, uplate, isplate...


Upišite podatke za prijavu

Brojevi telefona usluga na raspolaganju klijentima po određenim policama osiguranja:

U Hrvatskoj
U inozemstvu
  • Pomoć u slučaju bolesti ili nezgode: 00431 525 03 6240 (uz Putno osiguranje)
  • Pomoć na cesti: 00431 525 03 6240 (uz Euro+)

  Mogu li napraviti policu na firmu (R1)?

Mogu li napraviti policu na firmu (R1)?

Naravno! Polica putnog osiguranja može se ugovoriti na pravnu osobu kao ugovaratelja. Primjer toga može biti da zaposlenik ide na službeni put.

Prilikom izrade police odaberite da je ugovaratelj pravna osoba, a kao osiguranike navedite zaposlenike koji putuju. Platiti možete službenom kreditnom karticom ili po predračunu.

Fakturu šaljemo poštom na adresu pravne osobe na datum početka police.

  Kako ugovoriti policu putnog osiguranja u webshopu?

Kako ugovoriti policu putnog osiguranja u webshopu?

Webshop je najbolji izbor za ugovoriti putno zdravstveno osiguranje u Allianzu. U svega nekoliko minuta možete se osigurati putem računalu ili mobilnog uređaja.

  1. Unesite podatke o putovanju i odaberite osiguranje koje vam najviše odgovara
  2. Unesite podatke o osiguranim osobama
  3. Platite premiju kreditnom ili debitnom karticom, odnosno općom uplatnicom
  4. Nakon provedenog plaćanja na e-mail va šaljemo policu osiguranja i spremni ste za put!

Email svakako sačuvajte, a policu možete isprintati za vlastitu evidenciju.

  Koliko je kupnja sigurna i koji su načini plaćanja?

Koliko je kupnja sigurna i koji su načini plaćanja?

Allianz webshop koristi sigurne sustave plaćanja e-Commerce Zagrebačke banke i Payway Hrvatskog Telekoma. Sva komunikacija je zaštićena i sigurno plaćanje je zajamčeno.Plaćanje na rate omogućeno je nekim kreditnim karticama za premije iznad 500 kuna. Za plaćanje na rate primjenjuje se doplata od 5%.

Popust od 5% na jednokratno plaćanje premije osiguranja primjenjuje se na obvezno auto osiguranje, Smart kasko, osiguranje imovine i dopunsko zdravstveno osiguranje, te se odnosi na kupovinu polica osiguranja putem Allianz webshopa. 


1. Plaćanje kreditnim i debitnim karticama

  • MasterCard Zagrebačke banke – do 10 rata
  • MasterCard – jednokratno
  • Visa Zagrebačke banke – do 10 rata iznad 500 kuna
  • Visa Classic – jednokratno
  • Maestro - jednokratno
  • American Express – do 10 rata iznad 500 kuna
  • Diners club – do 10 rata iznad 500 kuna

S Odsjajem

2. Virmansko plaćanje (opća uplatnica)

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu dobit ćete predračun sa svim podatcima potrebnim za uplatu te broj računa na koji trebate uplatiti premiju osiguranja. Uplatu potom možete obaviti internetskim  bankarstvom ili uobičajenim načinom kojim inače plaćate svoje račune: 

  • preko banke
  • pošte
  • Fine
  • na kioscima Tiska, u Konzumu i sl. 

Ako koristite mobilno bankarstvo, možete skenirati 2D bar kod na uplatnici.

  Zašto mi treba putno zdravstveno osiguranje

Zašto mi treba putno zdravstveno osiguranje

Allianz putno osiguranje je uz vas u svim zemljama svijeta, i kad vam najviše zatreba pokriva troškove nužnog liječničkog tretmana, hitnih operativnih zahvata, troškove lijekova i medicinskih pomagala te prijevoza u svrhu liječenja. U zadnje vrijeme se pogrešno poistovjećuje s Europskom zdravstvenom iskaznicom, međutim razlike su velike i putno zdravstveno osiguranje je važno ugovoriti kod svakog putovanja u inozemstvo.

Europske zdravstvena iskaznica:

  • pokriva samo neodgodive intervencije i to isključivo u javnim zdravstvenim ustanovama zemalja Europske unije
  • oslobađa hrvatske državljane od participacije samo u onim slučajevima kada su od iste oslobođeni državljani te države

 Polica putnog zdravstvenog osiguranja:

  • hrvatskom građaninu u inozemstvu pokriva troškove medicinskih tretmana, lijekova i medicinskih pomagala u punom iznosu bez obzira na pravila i participacije zdravstvenog sustava zemlje u kojoj se pruža usluga
  • pokriva troškove repatrijacije osiguranika i druge usluge prema uvjetima osiguranja do iznosa ugovorene svote osiguranja, a koje uopće nisu predmet osiguranja po Europskoj zdravstvenoj iskaznici
  • pomaže u pronalaženju najbližeg liječnika ili zdravstvene ustanove bez obzira radi li se o privatnoj ili javnoj instituciji
  • pomaže kod prevladavanja jezičnih barijera
  • obavještava obitelji osiguranika o njegovom zdravstvenom stanju
  • daje upute o mjerama koje treba poduzeti kad su vam ukradene isprave, kreditne kartice, putna karta
  • u slučaju nepredviđenih događaja, naša asistencija šalje poruke u lokalno hrvatsko veleposlanstvo, prenosi sve poruke obitelji ili poduzeću, mijenja hotelsku, avionsku, rent-a-car rezervaciju i sastanke u skladu s vašim instrukcijama

  Želim ugovoriti osiguranje od otkaza putovanja

Osiguranje od otkaza putovanja

Planirate putovanje u inozemstvo i uplatili ste turistički aranžman u nekoj od turističkih agencija ili ste kupili avionsku kartu? Što ako se dogodi da taj dan nećete moći na putovanje, primjerice, jer ste se razboljeli i ne smijete na put? Putovanje je plaćeno, a vi ne idete na put.
Upravo zbog toga mnogi kada ugovaraju policu putnog osiguranja uzimaju i dodatno osiguranje, koje nude osiguravajuće kuće, a to je osiguranje otkaza putovanja. Tako ćete si vratiti barem dio novca koji ste uplatili i izdvojili za putovanja.

Primjerice, Allianz isplaćuje 90% iznosa koji ste platili ako nastane slučaj u skladu s uvjetima osiguranja.

Osiguranje od otkaza putovanja je moguće ugovoriti:

Za izračun premije (cijene) osiguranja potrebno nam je poslati račun aranžmana ili karte (npr. avio karte).

Cijena je dvostruko povoljnija ako se ugovara uz policu putnog osiguranja stoga razmislite i javite nam se. Za svega fragment cijene koju ste platili za aranžman možete biti osigurani.

  Mogu li uz policu putnog godišnjeg osiguranja ugovoriti i prtljagu?

Možete. Pokriće prtljage do 500 eura iznosi 120 kn po osobi, a do 1.500 eura 360 kn po osobi.  Na prtljagu se ne obračunava popust za Više osiguranika, već se popusti odnose samo na zdravstveno pokriće.

  Pokriva li polica putnog godišnjeg osiguranja i otkaz putovanja?

Ne, polica putnog godišnjeg osiguranja ne pokriva i otkaz putovanja. Otkaza putovanja možete ugovoriti slanjem e-maila na direkt@allianz.hr s preslikom računa aranžmana ili karte te ćete u najkraćem roku na e-mail dobiti odgovor o cijeni otkaza putovanja i ponudu.

  Ugovaram policu za svoje zaposlenike, moram li svaku policu napraviti posebno?

Na policu putnog godišnjeg osiguranja možete staviti više zaposlenika, nema potrebe ugovarati više polica zasebno.  Ako imate 2-4 osobe na polici dobivate dodatnih 5% popusta na ukupnu cijenu, a za 5 i više osoba 10% popusta. Jednom policom može biti osigurano max. 30 osiguranika, što znači ako ih je više od toga, treba ugovoriti više polica.

  Može li maloljetna osoba biti osiguranik po polici putnog godišnjeg osiguranja i koje su pogodnosti?

Maloljetnik može biti osiguranik po polici osiguranja te dobiva dodatnih 50% popusta po polici putnog godišnjeg osiguranja, no ugovaratelj i platitelj mora biti punoljetna osoba.

  Kako dobivam policu putnog osiguranja i kada?

Nakon uplate, policu i uvjete odmah dobijete na Vašu mail adresu u pdf formatu. Kod plaćanja uplatnicom potrebno je na e-mail direkt@allianz.hr poslati dokaz o izvršenoj uplati (možet se poslati direktno s Internet bankarstva ili ako se plaća u npr. banci, pošti, FINI itd.., možete se poslikati s mobitelom).

  Gdje sve vrijedi polica putnog godišnjeg osiguranja?

Polica putnog godišnjeg osiguranja pokriva cijeli svijet.

  Pokriva li polica putnog godišnjeg osiguranja prijevoz helikopterom?

Kod spašavanja osiguranika helikopterom ili zrakoplovom, osiguratelj nadokna­đuje samo nužne i dokazane troškove koji su nastali radi spašavanja života - osiguranika na nepristupačnim mjestima ili radi pružanja nužne i hitne medicinske pomoći. Troškovi spašavanja do limita od 10.000 EUR.

  Koga je potrebno nazvati kada se dogodi nesretan slučaj?

Potrebno je nazvati SOS telefon s 24-satnim dežurstvom na hrvatskom jeziku. SOS 24 sata telefon ++431 525 03 6240.